تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ساعتى عدالت بهتر از هفتاد سال عبادت است كه شب‏هايش به نماز و روزهايش به روزه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805797343




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خط ارتباطي اطلاعات با مردم


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: خط ارتباطي اطلاعات با مردم
مقاوم‌سازي ساختمان‌ها با مشاركت شهروندان‌

بهتر است مؤسسه‌هاي دولتي و يا تحت نظارت دولت براي تعيين ميزان مقاومت ساختمان‌هاي تهران در برابر زلزله تأسيس و اسامي و نشاني آنها اعلام شود تا مالكان بناهايي كه استحكام كافي را ندارند، از طريق مؤسسات مزبور نسبت به مقاوم‌سازي بناها اقدام كنند كه اين كار علاوه بر مقاوم شدن ساختمان‌هاي شهر در برابر زلزله با مشاركت شهروندان، موجب آرامش خاطر آنان نيز مي‌شود.

يك خانم شهروند

نقش روزنامه‌ها در تحكيم روابط با كشورها

از آنجا كه روزنامه‌هايي مانند اطلاعات در مردم بسيار تاثيرگذارند، انتظار مي‌رود مقاله‌ها، تحليل‌ها و خبرهايي كه در رابطه با روابط خارجي كشور چاپ مي‌كنند، به گونه‌اي باشند كه ضمن پرهيز از دشمن‌تراشي‌هاي بيهوده، به تحكيم روابط كشورمان با ديگر كشورها كمك كند.

يك هموطن‌

افزايش قيمت شير يارانه‌اي‌

با اين كه قرار بود يارانه پودر رختشويي به يارانه شير اضافه شود، قيمت شير پاكتي يارانه‌اي 50 تومان گران شد و در تاريخ 27/4/87 هم كه به فروشگاه سپه خيابان زمرد مراجعه كردم، گفتند توزيع شير يارانه‌اي متوقف شده است و در نتيجه شيري را كه با يارانه 250 تومان قيمت داشت (بدون يارانه) 560 تومان خريدم. آيا اين است مفهوم افزايش يارانه شير؟

سيد محمد مرتضوي‌

لزوم هشياري در حفظ روابط بين‌المللي‌

نبايد كاري كرد كه ساخت فيلم هايي مانند ترور فرعون، در روابط كشورمان با ساير كشورها مشكلاتي ايجاد كند و سبب شود آنها هم عليه ما فيلم‌هايي بسازند و در روابط خارجي‌مان تنش ايجاد كنيم.

تلفن به خط ارتباطي‌

پرسشي درباره نوسازي پياده‌روها

در چارچوب نوسازي پياده‌روهاي تهران، اخيراً بازسازي پياده‌روهاي خيابان انقلاب و اطراف ميدان فردوسي شروع شده است، كه بايد پرسيد آيا براي كندن موزاييك‌هاي آنها براي عمليات آب و برق و گاز و تلفن، چاره‌انديشي شده و مسيري براي عبور لوله و سيم‌هاي آنها، پيش بيني شده است؟

ضمن آن كه متأسفانه تعدادي از موزائيك‌هاي خيابان ولي‌عصر(عج) زودهنگام شكسته شده است و نياز به مرمت دارد.

شهروند تهراني‌

مصوبه كمك به حل مشكلات واحدهاي صنعتي اجرا شود

با اين كه كارشناسان همواره بر اهميت صنعتي شدن كشور تاكيد دارند، متاسفانه مصوبه شماره 30330 هيات وزيران در مورد رسيدگي به مشكلات واحدهاي توليدي و صنعتي هنوز به اجرا درنيامده است. حال آن كه با اجراي مصوبه مزبور، مشكلات هزاران كارخانه حل و به افزايش اشتغالزايي كمك مي‌شود.‌

يك كارخانه‌دار

روزنامه‌ها تا از اجراي خبري مطمئن نشده‌اند، آن را چاپ نكنند

از روزنامه‌ها تقاضا مي‌شود اخبار بازنشستگي پيش از موعد را تا از اجرايش مطمئن نشده‌اند، چاپ نكنند و وقتي هم چاپ كردند، اجرايش را پيگيري كنند. من جانبازي هستم كه عليرغم وضعيت نامساعد جسماني، براي بازنشستگي پيش از موعد به هر جا مراجعه كردم، پاسخ شنيدم كه هنوز دستوري در اين مورد به آنها ابلاغ نشده است و وقتي هم اخبار روزنامه‌ها را نشان آنها دادم، گفتند كه نوشته آنها برايشان ملاك نيست و شرايط و مراحل بازنشستگي پيش از موعد بايد رسماً به آنها ابلاغ شود.

جانباز

لزوم قطع يارانه‌ها در كلان شهرها

بار اول كه به توكيو (ژاپن) سفر كردم، اين شهر را بسيار شلوغ ديدم و بار دوم كه پس از 10 سال به اين شهر رفتم، توكيو خلوت و آرام شده بود.

دليل آن را پرسيدم، گفتند تمامي يارانه هايي كه به توكيو اختصاص يافته بود، قطع و به شهرك‌هاي اطراف و يا ديگر شهرهاي كم جمعيت توكيو تعلق گرفته و به همين دليل توكيو خلوت شده است كه جا دارد نظير اين برنامه براي خلوت شدن تهران نيز به اجرا درآيد.

تلفن به خط ارتباطي‌

در اجراي پروژه‌هاي عمراني تسريع شود

عمليات احداث پل عابر پياده تقاطع بزرگراه شهيد باقري و خيابان‌ خاقاني در شرق تهران طولاني شده و سروصدا و گردوغبار فراوان ناشي از عمليات احداث پل، آرامش اهالي را برهم زده است.

از شهرداري انتظار مي‌رود در اجراي پروژه‌هاي عمراني، تسريع به عمل آورد و بعد از ظهرهاي روزهاي تعطيل نيز به عمليات آنها ادامه دهد، تا مردم زودتر شاهد افتتاح پروژه‌هاي عمراني باشند.‌

شهروند تهراني‌

قدرداني از كاركنان اداره‌ برق‌

مدتي خيابان آفتاب واقع در فاز 3 شهرك مارليك كرج به دليل نقص فني فاقد روشنايي بود كه منجر به حوادث رانندگي مي‌شد كه با تلاش كاركنان اداره برق، روشنايي خيابان ياد شده به وضع عادي بازگشت. به اين وسيله از كاركنان اداره برق شهرك، تشكر و قدرداني مي‌شود.

صومعه نشين‌

طعمه‌گذاري در جوي آب خيابان شريعتي‌

در جوي آب خيابان شريعتي، حد فاصل سيد خندان تا خيابان يخچال حفره‌هاي متعددي وجود دارد كه موش‌هاي درشت يكسره در آنها رفت و آمد مي‌كنند و اين وضع موجب وحشت ساكنان، مغازه‌داران و رهگذران شده است. از مسئولان شهرداري منطقه تقاضا مي‌شود ضمن مسدود كردن حفره‌هاي جوي آب، نسبت به طعمه‌گذاري و معدوم كردن موش‌هاي مزاحم اقدام كنند. ‌

مقدميان‌

جايگزيني اتوبوس‌هاي ريالي با بليتي‌

شركت واحد اتوبوس‌هاي بليتي خط ميدان شهدا - خاوران را جمع آوري كرده و اتوبوس‌هاي ريالي را جايگزين آنها نموده كه اين امر نارضايتي مسافران مستضعف مسير يادشده را به همراه آورده است.

علوي‌

قطع وام تحصيلي دانشجويان كارشناسي ارشد

دانشگاه آزاد واحد فيروزكوه به بهانه قطع كمكهاي دولت، وام دانشجويان دوره كارشناسي ارشد را در ترم تحصيلي جاري قطع كرده و اين موضوع موجب مشكلات مالي براي دانشجويان مزبور و خانواده‌هايشان شده است.

خانم سلطاني‌

بن خواربار بازنشستگان بانك ملي را نداده‌اند

بانك ملي ايران به عنوان قديمي‌ترين بانك كشور از سالها قبل هر سه ماه يك بار بن خواربار به بازنشستگان مي‌داد كه از 8 ماه پيش آن را قطع كرده است. از مسئولان محترم بانك ملي تقاضا مي‌شود بن خواربار بازنشستگان را بار ديگر بدهند.‌

بازنشسته بانك ملي‌

پيشنهادي براي پس از پايان زندگي بازنشستگان!

حالا كه به حل مشكلات مالي بازنشستگان و بخصوص پرداخت حقوق معوقه آنان توجه چنداني نمي‌شود، پيشنهاد مي‌شود لااقل به خانواده هر بازنشسته‌اي كه به ملكوت اعلي مي‌پيوندند، مبلغ 5 ميليون تومان كمك شود تا با آن بتوانند هزينه‌هاي كفن و دفن، خريد سنگ مزار و مراسم ختم او را كه سالها به مملكت و مردم خدمت كرده است، به طرز آبرومندي برگزار كنند!

يك بازنشسته‌

نياز اهالي يوسف‌آباد به ميدان ميوه و تره‌بار

در خيابان يوسف آباد ميدان ميوه و تره‌بار وجود ندارد و اهالي براي خريد با طي مسافت‌هاي طولاني، ناچارند به ميادين پارك گنجوي و يا قزل قلعه مراجعه كنند و يا ميوه و تره‌بار مورد نيازشان را به قيمت‌هاي گزاف، از مغازه‌هاي خيابان يادشده بخرند. از مسئولان شهرداري خواهشمند است در يك اقدام خداپسندانه، نسبت به داير كردن ميدان ميوه و تره‌بار در خيابان يوسف‌آباد اقدام كنند.‌

از اهالي‌

كمبود فضاي سبز و مشكلات خيابان‌هاي رشت‌

از ساكنان شهر رشت هستم. اين شهر با كمبود فضاي سبز روبه‌رو است و خيابان‌هايش هم وضعيت نامناسبي دارند و هرگاه براي حل مسايل شهري به مسئولان شهرداري مراجعه مي‌كنيم، اين موضوع را به آينده موكول مي‌كنند كه متأسفانه اقدامي صورت نمي‌گيرد.

از شهرداري رشت انتظار مي‌رود در مورد تامين امكانات موردنياز اهالي، قويتر عمل كند.

مقدسيان - از ساكنان رشت‌




 دوشنبه 7 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 248]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن