تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق و باطل به مردم (و شخصيت افراد) شناخته نمى شوند بلكه حق را به پيروى كسى كه از آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820902294




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ديدار وزيرامورخارجه لبنان با رئيس مجلس شوراي اسلامي


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: ديدار وزيرامورخارجه لبنان با رئيس مجلس شوراي اسلامي
تهران/ واحد مركزي خبر/ مكتوب 1387/05/08
وزيرامورخارجه لبنان و هيئت همراه شب گذشته با رئيس مجلس شوراي اسلامي ديدار و گفتگو كرد.
به گزارش اداره اخبار و رسانه هاي گروهي مجلس شوراي اسلامي علي لاريجاني در اين ديدار آزادي اسراي لبناني را شكست تاريخي رژيم صهيونيستي و افتخار بزرگي براي لبنان و جهان اسلام دانست و افزود: شجاعت و مقاومت مردم لبنان درخشش زيادي در ميان ملت هاي منطقه و جهان اسلام داشته است و امروز لبنان در شرايطي است كه مي تواند حرف آخر را بزند و به مقاومت افتخار كند.
وي در ادامه با اشاره به پي آمدهاي شكست رژيم صهيونيستي در جنگ سي و سه روزه تصريح كرد: به اذعان اروپايي ها رژيم صهيونيستي بعد از پيروزي مردم لبنان در جنگ سي و سه روزه به يك جنازه سياسي تبديل شده است.
لاريجاني همچنين با ابراز خشنودي از روند تشكيل دولت وحدت ملي و توافق گروه هاي سياسي در لبنان گفت: جمهوري اسلامي ايران از ثبات و آرامش در لبنان حمايت مي كند و اراده ايران همواره بر تشكيل دولت وحدت ملي در لبنان استوار بوده است.
رئيس مجلس شوراي اسلامي در ادامه با اشاره به روابط تاريخي و اشتراكات فراوان فرهنگي ميان دو كشور، حمايت مجلس شوراي اسلامي را از روند توسعه و تقويت مناسبات دو جانبه در همه زمينه ها به ويژه روابط پارلماني مورد تاكيد قرار داد.
براساس اين گزارش وزير امورخارجه لبنان نيز در اين ديدار ضمن ابلاغ سلام هاي گرم و دوستانه مقامات كشورش به رئيس مجلس شوراي اسلامي گفت: جمهوري اسلامي ايران كشوري مهم و بزرگ در منطقه است و لبنان خواستار توسعه و تقويت روابط دوستانه و برادرانه دو كشور در همه زمينه هاست.
فوزي صلوخ همچنين با يادآوري نقش مهم جمهوري اسلامي ايران در روند توافق گروه هاي لبناني در اجلاس دوحه از حمايت هاي ايران از تشكيل دولت وحدت ملي و بازسازي مناطق آسيب ديده از حملات رژيم صهيونيستي قدرداني كرد.
وزير امورخارجه لبنان همچنين آزادي اسراي لبناني را پيروزي بزرگي براي مقاومت اسلامي و مردم لبنان دانست و تصريح كرد: اين پيروزي باعث تحكيم وحدت و يكپارچگي ملت لبنان شده است.
صلوخ در بخش ديگري از سخنانش حمايت كشورش را از مواضع كشورمان در موضوع هسته اي مورد تاكيد قرار داد و افزود: برخوردهاي دوگانه و گزينشي برخي كشورها بر پيچيدگي موضوع مي افزايد.
وزيرامور خارجه لبنان همچنين در اين ديدار گزارشي از آخرين تحولات كشورش ارائه كرد.
كد0001/10107
 سه شنبه 8 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن