تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ایمان یک درجه بالاتر از اسلام است, و تقوا یک درجه بالاتر از ایمان است و به فـرزنـد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813114643




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

راه يافتگان به جشنواره جوان خوارزمي در كرج مورد تجليل قرار گرفتند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: راه يافتگان به جشنواره جوان خوارزمي در كرج مورد تجليل قرار گرفتند
فرهنگي. جشنواره خوارزمي. تجليل. فني حرفه اي
كرج ، دانش آموزان و دانشجويان راه يافته استان تهران به مرحله كشوري جشنواره جوان خوارزمي روز سه شنبه در كانون امام علي (ع ) آموزش وپرورش ناحيه يك كرج مورد تجليل قرار گرفتند.

دبير مرحله استاني جشنواره جوان خوارزمي دراين آيين گفت : در اين جشنواره ‪ ۶۱‬نفر از دانش آموزان و دانشجويان آموزشكده‌هاي فني و حرفه‌اي درمرحله استاني با ارايه ‪ ۴۱‬طرح به مرحله كشوري راه يافتند.

عبدالحميد شهابي افزود: داوري اين جشنواره از نهم تا‪ ۳۰‬تيرماه امسال با يك هزار و ‪ ۴۷‬شركت‌كننده و ارايه ‪ ۷۳۶‬طرح توسط ‪ ۵۰‬نفراز استادان و كارشناسان انجام شد.

وي ، خلاقيت و نوآوري ، كسب حداقل نمره ‪ ۱۷‬از ‪ ۲۰‬براي ورود به مرحله كشوري ، قابليت دفاع از طرح در مرحله كشوري را از جمله ملاكهاي داوري در اين جشنواره برشمرد.

وي گفت : دانش آموزان و دانشجويان شركت‌كننده دراين جشنواره در دو بخش پژوهشهاي بنيادي و پژوهشهاي كاربردي ، طرحهاي خود را در رشته‌هاي فيزيك ، كامپيوتر، زبان ، رياضي ، عمران ، مكانيك ، شيمي ، ادبيات ، هنر، الكترونيك ، علوم زيستي و كشاورزي و... ارايه كردند.

شهابي ، ايجاد زمينه لازم براي بروز، پرورش و كشف استعدادها، توسعه و تعميق روحيه پژوهش ، هدايت و حمايت مادي و معنوي از دانش آموزان و دانشجويان پژوهشگر، ارزش بخشيدن به دستاوردهاي علمي و فني شركت‌كنندگان را از جمله هدفهاي برگزاري جشنواره جوان خوارزمي برشمرد.

وي ، آماده ساختن شركت‌كنندگان براي ورود به ميدانهاي علمي و عملي ، آشنايي دانش آموزان با روشهاي كشف و پرورش مسايل نو و توليد دانش و بومي كردن علوم را از ديگر هدفهاي برگزاري اين جشنواره ذكركرد.

دستگاه حل معادلات رياضي ، سيستم ارتباط تلفني بصورت رايگان ، شعر انگليسي ، ايجاد نگرش مثبت در دانش آموزان نسبت به مسايل ديني ، سامانه كنترل حركتي چندمنظوره اتوماتيك و بررسي كنترل حركتي چند منظوره اتوماتيك را از جمله عنوانهاي طرحهاي راه يافته به مرحله كشوري اين جشنواره بوده است .

دنياي مرموز جن و شيطان ، نماز و فريضه الهيي ، طراحي ترمز بدون لنت و ترمز، نازل سوختگيري گاز طبيعي ، دستگاه توليدكننده فنر بصورت خودكار، خط كش ليزري ، وسيله رسم بيضي و عينك مخصوص سربازان و محافظان از ديگر عنوانهاي اين جشنواره كشوري است .

داوري اين جشنواره در مرحله كشوري از ‪ ۱۰‬مردادماه سالجاري در دانشگاه شهيد رجايي آغاز مي‌شود.ك /‪۳‬
 سه شنبه 8 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 490]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن