تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815190018




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرهنگ و هنر مطبوعات در مهر /درگذشت فيلمساز نامدار مصري


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: فرهنگ و هنر مطبوعات در مهر /درگذشت فيلمساز نامدار مصري
درگذشت يوسف شاهين، دو فيلم جديد بر اكران سينماها و پديده شدن فيلم "شواليه تاريكي" عناوين برجسته صفحه فرهنگ و هنر مطبوعات امروز دوشنبه هفتم مردادماه 87 هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، "ايران" در صفحه پاياني مي‌پردازد به نمايشگاه مشترك آثار تجسمي در ايران و عراق، دو فيلم جديد بر اكران سينماها، همايش بزرگداشت رودكي، درگذشت يوسف شاهين كارگردان مصري، تشكيل صندوق مستند ايران، پروژه جديد ديويد فينچر، نخستين كنسرت گروه دبو در تهران و اخبار كوتاه.

"همشهري" در صفحه موسيقي مي‌پردازد به گفتگو با داريوش صفوت موسيقيدان و يادداشتي درباره نشان شواليه هنر و ادبيات فرانسه. درباره فيلم خارجي "غريبه‌ها" و مطلبي درباره جشنواره فيلم ونيز در صفحه سينما و بازار داغ تئاتر تلويزيوني، نشست خبري براي سه نمايش، "يك اشتباه كوچولو" در مراحل فني، برگزاري چهارمين جشنواره موسيقي محله، يادداشتي از عليرضا رئيسيان و اخباري كوتاه از يوسف شاهين، گلچهره سجاديه، كريس دي‌برگ و ... در صفحه ادب و هنر آمده است.

"جام جم" در صفحه رسانه مي‌پردازد به توليد تله فيلم "ساعتتو به وقت من تنظيم كن"، حرف‌هاي رئيس سازمان صدا و سيما در حاشيه نشست هيئت دولت، برپايي پنجمين جشن مخاطبان شبكه جهاني جام جم، ويژه برنامه‌هاي مبعث رسول اكرم (ص) و اخبار كوتاه. مطلبي درباره نمايشگاه بزرگ خوشنويسي قدماي نستعليق در موزه هنرهاي معاصر و يادداشتي از دبير نمايشگاه بزرگان نستعليق در صفحه تجسمي، گفتگو با كريستوفر نولان كارگردان فيلم "شواليه تاريكي" در صفحه سينما و پخش تله فيلم "خاطرات فردا"، نگاهي به برنامه "كولاك" و معرفي برنامه‌هاي امروز شبكه‌هاي صدا و سيما در صفحه بخوانيد و ببينيد كار را تمام مي‌كند.

"اعتماد ملي" در صفحه ادب و هنر مي‌پردازد به تشييع پيكر مسعود ميناوي، درگذشت يوسف شاهين كارگردان مصري، سايه روشن‌هاي حضور ايران در جشنواره ونيز، درباره انجمن‌هاي ادبي، گپي با جمشيد مراديان، رونمايي از دو كتاب مجموعه تئاتر ايران در گذر زمان، يادي دوباره از فيلم "هامون"، برپايي مسابقه عكاسي "معنويت در معماري" و روي پيشخوان.

"اعتماد" در صفحه سينما مي‌پردازد به يادداشتي بر فيلم خارجي "بازي‌هاي مسخره"، گفتگو با ميشائيل هانيكه كارگردان فيلم، نگاهي به فيلم "دختر ديگر دوبلين"و 10 فيلم عمر هانيكه در نظرسنجي سايت اند ساوند. گزارشي از فيلم مستند "گرل ريسر" شبكه بي.بي.سي درباره لاله صديق قهرمان اتومبيلراني ايران در صفحه دختران ورزش و درگذشت يوسف شاهين كارگردان مصري، حرف‌هاي مجيد مجيدي درباره نگاه مقام معظم رهبري به سينما در ويژه‌نامه روزنامه جام جم، حضور جديدترين فيلم امير نادري در بخش اصلي جشنواره ونيز، يادداشتي از جواد طوسي به بهانه سالروز تولد مسعود كيميايي و اخبار كوتاه در صفحه پاياني منعكس شده است.

"حيات نو" در صفحه فرهنگ و هنر مي‌پردازد به مروري بر كارنامه مسعود كيميايي به بهانه سالروز تولدش. گزارش نشست فيلم "هامون" در انجمن منتقدان و نويسندگان سينمايي، درباره جشنواره صنعت چاپ، درگذشت يوسف شاهين فيلمساز مصري و برگزاري كنسرت كريس دي‌برگ در ايران در صفحه پاياني مورد توجه قرار گرفته است.

"جوان" در صفحه ادب و هنر مي‌پردازد به گفتگو با عليرضا داودنژاد كارگردان فيلم "تيغ‌زن"، مروري بر كارنامه داودنژاد و نگاهي به فيلم‌هاي به نمايش درنيامده زنده‌ياد خسرو شكيبايي. حرف‌هاي مسعود ده‌نمكي درباره "اخراجي‌ها 2"، گپي با مجتبي راعي، پيشنهاد ساخت مجموعه‌اي از زندگي دكتر شهيدي، ايجاد شبكه مستقل مستند در صدا و سيما، پخش مستند عمره دانشجويي ، نقدي بر فيلم "ميناي شهر خاموش" به نقل از مهر و اخبار كوتاه در صفحه پاياني كار را تمام مي‌كند.
 دوشنبه 7 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 299]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن