تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مشورت با عاقلِ خيرخواه، خجستگى، بركت، رشد و توفيقى از سوى خداست. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816411658




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مقابله با سوداگران مرگ در 700 نقطه تهران‌


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: مقابله با سوداگران مرگ در 700 نقطه تهران‌


سرويس حوادث: فرماندهي انتظامي تهران در ادامه اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي در فاز برخورد با سوداگران مرگ، در طي 24 ساعت عمليات بي‌امان 400 تن از عاملان تهيه و توزيع مواد مخدر را در محل‌هاي شناسايي شده بازداشت كرد.

سردار ساجدي‌نيا جانشين فرماندهي انتظامي تهران بزرگ با بيان اينكه بر اين كه عمليات، جمع‌آوري فروشندگان مواد مخدر در 700 نقطه شناسايي شده صورت گرفت افزود: طرح برخورد پليس با سوداگران مرگ در طول 24 ساعت صورت گرفت و پليس در راستاي تداوم طرح ارتقاي امنيت اجتماعي، هر روز يك برنامه و عمليات دارد.

جانشين فرماندهي انتظامي تهران بزرگ با تاكيد بر اين كه با اجراي اين طرح به دنبال فراهم كردن رضايت شهروندان هستيم، از دستگيري اعضاي 3شبكه از فروشندگان خرد مواد مخدر در تهران خبر داد.كشف كارگاه توليد مواد مخدردر عمليات يكشنبه شب گذشته ماموران در شرق تهران و در محدوده نطام‌آباد و خيابان وحيديه وارد عمل شدند و طي عملياتي در يك منزل كه از قبل شناسايي شده بود، چهار قبضه قمه، چهار قبضه نيمچه قمه، سه دستگاه ريسيور، سه دستگاه ردياب ماهواره، 23 عدد گوشي تلفن همراه سرقتي، تعدادي پلاك ماشين و فشنگ جنگي، چهار دستگاه ضبط خودرو، پنج پنل ضبط به همراه انواع مواد مخدر شامل حدود يك كيلوگرم حشيش، نيم كيلوگرم ترياك و مقداري كراك كشف كردند. در اين عمليات، سه مرد و يك زن كه چند نفر از آن‌ها نيز مصرف‌كننده مواد بودند، دستگير شدند. همچنين پليس پس از ورود به اين خانه موفق به كشف تعداد زيادي از ابزارآلات توليد مواد مخدر و مقادير قابل توجهي از مواد اوليه تهيه و توليد كراك و شيشه شد. اين شبكه با سركردگي شخصي به نام مجيد معروف به كه يكي از اشرار منطقه نظام‌آباد است گردانده مي‌شد.

در تحقيقات به عمل‌ آمده از اين افراد مشخص شد اين گروه به وسيله يك زن پيش سازه‌هاي مواد مخدر را از شرق كشور به اين مكان انتقال داده و پس از توليد كراك و شيشه مواد مخدر را در منطقه جنوب شرق تهران توزيع كرده‌اند.‌مأموران براي ورود به محل‌هاي سكونت افراد شناسايي شده از سوي دادستان تهران دستور قضايي دريافت كرده بودند.‌شهروندان ساكن در محله نظام‌آباد به دنبال دستگيري سوداگران مرگ، خرسندي خود از اجراي اين طرح را اعلام كردند. اين عمليات تا بامداد ديروز ادامه داشت و حدود 200 نفر از سوداگران مرگ دستگير شدند.سرهنگ كشفي رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر تهران با اشاره به كشف حدود هشت كيلوگرم انواع مواد مخدر در اين عمليات گفت: طرح مبارزه با سوداگران تا زماني كه فعاليت توزيع‌كنندگان موادمخدر نگراني را براي مردم ايجاد كند، ادامه خواهد داشت.

اجراي عمليات در دره فرحزاد

در مرحله ديگر طرح مقابله با سوداگران مرگ عمليات پليس كه ساعت 10 صبح ديروز در محله دره فرحزاد اجرا شد، شماري ديگر از سوداگران مرگ بازداشت شدند. پليس با استقرار در دو محوطه جنگلي در دره فرحزاد معروف به منطقه دهها نفر از سوداگران مرگ را كه در پناه درختان موجود در محل در انتظار طعمه‌هاي خود بودند بازداشت كردند. در اين ميان حضور دختر 16 ساله‌اي در ميان دستگيرشدگان توجه هر بيننده را جلب مي‌كرد.‌

رومينا در مقابل پرسش‌هاي خبرنگاران حاضر در محل گفت كه از 6 ماه قبل به مواد مخدر از نوع كراك و شيشه معتاد شده است و براي تهيه موادمخدر به عمق دره‌ها كه محل استقرار خرده‌فروشان موادمخدر است مي‌آيد تا مواد موردنياز خود را تامين كند. از سرهنگ كشفي مسئول اين عمليات پرسيدم كه چرا محل‌هايي با اين وسعت و منظره خوش محلي متروكه و پناهگاهي براي سوداگران مرگ شده است گفت: اين موضوع به بي‌توجهي مسئولان شهري بازمي‌گردد هرچند شهردار منطقه با حضور در محل عمليات قول‌هاي مساعدي براي كنترل و بهسازي اين نقاط دادند.

كمك سگ‌هاي موادياب‌

سگ‌هاي موادياب نيز در اين عمليات كمك مؤثري به كشف مواد مخدري كه در زير هر بوته و درختي پنهان شده بود كردند. در عمليات ديروز در صورت مقاومت سوداگران در مقابل ماموران هرازگاهي تيراندازي هوايي نيز صورت مي‌گرفت و حتي در شرق تهران سوداگران مرگ قصد درگيري با ماموران را نيز داشتند كه مهار شدند.

عمليات ديروز در عمق دره‌هايي كه به ندرت افراد عادي قادر به رفتن به آن محل‌ها هستند صورت گرفت و همين امر مجالي براي افراد است كه قادر نيستند آفتاب را بپذيرند و مانند خفاشان تنها در تاريكي مي‌توانند فعاليت كنند.




 سه شنبه 8 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 201]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن