تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان خود را به نرمگويى و سلام كردن عادت ده، تا دوستانت زياد و دشمنانت كم شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813260653




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مدير كل امور اجتماعي استانداري اردبيل: تربيت مهدوي حلقه مفقوده نظام تربيتي كشور است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدير كل امور اجتماعي استانداري اردبيل: تربيت مهدوي حلقه مفقوده نظام تربيتي كشور است
خبرگزاري فارس: مدير كل امور اجتماعي استان اردبيل گفت: تربيت مهدوي حلقه مفقوده نظام تربيتي كشور است كه بايد در تربيت نسل آينده اين بعد مورد توجه اساسي قرار گيرد.


به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، عظيم ابراهيم‌پور بعداز ظهر امروز در همايش كانون جوانان پيرو ولايت كميته امداد استان اردبيل در سالن ولايت بسيج اردبيل افزود: فرهنگ انتظار و مهدويت امروز علاوه بر كشورمان در تمام دنيا اشاعه پيدا كرده و مطالبه تمام آزاديخواهان و عدالتخواهان جهان است.
وي با بيان اينكه كميته امداد به عنوان متولي امور فرهنگي و حمايتي قشر عظيمي از جامعه، مي‌تواند تربيت فرزندان و آينده‌سازان را همراه با هويت مهدوي هماهنگ سازد، تصريح كرد: بايد طوري برنامه‌ريزي كنيم تا نسل آينده ما با بهترين الگوهاي اعتقادي و ديني تربيت يابند تا مشكلي متوجه كشور، نظام و خانواده‌ها نشود.
ابراهيم‌پور در ادامه شهداي انقلاب و دوران دفاع مقدس را الگوهاي برتر براي جوانان دانست و افزود: جوانان ما بايد پوينده راه اين شهدا باشند تا بتوانيم نسلي چون فهميده‌ها را تحويل جامعه اسلامي دهيم.
مدير كل امور اجتماعي استانداري اردبيل به تلاش و همت دولت نهم در گسترش مراكز فرهنگي، مذهبي و ديني و نيز پر كردن اوقات فراغت جوانان با برنامه‌هاي متنوع اشاره كرد و گفت: امسال در 700 مسجد طرح اوقات فراغت با محوريت برنامه‌هاي فرهنگي و مذهبي اجرا مي‌شود و ما يقين داريم چنين برنامه‌هايي به شكوفايي استعدادها منجر خواهد شد.
در اين مراسم مدير كل كميته امداد استان اردبيل نيز در سخناني با بيان اينكه 18هزار دانش‌آموز و يك هزار و 500 دانشجو زيرپوشش كميته امداد استان هستند گفت: امسال 7/1ميليارد تومان در بخش‌هاي مختلف فرهنگي، هنري و مذهبي هزينه خواهد شد.
حسين دشتي افزود: هم اكنون يك هزار و 200 نفر از اين دانشجويان و دانش‌آموزان عضو فعال اين كانون هستند كه از سال 82 فعاليت خود را آغاز كرده و هر سال با برگزاري برنامه‌هاي متنوع فرهنگي و اردويي نسبت به پر كردن اوقات فراغت آنان اقدام مي‌كند.
در پايان مراسم از شش برگزيده اين كانون كه شامل نخبگان علمي و ورزشي بودند تجليل و كمك هزينه حج به آنها اهدا شد.
انتهاي پيام/ك
 پنجشنبه 10 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 145]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن