تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بهترین چیزی را که دوست دارید درباره شما بگویند ، درباره مردم بگویید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821153344




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تشكري نيا خبر داد:تكميل مجموعه سينمايي پارك ملت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: تشكري نيا خبر داد:تكميل مجموعه سينمايي پارك ملت
مدير عامل شركت توسعه فضاهاي فرهنگي شهرداري تهران ، از تكميل مجموعه سينمايي پارك ملت خبر داد و گفت : هم اكنون تجهيز جزئياتي از اين مجموعه در حال انجام است .

به گزارش خبرگزاري مهر ، مهندس اكبر تشكري نيا با بيان اين مطلب گفت : كليات ساختمان مجموعه سينمايي پارك ملت كامل شده است و اين مجموعه به زودي بهره برداري مي شود .

وي افزود : در حال حاضر تجهيز جزئياتي از مجموعه سينمايي پارك ملت در دست انجام است و مجموعه به طور كامل تكميل شده است .

وي در مورد ساخت پاركينگ طبقاتي اين مجموعه ، گفت : نقشه هاي احداث پاركينگ اين مجموعه نهايي شده است و اين پاركينگ طبقاتي از طريق يك زير گذر به ساختمان مجموعه مرتبط مي شود .

تشكري نيا با بيان اين كه اين پروژه به واسطه قرار گرفتن در يك قسمت تفريحي مهم تهران، تاثير بالايي برجذب مخاطب وفروش آثار سينماي ايران خواهد داشت ، افزود : .با توجه به كاركرد اين مجموعه به عنوان كاخ جشنواره، يكي از سالن‌هاي ملت ويژه داوران جشنواره‌ها در نظر گرفته شده و و ساير سالن‌ها نيز به شكلي ساخته شده كه در خور عنوان بين‌المللي براي جشنواره‌هاي ايراني باشد.

مدير عامل شركت توسعه فضاهاي فرهنگي شهرداري تهران خاطر نشان كرد :تمام تلاش خود را كرديم كه از نظر كيفي بتوانيم سالني با استانداردهاي بالا بسازيم.
 جمعه 11 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 185]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن