تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اندكى حقّ، بسيارى باطل را نابود مى كند، همچنان كه اندكى آتش، هيزم هاى فراوانى را م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821013166




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

/تكرار/ قرارداد تيپ «خانه تئاتر» بعد از بررسي پذيرفته مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: /تكرار/ قرارداد تيپ «خانه تئاتر» بعد از بررسي پذيرفته مي‌شود
خبرگزاري فارس: سخنگوي خانه تئاتر درباره جلسه نمايندگان خانه تئاتر با مدير مركز هنرهاي نمايشي گفت: بعد از چهار سال، قرارداد پيشنهادي خانه تئاتر پذيرفته شد و قرار شد بنده به همراه ايرج راد و حميد مظفري پيگير قراردادهاي تيپ باشيم.


«اصغر همت» در گفت‌وگو با خبرنگار تئاتر فارس درباره جزئيات جلسه حسين پارسايي، مدير مركز هنرهاي نمايشي با هيات مديره خانه تئاتر و نمايندگان اصناف خانه تئاتر، گفت: در اين جلسه 13 نماينده از اصناف خانه تئاتر حضور داشتند و در نشست مسائل و مشكلات خود را مطرح كردند اما مهمترين مساله مطرح شده در اين جلسه مشخص شدن تكليف قراردادهاي تيپ و دستمزدها بود.
وي ادامه داد: با توجه به تورمي كه در كشور وجود دارد و افزايش بودجه تئاتر اين خواسته مطرح شد، نتيجه اين بود كه قراردادهاي پيشنهادي خانه تئاتر مورد بررسي قرار گيرد و در نهايت اجرايي شود. به همين دليل سه نماينده از جمله بنده، ايرج راد و حميد مظفري انتخاب شديم تا درباره چگونگي عملي شدن قراردادهاي تيپ صحبت و پيگير آن باشيم.
همت در ادامه هدف از ايجاد قرارداد تيپ را رسيدن به يك تئاتر حرفه‌اي عنوان كرد و اظهار داشت: قرار شد اين امر به صورت جدي بعد از چهار سال پيگيري شود و با بررسي قراردادها مورد پذيرش قرار گيرد. با اين حال هيات مديره خانه تئاتر بر اين عقيده هستند كه بودجه بايد تابع قراردادها باشد نه آن كه قراردادها تابع بودجه باشند.
وي معتقد است در جلسه مطرح شد كه با توجه به تصويب بودجه تئاتر 14 ميليارد توماني، اين بودجه با هزينه كسورات و بدهي‌هاي مركز هنرهاي نمايشي به 5 ميليارد تومان مي‌رسد كه اين بودجه تغييري با سال‌هاي قبل نداشته و تا زماني كه بودجه افزايش جدي نيابد، تغييري در تئاتر ايجاد نمي‌شود.
همت در ادامه يادآور شد: موضوع ديگري كه در اين جلسه عنوان شد، در خصوص نامه انجمن طراحان صحنه و لباس بود كه اين انجمن خواستار بودجه و افراد متخصص بودند كه آقاي پارسايي در اين باره گفت كه مي‌توان تفاهم‌نامه‌اي را با بنياد رودكي امضا كرد تا نسبت به كار افراد متخصص و تجهيز كارگاه‌ها كاري صورت گيرد.
وي تصريح كرد: همچنين مدير مركز هنرهاي نمايشي پيشنهاد داد كه ايجاد كارگاه تخصصي و حضور افراد متخصص در يك بخش خصوصي صورت گيرد و انجمن طراحان صحنه و لباس پيگير كار به صورت خصوصي باشند.
همت بيان داشت: در اين جلسه همچنين مطرح شد كه براي گروه‌هاي تئاتري مدير توليد و تهيه‌كننده به وجود آيد.
همت در ادامه به موضوعات مطرح شده از جمله چاپ نمايشنامه‌ها، برپايي نمايشگاه‌هاي عكس تئاتر هم اشاره كرد و به فارس گفت: در اين خصوص هم مدير مركز هنرهاي نمايشي پيشنهاد داد كه انجمن عكاسان تئاتر در جشنواره‌هاي منطقه‌اي نمايشگاه عكس تئاتر خود را داير كنند.
همت در ادامه بيان داشت: از ديگر موارد مطرح شده در اين جلسه موضوع ساخت‌وساز ساختمان جديد خانه تئاتر و حقوق كارمندان بود، در حال حاضر بودجه خانه تئاتر به صفر رسيده و ديگر بودجه‌اي براي كار وجود ندارد.
انتهاي پيام/ا
 جمعه 11 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن