تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه كارهاى خود را به خدا بسپارد همواره از آسايش و خير و بركت در زندگى برخوردار اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816526678




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديركل حمل و نقل كالا و مسافر كشور: نوسازي ناوگان حمل و نقل به تسهيلات بيشتري نياز دارد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مديركل حمل و نقل كالا و مسافر كشور: نوسازي ناوگان حمل و نقل به تسهيلات بيشتري نياز دارد
خبرگزاري فارس: مديركل دفتر حمل و نقل كالا و مسافر سازمان راهداري و حمل و نقل كشور گفت: نوسازي ناوگان حمل و نقل كالا و مسافر در ايران به اختصاص تسهيلات بيشتري نياز دارد.


حسين آدم‌نژاد امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در سمنان افزود: اگر تسهيلات لازم در اين بخش فراهم شود، نوسازي ناوگان موجود با آهنگ بيشتري ادامه مي‌يابد.
وي گفت: ار رده خارج كردن ماشين‌هاي فرسوده در ناوگان باري كشور بايد از طريق اقتصادي كردن حمل و نقل صورت گيرد تا نيازمند ماشين‌هاي فرسوده نباشد.
مديركل دفتر حمل و نقل كالا و مسافر سازمان راهداري و حمل و نقل كشور ادامه داد: با افزايش بهره‌وري در اين بخش كمك خواهيم كرد تا نوسازي ناوگان حمل و نقل كالا براي رانندگان به صرفه باشد.
وي با بيان اينكه هفت درصد اشتغال كشور در حوزه حمل و نقل است و در اين بخش حجم عظيمي از نيروهاي متخصص و داراي مهارت مشغول به كار هستند، از جابه‌جايي سالانه 485 ميليون تن كالا از طريق راه‌هاي جاده‌اي در كشور خبر داد.
مديركل دفتر حمل و نقل كالا و مسافر سازمان راهداري و حمل و نقل كشور ادامه داد: تقويت و توسعه ناوگان حمل و نقل جاده‌اي و ارائه آموزش‌هاي لازم براي فعالان اين بخش در برهه كنوني ضروري است.
آدم‌نژاد اظهار داشت: با توجه به ‌اينكه بخش قابل توجهي از كالا و مسافر در كشور از طريق ناوگان جاده‌اي جا‌به‌جا مي‌شود، اين ناوگان نيازمند استفاده از فناوري بالاتر، پيشرفته‌تر خدمات بهينه‌ و نيز سرعت و ايمني بيشتر است.
وي با اشاره به نقش صنعت حمل و نقل در توسعه اقتصادي كشور افزود: همه بخش‌هاي اقتصادي نظير صنايع، واحدهاي توليدي، گردشگري و توزيع كالا و خدمات به بخش حمل و نقل وابسته هستند و اين وابستگي هرقدر بيشتر باشد، به ناوگان بهتري نياز است.
مديركل دفتر حمل و نقل كالا و مسافر سازمان راهداري و حمل و نقل كشور اضافه كرد: هر اندازه كه بخش حمل و نقل بتواند توسعه يابد، توسعه يافتگي ساير بخش‌هاي وابسته به حمل و نقل نيز افزايش مي‌يابد و اين امري بديهي است.
آدم‌نژاد با بيان اينكه ركود بخش حمل و نقل و پيشرفت نكردن آن اثري مستقيم در جلوگيري از توسعه همه بخش‌هاي اقتصادي در كشور دارد، گفت: حمل و نقل خود به تنهايي نيز داراي قابليت‌هاي فراواني در عرصه اقتصاد است و مي‌تواند نقش قابل توجهي را در معادلات اقتصادي كشور بازي كند.
وي اظهار داشت: توسعه حمل و نقل جاده‌اي در كشور علاوه بر اينكه شمار زيادي از افراد را مشغول به كار خواهد كرد، در جذب سرمايه نيز بسيار موثر است.
مديركل دفتر حمل و نقل كالا و مسافر سازمان راهداري و حمل و نقل كشور، حمل و نقل را زيربناي توسعه هر كشوري دانست و فعاليت‌هاي سال‌هاي اخير اين سازمان را در توسعه ناوگان جاده‌اي مطلوب ارزيابي كرد.
آدم‌نژاد همچنين استان سمنان را يكي از استان‌هاي مستعد براي توسعه حمل و نقل توصيف كرد و گفت: اين استان، نقش مهمي در توليد انواع مصالح ساختماني و مواد مورد نياز مردم دارد و به همين خاطر بايد به بخش حمل و نقل آن توجه بيشتري شود.
وي توجه به مديريت نوين حمل و نقل، توسعه شركت‌هاي حمل و نقل و نوسازي ناوگان را با درنظر داشتن نيازهاي منطقه‌اي در استان‌هاي مختلف كشور از جمله سمنان ضروري خواند.
انتهاي پيام:/م
 سه شنبه 8 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن