تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اولین چیزی که از انسانها سؤال می شود، نمازهای پنج گانه است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819466983




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

يادواره شهداي ارتش با پيام مقام معظم رهبري در مشهد برگزار مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: يادواره شهداي ارتش با پيام مقام معظم رهبري در مشهد برگزار مي‌شود
داخلي. اجتماعي. همايش.

رييس سازمان امور ايثارگران نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي ايران گفت:
يادواره بزرگ شهداي ارتش بيستم مرداد ماه جاري با پيام مقام معظم رهبري در شهر مشهد برگزار مي‌شود.

سرهنگ مجتبي جعفري روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود:
از ابتداي سال جاري تاكنون ‪ ۱۳‬همايش و يادواره شهرستاني و استاني شهداي ارتش در كشور برگزار شده و ‪ ۱۱‬همايش ديگر نيز در هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

وي همچنين امروز در نخستين يادمان شهداي ارتش و همايش تجليل از خانواده هاي اين شهدا در شهرستان خلخال و كوثر گفت: ارتش جمهوري اسلامي ايران در هشت سال دفاع مقدس ‪ ۴۸‬هزار شهيد تقديم انقلاب اسلامي كرده است.

وي افزود: بالاترين خدمات ارايه شده به خانواده‌هاي شاهد و ايثارگر ارتش كمترين خدمت در مقابل رشادتهاي شهداست و بزرگترين پشتيبان نظام اسلامي ايران خون شهدا مي‌باشد.

فرمانده تيپ ‪ ۴۰‬پياده ارتش جمهوري اسلامي مستقر در استان اردبيل نيز در اين همايش گفت: ايران اسلامي در دوران دفاع مقدس بالاترين امتياز ارزشهاي اخلاقي را دريافت كرده است.

سرهنگ عليرضا سيامي افزود: آمادگي يگانهاي ارتش و تيپ ‪ ۴۰‬اردبيل و موفقيتهاي علمي در ارتش موجب ياس و نااميدي دشمنان اسلام شده است.

مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان اردبيل هم استقلال و اقتدار امروزي نظام اسلامي را مرهون رشادتهاي شهداي هشت سال دفاع مقدس دانست و اعتقاد راسخ آنان را مهمترين عامل در پيروزي آنان بر دشمنان اعلام كرد.

مصطفي افضلي فرد با اشاره به كسب ‪ ۹۲‬امتياز و رتبه برتر كشوري در زمينه خدمات رساني به خانواده‌هاي شهدا از ايجاد اشتغال براي آنان در سال ‪ ۸۷‬خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمين محسن شجاعي امام جمعه خلخال نيز استمرار اين گونه برنامه‌ها در سطح شهرستان و ديدار فرماندهان ارتش با خانواده‌ها و رسيدگي به مشكلات خانواده‌هاي شهدا را خواستار شد.

همايش تجليل از خانواده‌هاي شهداي ارتش جمهوري اسلامي ايران به همت بنياد شهيد و امور ايثارگران استان اردبيل و با حضورفرماندهان نيروي زميني ارتش در محل سالن شبكه بهداشت و درمان برگزار شد.

در اين مراسم با اهداي هدايايي ارزنده از خانواده‌ها وبازماندگان شهداي ارتش در خلخال و كوثر تجليل و حاضرين با حضور در گلزار شهداي خلخال مزار شهدا را گلباران كردند.ك/‪۳‬
 دوشنبه 7 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن