تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه بر باطل سوار شود، مَركبش او را ذليل خواهد كرد. كسى كه از راه حق منحرف شود ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812873287




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

/مراسم انتخاب برترين‌هاي فوتبال ايران/ قطبي‌: مخالف حضور شيث رضايي در پرسپوليس بودم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: /مراسم انتخاب برترين‌هاي فوتبال ايران/ قطبي‌: مخالف حضور شيث رضايي در پرسپوليس بودم
خبرگزاري فارس: سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: به دليل مشكلات زياد در فصل گذشته، مخالف صد در صد حضور شيث رضايي بودم.


افشين قطبي در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري فارس، اظهار داشت:‌ به برنامه نود كه از شبكه سه سيما پخش مي‌شود، علاقه زيادي دارم. فكر مي‌كنم يك برنامه موثر و بين‌المللي در عرصه فوتبال ايران باشد.
وي افزود: هيچوقت نبايد از فردوسي پور انتقاد كرد چون كار حرفه‌اي خود را انجام مي‌دهد. اگر اين جذابيت‌ها در فوتبال نباشد، مردم از خيلي موارد محروم مي‌شوند.
قطبي عنوان كرد: خوشحالم كه توپ طلا را گرفته‌ام؛ ولي اين توپ را بايد تقديم به هزاران هوادار بكنم كه زحمت‌ زيادي در فصل قبل برايم كشيدند. از صميم قلب خوشحالم كه هافبك طلايي مثل كريم باقري، فوروارد طلايي مثل خليلي و 20 بازيكن ديگر كه هر كدام شخصيت‌هاي طلايي را داشتند، در اختيار داشتم.
وي اظهار داشت: پارسال كار ما خيلي سخت بود. همانطور كه گفتم، بايد با دل شير به ديدار حريفان مي‌رفتيم. امسال هم در راستاي عقايد فصل گذشته، قصد دارم با دل ببر و شير به ديدار حريفان برويم.
قطبي خاطر نشان ساخت: از برگشت به ايران هنوز گيج هستم. در اين باره با حبيب كاشاني قبل از امضاي قرارداد صحبت كردم. مطمئنم دلخوري از من ندارد چون مثل برادر كوچك او هستم.
وي درباره دربي هفته نهم بين استقلال و پرسپوليس گفت: سال‌ها است كه اين بازي به تساوي مي‌رسد. خوشحالم مقابل امير قلعه‌نويي كه يك مربي بزرگ براي تيم ملي و استقلال است، قرار مي‌گيرم. مطمئن باشيد با بازيكنان خوبي كه جذب كرده‌ايم، به دنبال نتايج خوب هستيم. فكر كنم پرسپوليس در اين نتايج هم اول شود و استقلال به مقام دوم برسد.
وي ادامه داد: در فوتبال مدرن واقعا برنامه‌ريزي براي يك سال سخت است چون با چند نتيجه بد امكان دارد كه سرمربي تغيير كند. اميدوارم فرهنگ اعتماد به مربي مخصوصا در فوتبال ايران جا داده شود تا يك مربي به اندازه كافي فرصت براي خودنمايي داشته باشد.
افشين قطبي درباره مبلغ قراردادش گفت: دوست ندارم آن را اعلام كنم. بهتر است همه چيز را بازگو نكنم؛ ولي به خاطر پول به ايران نيامدم.
سرمربي پرسپوليس اظهار داشت: هيچ وقت اعلام نكردم كه حتما قهرمان مي‌شويم؛ ولي روحيه قهرماني را هدف بزرگ خود مي‌دانم. با توجه به اينكه چند جلسه‌ است با تيم كار مي‌كنم، نياز به وقت دارم تا بعد از آن احساس واقعي خود را اعلام كنم.
وي درباره پروازي بودنش گفت: پر ندارم كه بخواهم پرواز كنم. در تمرينات و مسابقات به صورت مستمر حضور دارم و روزهاي تعطيل را خودم تصميم مي‌گيرم. در اردوي دبي نيز فقط يك روز به علت مسموميت حضور نداشم. در ساير روزها مثل شير با بازيكنان كار كردم.
سرمربي پرسپوليس درباره انتقادهاي انجام شده براي اردوي دبي عنوان كرد: گرماي تهران در دو روز گذشته بيشتر از دبي است. اين اردو لازم بود تا پرسپوليس را براي بازي سخت مقابل سايپا كه محكوم به برد هستيم، آماده كنيم.
افشين قطبي در مورد مصاحبه‌هاي اخير شيث رضايي، گفت: همه ديدند كه فصل گذشته با پرسپوليس چه كار كرد. من هم به همين دليل مخالف صددرصد حضور وي بودم؛ اما براي او آرزوي موفقيت مي‌كنم و منتظر او در هفته چهاردهم خواهم ماند.
انتهاي پيام/
 جمعه 11 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 164]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن