تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان، با نيّت خوب و اخلاق خوب، به تمام آنچه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820899888




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ديدار وزير امور خارجه عمان با رئيس مجلس شوراي اسلامي


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: ديدار وزير امور خارجه عمان با رئيس مجلس شوراي اسلامي
تهران / واحد مركزي خبر / مكتوب 1387/05/08
يوسف بن علوي وزير امور خارجه عمان شب گذشته ‌با علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي ديدار و گفتگو كرد .
در اين ديدار ابتدا وزير امور خارجه عمان ضمن تبريك انتخاب لاريجاني به رياست مجلس شوراي اسلامي از جمهوري اسلامي ايران بعنوان دوست تاريخي و هميشگي كشورش ياد كرد و اظهار داشت : ايران در طول تاريخ كهن خود با چالشهاي زيادي روبرو بوده كه با حكمت و درايت از آنها با موفقيت عبور كرده است و در حال حاضر نيز ما به تدبير و خردمندي رهبري ايران براي حل مسائل پيش رو ايمان داريم.
سپس رئيس مجلس شوراي اسلامي ضمن تاكيد بر سياست راهبردي جمهوري اسلامي ايران مبني بر گسترش همكاري و تفاهم با كشورهاي منطقه اظهار داشت .. تهران همواره بر ضرورت گسترش مناسبات با كشورهاي همسايه و منطقه تاكيد داشته و در اين زمينه آماده هرگونه رايزني و تبادل نظر است.
وي در ادامه به تلاشهاي مستمر و موثر جمهوري اسلامي ايران براي ايجاد امنيت و آرامش در منطقه اشاره و خاطر نشان كرد.. ما معتقديم منافع كشورهاي منطقه به يكديگر گره خورده و استقرار و استمرار ثبات و آرامش به نفع همه كشورهاي منطقه است.
لاريجاني در ادامه مذاكرات اخير ايران با كشورهاي "پنج به علاوه يك" را در همين زمينه دانست و تصريح كرد : "‌ايران در اين مذاكرات حسن نيت خود را نشان داد و در صورتيكه طرف مقابل نيز حقوق حقه ملت ايران را ناديده نگيرد ، دروازه ها براي همكاري باز است ."
وي همچنين مصالح امت اسلامي را در صدر اولويتهاي سياست خارجي جمهوري اسلامي ايران دانست و تاكيد كرد: نقش سازنده جمهوري اسلامي ايران براي ايجاد ثبات و آرامش در منطقه بر هيچ انسان منصفي پوشيده نيست "
در ادامه اين ديدار بن علوي ضمن تقدير از نقش سازنده جمهوري اسلامي ايران در منطقه بر آمادگي كشورش براي همكاريهاي همه جانبه با ايران تاكيد كرد.
وزير امور خارجه عمان در پايان ضمن تاكيد بر حق جمهوري اسلامي ايران براي دستيابي به فناوري هسته اي صلح آميز ، اظهار اميدواري كرد مذاكرات گروه (1+5) با تهران به راهكاري منجر شود كه ضمن تاييد حق ايران براي توليد سوخت هسته اي به منظور مصارف صلح آميز، نگرانيهاي غرب نيز رفع شود.
0001/10107
 سه شنبه 8 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 143]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن