تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خرج کردن در راه طاعت خدا دریغ مکن وگرنه دو برابرش را در راه معصیت او خرج خوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814702147




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ايران با ‪ ۱۵۰۰‬عنوان كتاب در نمايشگاه بين‌المللي دمشق شركت مي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: ايران با ‪ ۱۵۰۰‬عنوان كتاب در نمايشگاه بين‌المللي دمشق شركت مي‌كند
دمشق - رايزني فرهنگي جمهوري اسلامي ايران و مجمع تقريب بين مذاهب اسلامي با يك هزار و ‪۵۰۰‬عنوان كتاب در بيست و چهارمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب دمشق شركت مي‌كنند.

انور حبيبي مسوول روابط عمومي رايزني فرهنگي جمهوري اسلامي ايران در سوريه دوشنبه به ايرنا گفت: رايزني و مجمع به طور مشترك يك غرفه با يك هزار و ‪ ۵۰۰‬عنوان كتاب در اين نمايشگاه خواهند داشت .

وي افزود: همه كتاب‌هايي كه در نمايشگاه توسط اين دو نهاد ارايه مي شود، به زبان عربي است .

به گفته حبيبي، محتواي عمده كتاب‌هاي مذكور ديني، فرهنگي و درباره تقريب ميان مذاهب اسلامي است .

وي ادامه داد: در اين نمايشگاه، كتب امام خميني (ره )، مقام معظم رهبري و استاد شهيد مرتضي مطهري ارايه مي‌شود.

حبيبي خاطرنشان كرد: رايزني فرهنگي جمهوري اسلامي ايران در دمشق تاكنون از مجموع ‪ ۲۴‬نمايشگاه در سوريه در ‪ ۲۰‬نمايشگاه شركت داشته است .

وي با اشاره به حضور پرشور بازديدكنندگان از نمايشگاه در غرفه جمهوري اسلامي ايران در سال‌هاي گذشته، گفت: امسال به علت آنكه دمشق پايتخت فرهنگي جهان عرب معرفي شده است، مدت نمايشگاه از ‪ ۱۰‬روز در سال‌هاي گذشته به ‪ ۱۵‬روز افزايش يافته است .

در نمايشگاه كتاب دمشق كه روز پنجشنبه هفته جاري در كتابخانه ملي اسد برگزار مي‌شود، ‪ ۳۵‬هزار عنوان كتاب از ‪ ۳۷۵‬انتشارات از ‪ ۲۴‬كشور عربي و غيرعربي عرضه خواهد شد.

كشورهاي عرب شركت‌كننده سوريه، لبنان، اردن، مصر، امارات عربي متحده، عمان، كويت، قطر، عربستان سعودي، الجزاير، يمن، تونس و مغرب هستند.

ايران، آلمان، آمريكا، كوبا، كره، بلژيك، ونزوئلا، روسيه، اسپانيا، انگليس و هند به عنوان كشورهاي غيرعرب در نمايشگاه شركت خواهند كرد.
 دوشنبه 7 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 144]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن