تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على! از ارجمندى مؤمن در نزد خدا اين است كه برايش وقت مرگ، معيّن نفرموده است...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816842810




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: اخبار كوتاه
آغاز انتخاب رشته مجازين كنكور از جمعه

مهلت انتخاب رشته 844 هزار نفر داوطلب مجاز آزمون سراسري سال 87 از روز جمعه 11 مرداد ماه به صورت اينترنتي آغاز مي شود. دكتر ابراهيم خدايي، معاون سازمان سنجش آموزش كشور در گفت وگو با ايسنا، با بيان اينكه آمار داوطلبان مجاز به انتخاب رشته آزمون سراسري در سال جاري همانند سال گذشته است، گفت: 62 در صد مجازين را داوطلبان دختر و 38 درصد آنها را داوطلبان پسر تشكيل داده اند.

پرداخت حقوق معلمان حق التدريس با سه ماه تاخير

يك معلم حق التدريس گفت: حقوق معلمان حق التدريس به طور ميانگين به ازاي 24 ساعت در هفته در هر ماه حدود 100 هزار تومان است كه 3 ماه يك بار پرداخت مي شود. به گزارش فارس، تعدادي از معلمان حق التدريس شهرهاي مختلف كشور در مقابل مجلس شوراي اسلامي تجمع كرده و خواستار استخدام و رسيدگي به وضعيتشان در وزارت آموزش و پرورش شدند.

انتقاد از منتقدان نصب دستگاه هاي خودپرداز سرنگ

يك مدديار اعتياد و استاد دانشگاه اذعان كرد: چشم بستن بر واقعيت هاي اعتياد در جامعه و داشتن نگاه بسته و دگم درباره ماهيت اين عارضه وحشتناك اجتماعي و عوارض آن، تنها به ضررمان تمام مي شود. دكتر زهرا بي نياز كه داراي هشت سال سابقه مددياري اعتياد است، در گفت وگو با ايسنا، با اشاره به طرح نصب خودپردازهاي سرنگ و لوازم بهداشتي با توليت ستاد مبارزه با مواد مخدر كه هم اكنون در مركز درماني واقع در مناطق آسيب خيز و پرخطر در حال اجراي پايلوت است، انتقادكنندگان نسبت به اجراي اين طرح را به شدت مورد انتقاد قرار داد و گفت: تاثيرات مثبتي كه اين طرح در كاهش عوارض و آسيب هاي ناشي از اعتياد بر جاي مي گذارد، آن چنان غيرقابل انكار است كه مي توان گفت، اگر اجراي اين طرح از 10 سال پيش در زندان ها و مراكز درماني و اماكن مرتبط آغاز مي شد، امروز شمار مبتلايان به ايدز حداقل يك پنجم جمعيت كنوني كه حدود 70 درصد آن ها را معتادان تزريقي تشكيل مي دهند، مي رسيد.

اعطاي تسهيلات و جوايز ويژه
به اعضاي صندوق ذخيره فرهنگيان

به مناسبت چهاردهمين سال تاسيس صندوق ذخيره فرهنگيان، تسهيلات و جوايز ويژه به اعضاي اين صندوق اعطا خواهد شد. به گزارش ايسنا، فرهنگيان ، به منظور شركت در قرعه كشي اهداي تسهيلات و جوايز ويژه چهاردهمين سال تاسيس صندوق ذخيره فرهنگيان، بايد تا پايان شهريور ماه به پايگاه اطلاع رساني اين صندوق به نشاني IR.SZF.WWW مراجعه و اطلاعات فردي خود را ثبت كنند.

عدم حضور نمايندگان بيمه و درمان در جلسه كارگران

نشست كميته بيمه و درمان كارگران، بدون حضور مسوولان بيمه و درمان كشور برگزار شد. «عيد علي كريمي»، دبير اجرايي خانه كارگر استان قزوين در گفت وگو با «ايلنا»، افزود: عدم حضور مسوولان تامين اجتماعي در جلسه مربوطه، اعتراض گسترده كارگران را به همراه داشت و باعث شد تا مسائل و مشكلات اين بخش همچنان ناگفته و لاينحل باقي بماند.

اجراي طرح غربالگري وسيع نوزادان
براي بيماري هاي متابوليك ارثي

طرح غربالگري وسيع الطيف بيماري هاي متابوليك ارثي نوزادان با همايت انجمن بيماري هاي متابوليك ارثي ايران و انجمن بين المللي بيماري هاي متابوليك ارثي اجرا مي شود. دكتر طليعه زمان رييس انجمن بيماري هاي متابوليك ارثي ايران با بيان خبر فوق اظهار داشت: طرح غربالگري وسيع الطيف كه براي بيش از 20 بيماري متابوليك ارثي در نظر گرفته شده براي اولين بار در كشور با حمايت انجمن بيماري هاي متابوليك ارثي ايران و انجمن بين المللي بيماري هاي متابوليك ارثي جهت نوزادان 3 تا 5 روزه در مركز تحقيقات اعصاب- بخش نرومتابوليك واقع در بيمارستان امام خميني(ره) تهران اجرا شده و در ابتدا قرار است به صورت پايلوت اجرا شود و اميدواريم بتوانيم در آينده با مساعدت مسوولين مربوطه اين طرح را كه مي تواند حتي در دور افتاده ترين مناطق كشور و از طريق خانه هاي بهداشت و متخصصين اطفال اجرا شود عملي كنيم.
 دوشنبه 7 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن