تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805334202




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

کاشانی: به فوتبال چه ربطی دارد که زن داور طلاق گرفته / کریم 24 دی خدا�


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: نشست خبري باشگاه پرسپوليس از ساعت 14:15 امروز در سالن همايش‌هاي شهرداري منطقه 9 و با حضور حبيب كاشاني سرپرست باشگاه، علي دايي سرمربي، محمود خوردبين سرپرست تيم و عليرضا حقيقي دروازه‌بان پرسپوليس آغاز شد.
كاشاني در اين نشست صحبت‌هاي زير را مطرح كرد:

يكي از مشكلات باشگاه پرسپوليس اين است كه در سال‌هاي گذشته دوستان 49 درصد سهام پرسپوليس را واگذار كردند و الان عده‌اي ادعاي مالكيت دارند. عده‌اي ديگر نسبت به نام پيروزي ادعاي مالكيت دارند و هم اكنون با نام پيروزي، داخل پرانتز پرسپوليس اساسنامه داريم كه آن را به ثبت رسانديم.
سازمان تربيت بدني صاحب سهام و مجمع باشگاه است و بايد اين مسئله را حل كند تا بتوانيم در بازار بورس يا فرابورس سهام پرسپوليس را عرضه كنيم. اكنون علامت انحصاري ما به سبك مالكيت صنعتي شده است و ما مالك برند پرسپوليس هستيم اما بايد وضعيت اين مدعيان مشخص شود. اينكه انتقال سهام درست بوده يا نه و يا رياست وقف سازمان مي‌توانست به اين سهام منتقل كند يا نه بايد مشخص و معاونت حقوقي سازمان بايد آن را بررسي كند كه ادعاي اين دوستان باطل است يا درست.
از سازمان تربيت بدني مي‌خواهم يك تيم گروهي تشكيل دهد و اين مسئله را بررسي كند. اگر دوستان صاحب حقي هستند حق به آنها داده شود وگرنه اين ادعاها برچيده شود تا پرسپوليس بتواند با آرامش كارش را ادامه دهد.

***
تركيب هيات مديره پرسپولیس به این صورت است كه يك نفر اقتصادي باشد و كار اقتصادي انجام دهد. يك پيشكسوت در هيات مديره باشد. يك نفر مي‌خواهيم كه در كارهاي عمراني بتواند فعاليت كند و بتواند فاز دوم ورزشگاه درفشي فر را تكميل كند. يك ماینده از مجلس مي‌خواستيم و يك نفر هم از دولت تا بتواند كمك بياورد. نفرات را مشخص و معرفي كرديم و اين در اختيار سازمان است تا اسامي را اعلام كند و خبر خوشي هم كه شنيدم اين كه قبل از آغاز ليگ آسيا اعضاي هيات مديره باشگاه را معرفي خواهد كرد.

***
‌باشگاه پرسپوليس يك باشگاه حرفه‌اي است و در جهت حرفه‌اي شدن گام برمي‌دارد. در اين فصل باشگاه 50 درصد از هزينه‌ها را خودش تامين مي‌كند و نيمي ديگر از هزينه‌ها را دولت پرداخت مي‌كند. اما بايد توجه داشت كه پرسپوليس و استقلال فصل گذشته 3690 دقيقه فوتبال بازي كرده‌اند اما فقط يك ميليارد و 79 ميليون تومان پول دريافت كردند بنابراين اگر قرار باشد پرسپوليس و استقلال از كمك‌هاي دولتي استفاده نكنند، قطعا حق و حقوق خود را در فوتبال حرفه‌اي مطالبه خواهند كرد.
پرسپوليس كه در اين فصل 40 درصد از مسابقات را انجام داده حدود 205 ميليون تومان دريافت كرده است. در كجاي فوتبال حرفه‌اي تيمي 14 بازي انجام مي‌دهد و بابت حق پخش تلويزيوني و فروش بليت و تبليغات فقط 205 ميليون و 800 هزار تومان دريافت مي‌كند آن هم در شرايطي كه تا امروز 3 ميليارد و نيم هزينه كرده‌ايم؟

***

هزينه برگزاري مسابقات در ليگ برگزاري آسيا را AFC مديريت و به هر تيمي كه برنده شود مبالغي پرداخت مي‌كند و مبلغي هم براي تيم قهرمان و حق پخش تلويزيوني براي تيم‌ها در نظر مي‌گيرد. بنابراين در آسيا ما فقط مي‌توانيم از بليت فروشي و جذب اسپانسر درآمدزايي كنيم و مي‌خواهيم براي شش بازي دوره مقدماتي اسپانسر مجزا بگيريم كه اين مبلغ درآمدش به علاوه همان 50 درصد تأمين هزينه‌ها از سوي باشگاه است.
در تمام دنيا باشگاه‌ها مي‌توانند از پول بليت فروشي، پول پاركنيگ، فروش اقلام خوراكي، تزئيني و فرهنگي درآمدزايي كنند اما ما در ورزشگاه آزادي 25 ميليون تومان براي هر مسابقه پرداخت مي‌كنيم كه معتقديم زياد است و بايد همان 20 ميليون سال قبل را بپردازيم. بابت اين پول فقط مي‌توانيم از زمين چمن ورزشگاه استفاده كنيم و درآمدي از پاركينگ و مواد خوراكي نداريم اما مي‌خواهيم در مسابقات آسيايي بليت فروشي را انجام دهيم تا بخشي از هزينه‌هايمان را تأمين كنيم.

***
عمادرضا دو بار با باشگاه پرسپوليس مذاكره داشته و ايشان درخواست داشتند كه اين مذاكرات خارج از محيط باشگاه باشد اما من اين مسئله را نپذيرفتم و در باشگاه با عمادرضا مذاكره كرديم. اين مهاجم يك هفته ديگر با الزمالك مصر قرارداد دارد و خودش قرار بود رضايت‌نامه‌اش را بگيرد اما شب گذشته مديربرنامه‌هاي ايشان از كانادا با من تماس گرفت و گفت با توجه به اينكه دريافت رضايت نامه بايد از طريق سيستم فيفا باشد ما نامه‌اي را از طريق فدراسيون فوتبال براي باشگاه مصري ارسال خواهيم كرد تا رضايتنامه او صادر شود و بتواند در زمان مقرر براي پرسپوليس بازي كند. عمادرضا را كادر فني انتخاب و به باشگاه معرفي كرده و ما نيز براي جذب او اقدام خواهيم كرد.
***

ما براي انتخاب كاپيتان تيم سه روش داريم. روش اول اين است كه ابتداي فصل سرمربي خودش كاپيتان را انتخاب كند. در اروپا نيز چنين سيستمي حاكم است حتي من شنيده‌ام كه براي انتخاب كاپيتان در اروپا نظرسنجي مي‌شود. در باشگاه ما سنوات بازي اهميت زيادي دارد و طبيعتا دايي همين روش را انتخاب كرد. اگر وي بخواهد كس ديگري را انتخاب كند ما تصميم دايي را قبول مي‌كنيم. باقري، شيث رضايي و عليرضا حقيقي به ترتيب كاپيتان‌هاي اول تا سوم پرسپوليس هستند.
در نشست مطبوعاتي اول باقري به عنوان كاپيتان اول آمد و جلسه دوم شيث و امروز نيز حقيقي آمده است چون دايي دوست دارد نفرات مراحل حرفه‌اي فوتبال را طي كند.

***

براي بازگشت شيث نيز در باشگاه پرسپوليس تقسيم‌بندي كاري داريم. داخل زمين كادر فني و در بيرون از زمين كار پشتيباني را انجام مي‌دهيم و سليقه شخصي ما اعمال نمي‌شود. درباره پرونده شيث و ‌علي دايي، من خودم خيلي از نكات حرفه‌اي را از دايي آموختم و بايد از او تشكر كنم. دايي به قوانين بين‌المللي آشنا است و راهنماي خوبي براي ما محسوب مي‌شود. اين كه شيث به تيم برگردد يا به باشگاه ديگري ملحق شود دايي تصميم مي‌گيرد كه نشست مشترك ما تا چند روز آينده برگزار مي‌شود و نتيجه نهايي اعلام خواهد شد.

***
هر تيم 22 بازيكن بزرگسال و 5 بازيكن زير 23 سال دارد و اگر تيمي 3 بازيكن اصلي‌اش را در اختيار نداشته باشد مي‌تواند بازي نكند اما سپاهان فقط دو بازيكن يعني سيدجلال حسيني و سيدمهدي رحمتي را به تيم اميد داده و احسان حاج صفي زير 23 سال است. بنابراين ما هم به سازمان ليگ نامه زديم و از آنها خواسته‌ايم كه ديدار ما با نفت به تأخير بيفتد. حميد علي عسگر زير 23 سال است و خلعتبري نيز به دليل حضور ذوب آهن در فينال ليگ اسيا از حضور در تيم اميد انصراف داده و ناخواسته اين قرعه به نام ما شده است. بنابراين به سازمان ليگ نامه نوشتيم و خواستار تعويق ديدار با نفت شده‌ايم.

***
من تاكنون راجع به داوري حرف نزدم اما در ديدار با ملوان و استقلال به دليل اشتباهي كه رخ داد تيم ما دچار مشكل شد و 6 امتياز از تيم ما كسر شد. چقدر بايد از اين امتيازات از دست بدهيم. مي‌دانيم كه ديگر اين امتيازها قابل برگشت نيست اما خواستار عذرخواهي داوران شديم. هيچ كدام از اين داوران سابقه ورزشي هاوارد وب را ندارند. داور انگليسي كه فينال جام جهاني را سوت زد و چون اشتباه كرد عذرخواهي كرد اما در اينجا داور مي‌گويد من موتورسوار هستم. چه كسي گفته داور موتورسوار ضعيف قضاوت كند و داور سانتافه سوار خوب سوت بزند. مگر كسي ايراد گرفته كه داوران نبايد ماشين آخرين مدل و خانه در بالاي شهر داشته باشند؟
ما از داوران خواسته‌ايم با وجدان داوري كنند و اگر اشتباهي رخ داد عذرخواهي كنند. به فوتبال چه ربطي دارد كه آن داور از زنش طلاق گرفته است؟ داور بايد وظيفه اش را انجام دهد. ما انتظار زيادي از كميته داوران نداشته ايم. انتظار داریم هركس اشتباهي مي كند عذرخواهي كند.
***
انتظارات از تيم دايي، خوردبين و بازيكنان پرسپوليس بالاست. ما نقاط ضعفي داريم شايد تا الان 85 درصد خواسته ما محقق شده اما براي يك كار بلند مدت به يك دوره 4 ساله نياز است.
در دوره گذشته با كمك خدا قهرمان شديم و قهرماني در جام حذفي كه يكي از دو جام ايران است افتخار بزرگي است. معتقدم خدا و اهل بيت به ما كمك كرده‌اند. خدا دايي را دوست دارد و بي‌دليل نيست كه نام علي دايي در نشريه معتبر ورلد ساكر در جمع بزرگان قرار مي‌گيرد و من نمي‌دانم دايي با خدا چه ارتباطي دارد. كريمي گفته بود كه خدا دايي را بغل كرده است من هم قبول دارم چون خدا به هر كس به اندازه وسعتش لطف دارد و شايد لطف خدا به دايي پررنگ‌تر است و شايد هم قابليت‌هاي دايي.
***
از روز 26 خرداد كه كار را با جديت شروع كرديم و بعد از قهرماني در جام حذفي با جديت فراوان كارمان آغاز شد. در آن زمان كه دايي در يك سال فقط 15 روز به مرخصي رفته بود در همين مدت به دليل دلشوره‌اي كه داشتيم روزانه 10 تا 20 بار با دايي تماس مي‌گرفتيم. شايد همسر دايي با اسلحه اگر كسي را بخواهد بزند من هستم ! چون در زمان استراحت آنها با تماس‌هاي شبانه‌روزي مدام با آنها تماس گرفتيم تا بتوانيم بازيكن مورد نظر دايي را جذب كنيم. سپس به اردوي اردبيل، دورتموند، مشهد و كيش رفتيم. الان نيز براي برپايي اردوي از 11 تا 18 دي ماه در تركيه برنامه‌ريزي كرده‌ايم و براي 24 يا 25 دي نيز يك بازي تداركاتي خوب كه شايد منجر به خداحافظي باقري شود برنامه‌ريزي كرده‌ايم.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 154]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن