تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هنگامى كه مؤمن بر صراط مى‏گذرد، و مى‏گويد: بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم. ناگاه زبان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816439028




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران در جمع خبرنگاران: تمام مسوولين كشور از مشكل سوخت گيري اتوبوس هاي گازسوز مطلع هستند// بي نظمي هاي تاكسيراني در كشور ما در هيچ كشوري وجود ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران در جمع خبرنگاران: تمام مسوولين كشور از مشكل سوخت گيري اتوبوس هاي گازسوز مطلع هستند// بي نظمي هاي تاكسيراني در كشور ما در هيچ كشوري وجود ندارد
تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران با اشاره به عدم كارايي دو هزار و 800 دستگاه اتوبوس CNG سوز گفت: در حال حاضر هيچ مسوولي در كشور وجود ندارد كه نسبت به مشكل مربوط به جايگاه هاي سوخت اتوبوس ها بي اطلاع باشد.
به گزارش روز دوشنبه خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، مهندس سيدجعفر تشكري هاشمي در حاشيه جلسه 1888 با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به وجود چند نگراني پيرامون قطع مكرر برق در سطح شهر اعلام داشت: با توجه به قطع برق سطح شهر چراغ هزاران تقاطع كه به صورت زمان دار مديريت مي شوند دچار بي انضباطي شده و انضباط ترافيكي را مختل كرده است.
وي افزود: 30 درصد از افزايش تراكم ترافيك سطح معابر به دليل وضعيت نامناسب چراغ ها ايجاد مي شود.
تشكري هاشمي تاكيد كرد: اگر چه در پي نصب UPS هستيم اما اين معضل با چنين راهكاري برطرف نشده و بهترين گزينه براي اين معضل اتصال انشعاب برق روشنايي معابر و واحدهاي مسكوني تجاري به چراغ هاي راهنمايي و رانندگي است تا چنانچه يكي از انشعابات قطع شد انشعاب ديگري پاسخگو باشد ** هيچ مسوولي در كشور نيست به شكل سوخت گيري اتوبوس هاي گازسوزبي اطلاع نيست
معاون حمل و نقل و ترافيك وضعيت اسف بار سوخت رساني به اتوبوس هاي گازسوز را نگراني ديگري دانست و تاكيد كرد: حدود دو هزار و 800 دستگاه اتوبوس با گاز كار كرده و در سوخت رساني دچار مشكلات بي شماري هستند.
وي افزود: متاسفانه علي رغم برگزاري ده ها و صدها جلسه پيگيري نامه و ابزار ديگر هيچ مسوولي در كشور وجود ندارد كه نسبت به مشكل سوخت رساني شركت واحد بي اطلاع باشد.
تشكري هاشمي گفت: متاسفانه به طور روزانه بيش از نيمي از اتوبوس هاي گازسوز فاقد كارايي لازم بوده و اين معضل در زمان مهرماه به بحران بزرگي تبديل مي شود كه چنانچه اقدام جدي براي رفع اين معضل نشود مسووليت و عواقب كار متوجه كساني خواهد بود كه نسبت به بازسازي و تعمير و آماده سازي ايستگاه هاي سوخت CNG قصور داشته اند.
** نظام تاكسي راني در كشور ما استثنا است
معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران درخصوص حذف تاكسي هاي گردشي در تهران اذعان داشت: بي نظمي هاي موجود نسبت به تاكسي ها در هيچ كجاي دنيا وجود نداشته و در حال حاضر سهم جا به جايي تاكسي در شهر و كشور ما 25 درصد است.
وي با بيان اينكه سهم جا به جايي مسافران از طريق تاكسي در دنيا سه درصد است تاكيد كرد: در حال حاضر فرايند تاكسي راني فرايند غلطي بوده كه اصرار بر اين فرايند غلط، بحران آفرين و نتيجه اي جز عقب ماندن ما از شاخص هاي جهاني ندارد.
** آرمان هاي تاكسيراني در طرح جامع مشخص است.
مهندس تشكري اعلام كرد: كارايي تاكسيراني، اتوبوسراني و مترو طي پنج سال آينده بايد به ظرفيت اصلي خود برسد.
وي با اعلام اينكه تاكسي در طرح جامع به دو گروه عمده تبديل مي شود اظهار كرد: تاكسي هاي خطي (مبدا و مقصدي) و تاكسي هايي بر مبناي مقصد مشخص از آرمان هاي فعلي در طرح جامع است.
معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران درخصوص عدم كارايي تاكسي متر در تهران خاطرنشان كرد: ضعف هاي مديريتي بي شماري در اين زمينه وجود دارد به طوري كه وقتي استفاده از اين وسيله به نفع راننده تاكسي باشد مورد توجه راننده قرار مي گيرد و زماني كه به ضرر باشد استفاده نمي كند و اين مقوله در مورد مسافرها هم صدق مي كند.
** نظارت بيشتر بر طرح پاركبان توسط نيروي انتظامي
تشكري هاشمي مشكل مربوط به تاكسي متر را مشكلي ديرينه و مربوطه به 40 سال گذشته دانست و اعلام داشت: تاكسي متر مشكل عدم اطلاع رساني و فرهنگ سازي داشته و جز با همراهي و همدلي شهروندان كارايي لازم را به دست نخواهد آورد.
وي درخصوص معضل كسري پاركينگ عمومي در تهران پاسخ داد: در حال حاضر به 450 پاركينگ عمومي در تهران نياز داشته و كسري پاركينگ به يك ميليون و 300 هزار مي رسد.
معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران تاكيد كرد: با توجه به جلسات پي در پي برگزار شده با راهنمايي و رانندگي ساختارهاي مربوط به نظام كنترلي و نظارتي بر طرح پاركبان اعمال و كيفيت بخشي به پاركبان ها در دستور كار است؛ در عين حال هرگز بنا نداريم كه سطح عبوري مردم را به پارك هاي حاشيه اي تبديل كنيم./01/146
 دوشنبه 7 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 220]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن