تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 18 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814436140




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار گلستان: كشور ما نيازمند دانش عملي است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: استاندار گلستان: كشور ما نيازمند دانش عملي است
داخلي. آموزشي. فني و حرفه‌اي.

استاندار گلستان يكي از مشكلات جامعه را عدم توانمندي عملي فارغ‌التحصيلان در عرصه‌هاي اشتغال دانست و گفت: كشور ما نيازمند دانش عملي است.

براساس اعلام روز پنجشنبه اداره‌كل آموزش فني و حرفه‌اي استان گلستان، يحيي محمودزاده در مراسمي ، برخورداري از دانش‌هاي متعدد را عاملي مهم در جهت پيشرفت‌هاي مختلف عنوان كرد.

وي تاكيد كرد مراكز آموزش فني و حرفه‌اي مي‌توانند اطلاعات و تجربيات و آخرين آموزش‌هاي خود را به كارآموزان ارائه دهند.

استاندار گلستان با ارج نهادن به دانش، تخصص و مهارت‌آموزي گفت: امروز همه نيروهاي مومن، با تيزهوشي، فراست و كياست خود نشان دادند كه مي‌توانند در همه عرصه‌ها حضور فعال داشته باشند.

وي افزود: امروز با سربلندي اعلام مي‌كنيم كه داراي تخصص در عرصه‌هاي گوناگون هستيم و اين مهم بواسطه توانمندي است كه مهارت‌جويان ما در قسمت‌هاي مختلف به دست آورده‌اند.

وي ادامه داد: اگر استان ما ابتدا تنها داراي يك مركز ثابت و سه يا چهار مركز استيجاري بود، امروز با پيگيريهاي انجام شده در دولت نهم، داراي ‪ ۱۵‬مركز ثابت آموزش فني و حرفه‌اي هستيم كه با داشتن حدود ‪ ۷۵‬كارگاه مي‌توانند به آموزش بيش از ‪ ۲۰‬هزار نفر بپردازند.

محمودزاده داشتن مربيان آزموده، كارآمد و خبره و نيز كارگاههاي متناسب و مجهز را جهت آموزش تخصصهاي مورد نياز جامعه ضروري دانست و افزود: كليه كارآموزان بايد مطابق با حرفه‌هاي دنيا آموزش ببينند.

وي آموزش در تيم‌هاي سيار و آموزش كارگران ساختماني را از آموزش‌هاي مناسب مراكز دانست و افزود: اين مورد نشان مي‌دهد كه آموزش‌هاي مهارتي فقط در مكان‌هاي ثابت انجام نمي‌شود.

محمودزاده تقويت ايمان و اعتقادات را در كنار دانش و مهارت ضروري دانست و از آموزش فني و حرفه‌اي استان خواست تا همانند گذشته در جهت تقويت بخش المپيادهاي ملي مهارت كوشا باشند تا نام گلستان همچنان بر تارك ايران اسلامي بدرخشد.

در اين مراسم، همچنين از برترين‌هاي المپياد ملي مهارت در سال ‪،۸۶‬ پژوهشگران، رئيس مركز نمونه، مربيان نمونه بخش دولتي و خصوصي با اهداء جوايز و لوح سپاس تقدير به عمل آمد.

اين مراسم با حضور روساي ادارات، سازمان‌ها و نهادها، مراكز، مربيان، كاركنان و خانواده‌هاي برترين‌هاي المپياد در سالن آمفي‌تئاتر مركز آموزش فني و حرفه‌اي گرگان برگزار شد.ك ‪۲‬
 پنجشنبه 10 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 149]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن