تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بالاترين درجه دانايى، تشخيص اخلاق از يكديگر و آشكار كردن اخلاق پسنديده و سركوب ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805361143




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وزير امور خارجه مالاوي: جنبش عدم تعهد در توسعه اقتصادي و اجتماعي كشورها تاثير گذار است


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: وزير امور خارجه مالاوي: جنبش عدم تعهد در توسعه اقتصادي و اجتماعي كشورها تاثير گذار است
تهران – خبرگزاري ايسكانيوز: وزير امور خارجه مالاوي گفت: جمهوري مالاوي معتقد است كه جنبش عدم تعهد در توسعه اقتصادي و اجتماعي كشورها تاثيرگذار است و مي تواند منابع لازم را در اختيار كشورهاي جنبش عدم تعهد قرار دهد.
به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، باندا، وزير امور خارجه مالاوي در پانزدهمين اجلاس كشورهاي جنبش عدم تعهد اظهار داشت: در حال حاضر در دنيا چالش هاي سياسي، اقتصادي، اجتماعي – فرهنگي زيادي وجود دارد كه بايد همه آنا را مرتفع كرد.
وي تصريح كرد: چاره اي نيست بايد بر اين چالش ها پاسخ داد و اين موضوع در مركز صقل جنبش عدم تعهد است.
باندا خاطر نشان كرد: اجلاس سران در هاوانا در سطح جهاني موضوعيت دارد و ما جمع شده ايم تا پايبندي خود را به اصول جنبش نشان دهيم.
وزير امور خارجه مالاوي تصريح كرد: براي اين چالش هاي موجود كه فراروي كشورها وجود دارد، هفت سال زمان كافي است تا به اهداف خود برسيم و بعد از آن اكثريت كشورهاي عضو هنوز نتوانسته اند به معيارهاي خود در راستاي رسيدن به اهداف برسند.
وي خاطر نشان كرد: اهداف ما از قبل تعيين شده هستند ولي ما به ترتيبات رسمي احتياج داريم و هدف از همكاري هاي كشورها ايجاد ارتباط ميان كشورهاي جنوب- جنوب است.
وي تصريح كرد: قيمت مواد غذايي در جهان 28 درصد افزايش يافته است و بايد بحران هاي غذايي را در جهان از بين برد و اگر همكاري ميان كشورها وجود نداشته باشد اين بحران ادامه خواهد يافت.
باندا اظهار داشت: دلايل مختلفي را براي بحران مواد غذايي مطرح كرده اند از جمله وضعيت آب و هوايي و بحران سوخت كه ما بايد با بحران ها مبارزه كنيم و كار به جايي رسيده است كه مردم دست به تظاهرات در خيابان ها مي زنند و صلاح و امنيت جهاني با اين رويه به خطر مي افتد.
وي تصريح كرد: دولت مالاوي سعي كرده بحران ها را مديريت كند و برنامه هايي را از جمله دادن سوبسيدها به كشاورزان تدوين كرده است و ما بايد به دنبال تغيير سياست هايي باشيم كه جهت گيري سياست سوبسيدها را به همراه داشته باشد.
وزير امور خارجه مالاوي گفت: دولت مالاوي منحصر كرده سوبسيد ها را به كود و ديگر داده هاي كشاورزي اختصاص دهد و اين باعث مي شود كه ما بيش از حد نياز توليد كنيم ولي هنوز از سياست هاي ارائه سوبسيد حمايت مي كنيم.
وي تاكيد كرد: ما اعتقاد داريم كشورها مي توانند در دادن سوبسيد به ما كمك كنند مثلا توليد كنندگان كودهاي شيميايي مي توانند در اين راه موثر باشند تا مواد غذايي با قيمت پايين تري توزيع و توليد شود.
وي تصريح كرد: معضل ديگري در آبياري كشاورزي وجود دارد و همه كشورهاي عضو توليد كننده مواد خام خود هستند. بنابراين ما نمي توانيم از اين طريق به سود برسيم بلكه بايد از طريق مذاكرات دوجانبه و يا مذاكرات در دوحه جايگاه خود را حفظ كنيم و نياز به دانش تجربي و تدوين سياست هاي تجاري و اقتصادي داريم.
باندا به جمله اي از نلسون ماندلا اشاره كرد كه گفته بود: ما مصمم هستيم فرضيه هاي عملي را براي افزايش همكاري هاي متقابل ميان كشورهاي جنوب در تمام فعاليت هاي انساني به وجود آوريم تا همكاري هاي مشترك و روح همبستگي افزايش يابد.
وي در پايان گفت: دولت مالاوي خود را موظف به رعايت اصول عدم تعهد مي داند و فلسفه وجودي اين سازمان در سال 1961 اين بود كه اين اصول دوباره احيا شود./02/110
 چهارشنبه 9 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 146]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن