تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه خوبى‏ها با عقل شناخته مى‏شوند و كسى كه عقل ندارد، دين ندارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815422590




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سيداحمد خاتمي در ستاد ارتش: جاهليت قرن بيستم، سياه تر از جاهليت عصر پيامبر(ص) است


واضح آرشیو وب فارسی:قدس: سيداحمد خاتمي در ستاد ارتش: جاهليت قرن بيستم، سياه تر از جاهليت عصر پيامبر(ص) است
عضو مجلس خبرگان رهبري با بيان اين كه انسانيت با بعثت معنا پيدا كرد، گفت: انساني اشرف مخلوقات است كه رنگ بعثت را به خود بگيرد.
به گزارش ايسنا، آيةا... سيد احمد خاتمي روز سه شنبه در مراسم بزرگداشت مبعث پيامبر اسلام(ص) در مسجد امام خميني(ره) ستاد ارتش با بيان اين كه جاهليت قرن بيستم به مراتب سياه تر از جاهليت عصر پيامبر(ص) است، يادآور شد: براي مثال در صنعتي ترين كشور جهان يعني ژاپن، مذهب واحد، بت پرستي است، يا مثلاً در غرب در عرصه قوانين مي گويند، همجنس بازي آزاد باشد و حتي نمايندگاني هم بايد داشته باشند. اين همان جاهليت ديروز است؛ با اين تفاوت كه ديروز اسم دموكراسي نداشت، ولي امروز نام دموكراسي را با خود حمل مي كند.
خاتمي ادامه داد: امروز آنچه در غرب در عرصه فساد مي گذرد، بالاتر از تبرج جاهلي است
انسان در غرب مسخ شده و به يك حيوان تبديل شده است. در غرب به نام مبارزه با مسيحيت كه با اعتقادات خرافي مردم را از دين دلزده كرده بود، با خدا و دين مبارزه كردند و جريانات ناسيوناليستي را در حد پرستش جايگزين آن كردند.
بازيهاي ورزشي و برد و باختهاي ورزشي و احساسات پرشوري كه در غرب در اين عرصه ها وجود دارد، به دليل اين است كه ناسيوناليسم را جاي خدا قرار داده اند و من تعجب مي كنم كه عده اي در داخل هم به دنبال پياده كردن اين الگو هستند.
وي با بيان اين كه البته ورزش براي كشور و مردم يك نياز است، تصريح كرد: ورزش لازم است، ولي ورزش زدگي بيماري است. اين كه همان فرهنگ غرب را در ذهن جوان خود پياده كنيم، به طوري كه فكر كند اگر گل بزند، فتح الفتوح كرده و اگر گل بخورد، انگار بزرگترين مشكل و غم دنيا پيش آمده است، اين فرهنگ غربي است.
ورزش ما بايد تلاش كند گل بزند، ولي اين كه با يك گل خوردن عده اي سكته كنند، اين نشأت گرفته از فرهنگ توخالي غربي است.
 پنجشنبه 10 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قدس]
[مشاهده در: www.qudsdaily.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 317]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن