تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودت را به داشتن نيّت خوب و مقصد زيبا عادت ده، تا در خواسته ‏هايت موفق شوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815582621




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

توزیع تجهیزات دفاع شخصی پزشکان از شنبه


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: وي افزود: متقاضيان مي‌توانند از روز شنبه 22 آبان ماه با مراجعه به معاونت رفاهي سازمان نظام پزشكي درخواست خود را ارايه و پس از بررسي‌هاي لازم و صدور معرفي نامه تجهيزات مورد نظر را از مراكز معرفي شده نيروي انتظامي دريافت كنند.

تجهيزات دفاع شخصي شامل افشانه اشك‌آور و شوكر الكتريكي از روز شنبه 22 آبان ماه به متقاضيان عضو سازمان نظام پزشكي تحويل داده مي‌شود.

به گزارش ايسنا، دكتر حسن هويدا، معاون امور رفاهي و اجتماعي سازمان نظام پزشكي با اعلام اين خبر، گفت: طبق توافق حاصل شده با نيروي انتظامي، كليه اعضاي سازمان نظام پزشكي كشور كه متقاضي دريافت تجهيزات دفاع شخصي هستند پس از تأييد صلاحيت آنان در خصوص سلامت رواني و عدم اعتياد و سوءپيشينه كيفري و انتظامي توسط سازمان نظام پزشكي، اين تجهيزات را دريافت مي‌كنند.

وي افزود: متقاضيان مي‌توانند از روز شنبه 22 آبان ماه با مراجعه به معاونت رفاهي سازمان نظام پزشكي درخواست خود را ارايه و پس از بررسي‌هاي لازم و صدور معرفي نامه تجهيزات مورد نظر را از مراكز معرفي شده نيروي انتظامي دريافت كنند.

معاون سازمان نظام پزشكي اظهار كرد: تجهيزات دفاع شخصي قابل واگذاري به متقاضيان جامعه پزشكي، شامل افشانه اشك‌آور و شوكر الكتريكي است كه به انتخاب خود متقاضيان در اختيار آنها قرار خواهد گرفت كه حق واگذاري به غير را ندارند.

به گزارش ايسنا و به گفته دكتر هويدا، متقاضيان عضو سازمان نظام پزشكي در شهرستان‌هاي مختلف كشور، مي‌توانند براي ارايه درخواست و دريافت اين تجهيزات به سازمان‌هاي نظام پزشكي مراكز استان‌ها مراجعه و طبق دستورالعمل مربوطه كه به سازمان هاي نظام پزشكي مراكز استان ابلاغ شده است، در اين خصوص اقدام نمايند.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن