تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر چیز دارای سیماست ، سیمای دین شما نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803952550




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كفاشيان: تا به حال اين همه بازي دوستانه نداشتيم!


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: كفاشيان: تا به حال اين همه بازي دوستانه نداشتيم!
نبي از برگزاري بازي‌هاي غرب آسيا در تهران با حضور 6 تيم آسيايي خبر داد و افزود: تيم هاي عمان، قطر، سوريه، اردن، ايران و فلسطين از 16 تا 25 مرداد ماه درورزشگاه تختي به رقابت با يكديگر مي پردازند.
رئيس فدراسيون فوتبال ايران گفت: معتقدم در سنوات گذشته، بازي‌هاي تيم ملي به اين تعداد نرسيده است.

به گزارش فارس،‌ در ابتداي جلسه علي كفاشيان رئيس فدراسيون در خصوص حضورش در مالزي و مذاكراتي كه با مسئولين كنفدراسيون آسيا انجام داده بود، گزارشاتي را ارائه داد.
رئيس فدراسيون اظهار داشت: كميسيون ناتوانان براي اولين بار با هدف بررسي مشكلات و راه اندازي فوتبال تشكيل شده كه رياست كميته بر عهده رئيس سازمان ليگ كره نهاده شد. 3 عضو اين كميته را به ترتيب رئيس فدراسيون ايران، مسئول سازمان بهزيستي امارات و يك نماينده از ازبكستان تشكيل مي دهند كه در جلسه اي مسائل پيش روي اين ورزش را مورد بررسي قرار داديم.
وي عنوان كرد: درديداري كه با تمام مسئولان كميته هاي AFC و بن همام برگزار شد، در خصوص چهار سهميه ايران به بحث پرداختيم كه رئيس كنفدراسيون سوالاتي را مطرح كردند كه گزارشات كاملي را در خصوص حق پخش تلويزيوني و مسائل پيش رو ارائه داديم.
كفاشيان افزود: بن همام از گزارشات رسيده در خصوص پروژه گل 3 در ايران ابراز خرسندي كرد و اعلام داشت كه در ديدار پاياني غرب آسيا به ايران خواهد آمد و بازديدي از آكادمي خواهد داشت.
وي عنوان كرد: بن همام درخواست گسترش پروژه آسيا ويژن را در 2 استان ديگر داشت و از طرح آسيا ويژن فارس ابراز رضايت كرد. در خصوص برگزاري كنگره فوتبال در AFC نيز بحث شد و بن همام قول هرگونه همكاري را داد تا اين كنگره نيز به خوبي برگزار شود. وي قول مساعد در خصوص حمايت از ورزش بانوان داد و خواستار گسترش ورزش بانوان در ايران شد.

در ادامه جلسه، مهدي محمد نبي، دبير كل فدراسيون در خصوص برنامه هاي تيم ملي توضيحات كاملي را ارائه داد و افزود: فدراسيون برنامه هايي را كه براي تيم ملي طراحي كرده بود، در دستور كار قرار داد. متاسفانه در برخي موارد دچار مشكل شديم.بازي با تيم هاي اسپانيايي به دليل قهرماني در جام ملت‌هاي اروپا و به تاخير افتادن ليگ اين كشور به دستور رئيس جمهوري اسپانيا و استراحت بازيكنان لغو شد. درخصوص بازي چارتون اتلتيك نيز بنا به دلايل سياسي كه مسئولين انگليس مطرح كرده بودند، لغو شد. بازي با كنيا نيز به 2 دليل، عدم حضور لژيونرها و نداشتن بار فني در كنار خستگي بازيكنان در اردوي 20 روزه برگزار نشد.
نبي از برگزاري بازي‌هاي غرب آسيا در تهران با حضور 6 تيم آسيايي خبر داد و افزود: تيم هاي عمان، قطر، سوريه، اردن، ايران و فلسطين از 16 تا 25 مرداد ماه درورزشگاه تختي به رقابت با يكديگر مي پردازند.
وي عنوان كرد: در 30 مرداد ماه نيز بازي دو تيم ملي ايران و ازبكستان در ورزشگاه آزادي برگزار خواهد شد. يك بازي به احتمال زياد با يك تيم از امريكاي جنوبي تا قبل از 5 شهريور ماه و اعزام به عربستان برگزار مي‌شود. تمام تلاش خود را براي جايگزين كردن بازي هاي لغو شده به كار مي گيريم و معتقدم در سنوات گذشته تعداد بازي هاي تيم ملي به اين تعداد نرسيده است. اكنون تيم ملي كشورمان در شرايط مطلوبي به سر مي برد.

عزيز ا.. محمدي، نايب رئيس دوم و رئيس سازمان ليگ درخصوص برگزاري ليگ و اعلام برنامه زمان بندي شده 4 هفته و تنظيم اساسنامه و آئين نامه ليگ به باشگاه‌ها توضيحاتي را ارائه داد.
وي افزود: ليگ سال 87 با نام سال نو آوري و شكوفايي و توسعه همه جانبه فوتبال در پرتو اخلاق بر گزار خواهد شد.
 دوشنبه 7 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 176]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن