تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر باطل با حق درنياميزد، بر حقيقت جويان پوشيده نمى مانَد و اگر حق با باطل آميخته ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815484170




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آيا وزير خارجه انگليس، براون را كنار مي‌زند؟ ميليبند، به‌دنبال مقام نخست وزيري


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: آيا وزير خارجه انگليس، براون را كنار مي‌زند؟ ميليبند، به‌دنبال مقام نخست وزيري
جام جم آنلاين: با كاهش شديد محبوبيت نخست وزير انگليس و مطرح شدن خبرهايي مبني بر تلاش وزيران كابينه اين كشور براي كنار گذاشتن گوردون براون، ديويد ميليبند با انتشار مقاله اي تمايل خود را براي نخست وزيري انگليس به اطلاع همگان رساند.


به گزارش خبرگزاري مهر، هر چند در ماههاي گذشته و با افزايش انتقادها از "گوردون براون" نخست وزير انگليس، به موجب كاهش چشمگير محبوبيت حزب كارگر در سه انتخابات اخير صحبتهايي مبني بر احتمال جانشيني ديويد ميلي باند به جاي وي به گوش مي رسد اما در روزهاي اخير و با به گوش رسيدن نامهاي ديگري همچوت "جك استراو" وزير امور خارجه پيشين انگليس و وزير كشور فعلي اين كشور براي تصدي پست نخست وزيري، تلاش هاي ميلي باند كه همگان وي را شاگرد "توني بلر" نخست وزير سابق انگليس مي دانند براي تصدي اين پست بيشتر شده است.

در همين زمينه، ميليند با چاپ مقاله اي در روزنامه گاردين، درباره آينده حزب كارگر و ضرورت بازسازي اين حزب، موجب قوت گرفتن شايعات مربوط به جانشيني خود به جاي گوردون براون شده است.

وزير خارجه انگليس در اين مقاله از اعضاي حزب كارگر انگليس خواست تا در نگرشها و سياستهاي خود تجديد نظر كرده و با عزم و نگاهي جديد به جلو حركت كنند.

وي در اين مقاله تاكيد مي ‌كند كه حزب كارگر بايد تغيير كند و اين تغييرات بايد هر چه سريعترصورت گيرد.

ميليبند در اين مقاله نوشته است:حزب كارگر جديد با ارائه تغييرات واقعي سه بار در انتخابات پيروز شد و بايد دوباره اين كار انجام شود،در اينكه شرايط به نفع ما نيست هيچ شكي نيست ولي من معتقدم ما مي ‌توانيم در انتخابات بعدي پيروز شويم .

وي همچنين با اشاره به ركود اقتصادي اخير در اين كشور معتقد است كه انگليس با يك چالش جديد اقتصادي روبرو شده و مردم انگليس دراين دوره نياز به حمايت در برابر تاثيرات ركود اقتصادي آمريكا بر اين كشور دارند.

ميليبند بخش قابل توجهي از مقاله خود را به انتقاد و حمله به "ديويد كمرون" رهبر حزب محافظه كار انگليس اختصاص داده و از او به عنوان فردي پوچ كه توانايي ايجاد تغيير در سياستهاي انگليس را ندارد ياد كرده است .

گوردون براون نخست وزير انگليس و رهبر حزب كارگر به دليل تشديد مشكلات اقتصادي اين كشور و ناكامي حزب در چندين انتخابات ميان دوره ‌اي طي ماه هاي اخير بشدت تحت فشار بوده است .

ميليبند در حالي اين مقاله را چاپ كرده است كه، هفته نامه ساندي تايمز در شماره اين هفته خود با اشاره به تلاش برخي وزيران كابينه براي جانشيني جك استراو به جاي گوردون براون نوشته بود : وزيران قدرتمند دولت انگليس كه به دنبال فردي مناسب براي جانشيني گوردون براون در پست نخست وزيري مي باشند، به طور محرمانه در تلاش براي خارج كردن وي از ساختمان شماره 10 داونينگ استريت ( دفتر نخست وزيري انگليس) هستند.

به نوشته اين روزنامه، وزيران كابينه به جاي نخست وزيري ، يك پست بين‌ المللي براي براون درنظر گرفته ‌اند كه اين پست احتمالا مي ‌تواند مدير امور توسعه آفريقا در وزارت امور خارجه انگليس باشد
 پنجشنبه 10 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن