تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  انبر مناسب دستگاه تسمه کش اگر نگاهی به یک یخچال یا اجاق گازی که در کارتن است بیندازید، تسمه هایی د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805537048




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مظلومي: از آمدن نكونام به استقلال استقبال مي‌كنيم


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: ـ بعد از گذشته 13 هفته از بازي‌هاي ليگ برتر، استقلال با پرويز مظلومي نتايج قابل قبولي گرفته است. اين تيم در 13 بازي قبلي فقط يك‌بار شكست خورده و با اختلاف يك امتياز نسبت به ذوب آهن در رده دوم جدول قرار دارد. مظلومي اميدوار است امسال با استقلال روزهاي خوبي را تجربه كرده و به قهرماني برسد. البته مربيگري در استقلال و پرسپوليس به دليل حاشيه‌هاي زياد اين دو تيم سختي‌هاي خاص خودش را دارد ولي مظلومي معتقد است اوضاع استقلال آرام و بدون حاشيه است. سرمربي استقلال در گفت‌وگويي اختصاصي با خبرنگار سايت گل با سوالات پاسخ داد و حرف‌هاي جالبي زد.

*به نظر مي‌رسد كه امسال مدعي جدي قهرماني هستيد؟

استقلال هميشه مدعي است ولي من خوشحالم كه طبق برنامه با اهدف‌مان پيش مي‌رويم. قبل از شروع فصل هدف‌مان اين بود كه در نيم فصل اول جزو سه تيم بالاي جدول باشيم و در نيم فصل دوم براي قهرماني خيز برداريم. هر چند كه قول قهرماني ندادم ولي تلاش مي‌كنم تا استقلال قهرمان شود. ما روند خوبي داريم و سياست استقلال هم در امتياز گرفتن اين است كه در بازي‌هاي خانگي حتما برنده شويم و در خارج از خانه هم مساوي كنيم. البته در بازي‌هاي خارج از خانه هم براي برد به ميدان مي‌رويم و هجومي بازي مي‌كنيم.

*با توجه به اوضاع آشفته استقلال، خيلي‌ها فكر نمي‌كردند كه شما در اين تيم نتيجه بگيريد ولي حداقل تا اينجاي كار خوب پيش رفته‌ايد.

در هر صورت من ريسك بزرگي كردم و خواستم اداي دين كنم. همه مي‌دانند كه آن زمان شرايط استقلال به هم ريخته بود ولي همه ما در آن زمان شبانه روز تلاش كرديم و يك كار گروهي انجام داديم. در استقلال بازيكنان هم با يكديگر يك دل هستند و براي موفقيت تيم تلاش مي‌كنند.

*ولي گاهي اوقات نيمكت‌نشين‌ها يا اخم مي‌كنند يا اعتراض. قبول داريد؟

اگر بازيكن به دليل نيمكت‌نشيني ناراحت نشود،‌ بايد گفت كه خيلي بي‌خيال است ولي هيچكس حق اعتراض ندارد. من آماده‌ترين نفرات را تمرين مي‌دهم و مربي لجبازي هم نيستم. حتي اگر بدانم بازيكني با من خوب نيست ولي به درد استقلال مي‌خورد از او استفاده خواهم كرد.

*خيلي‌ها معتقدند وحيدطالب‌لو بعد از نيمكت‌نشيني در دربي با فتح‌الله‌زاده جلسه گذاشت و بلافاصله فيكس شد. در اين مورد صحبت مي‌كنيد؟

من بابت اين شايعات متأسفم. خدا را شاهد مي‌گيرم كه تا به امروز فتح‌الله‌زاده يك كلمه هم در مورد تركيب تيم يا اينكه چه كسي در تركيب قرار بگيرد با من حرف نزده است. او حتي شب بازي از من نمي‌پرسد كه چه كساني بازي خواهند كرد،‌ در ضمن هر بازيكني بخواهد بي‌انضباطي كند او را در اختيار باشگاه مي‌گذارم. طالب‌لو بعد از دربي ناراحت بود و در تمرين شركت نكرد و ما هم او را در اختيار باشگاه گذاشتيم. او جلسه‌اي با فتح‌الله‌زاده داشت و بعد از آن بلافاصله در تمرينات حاضر شد. محمد محمدي هم آسيب ديده بود و ما از طالب‌لو استفاده كرديم كه اتفاقا خوب هم جواب داد. هيچ بازيكني نمي‌تواند براي من خط و نشان بكشد يا اينكه اخم كند. اتفاقا اگر اخم كند بدترين تمرين را براي او در نظر خواهم گرفت.

*آيا پورحيدري و حجازي در كار شما دخالت مي‌كنند؟

خير، به هيچ وجه. من در مسائل فني مشورت مي‌گيرم ولي تصميم‌گيري درباره اين موضوع فقط به اعضاي كادرفني ارتباط دارد.

*چرا بعد از بازي با پرسپوليس در روزنامه‌ها با علي دايي جنگ رسانه‌اي داشتيد؟

من عادت ندارم در مورد كسي حرف بزنم و هيچ وقت هم در مورد دايي حرف نزدم. هيچ وقت دوست ندارم دنبال مسائل حاشيه‌اي بروم تا تمركزم را از دست بدهم. بعد از دربي و مردود اعلام شدن گل پرسپوليس حرف و حديث‌هاي زيادي به وجود آمد و من هم از تيم خودم دفاع كردم وسوالم اين بود چرا كسي در مورد صحنه‌هايي كه به ضرر استقلال بود حرف نمي‌زند؟

*در اين فصل بارها پيش آمده كه تركيب و سيستم استقلال را تغيير داده‌ايد و خيلي‌ها از شما در اين مورد انتقاد مي‌كنند. نظر خودتان چيست؟

ما با دو سيستم 3ـ3ـ4 و 2ـ5ـ3 بازي مي‌كنيم و انتخاب سيستم و تركيب به شرايط تيمي خودمان، وضعيت بازيكنان و سبك بازي حريف بستگي دارد. اتفاقاً‌ اين موضوع كه تيمي نمي‌تواند دست ما را بخواند به نفع استقلال است و به عنوان مثال هيچ كس فكر نمي‌كرد مقابل پرسپوليس با سيستم 3ـ3ـ4 بازي كنيم.

*قبول داريد آندره لوييز دفاع راست استقلال چندان خوب كار نكرده است؟

او بازيكن خوبي است ولي گاهي اوقات اشتباه مي‌كند. مهمترين مشكل لوييز نداشتن درك متقابل است كه آن هم به ندانستن زبان مربوط مي‌شود. او بازيكن با اخلاق و زحمتكشي است.

*دوسانتوس هم خريد بيهوده‌اي بود. قبول داريد كه شما هم به عنوان سرمربي در جذب اين بازيكن مقصر هستيد؟

خوب و بد يك بازيكن به مربي مربوط مي‌شود. يك روز به پايان فصل نقل و انتقالات باقي مانده بود كه با عجله او را جذب كرديم. سانتوس سابقه روشني داشت و ما فكر كرديم در شرايط بازي قرار دارد. او در ابتدا اضافه وزن داشت و بعد كه به شرايط بازي رسيد آسيب ديد. اين اواخر هم مشكل خانوادگي پيدا كرد و در نهايت جدا شد. او از لحاظ اخلاقي بازيكن خوبي بود و در نيم فصل دوم مي‌توانست به استقلال كمك كند.

*نگران نيستيد اين قضيه براي قادرحسن هم تكرار شود؟

او بعد از آمدن به تهران بايد تست پزشكي بدهد و در تمرينات شركت كند.

*ولي باشگاه استقلال با قادرحسن قرارداد بسته و شما مجبوريد او را به تيم اضافه كنيد. بهتر نبود اول تست مي‌گرفتيد و بعد قرارداد را امضا مي‌كرديد؟

الان بازيكنان خارجي مثل هندوانه در بسته هستند و آن زمان تمام شده كه بيايند و تست بدهند. حجازي و فتح‌الله‌زاده بازي او را از نزديك ديده‌اند و من هم سي دي بازي‌هاي قادرحسن را ديده‌ام او در تمرينات حاضر خواهد شد و اگر شرايطش مناسب بود به تيم اضافه مي‌شود.

*اگر قادر حسن نظر شما را جلب نكرد آن وقت چكار مي‌كنيد؟

اگر آن چيزي كه مي‌خواستيم نبود جذبش نمي‌كنيم.

*قضيه ترانسفرشدن ميلاد ميداودي تا چه حد صحت دارد؟

ما به همه بازيكنان‌مان احتياج داريم و هيچ بازيكني جدا نخواهد شد. امسال در سه جام درگير هستيم و اتفاقا كمبود بازيكن هم داريم.

*دو هفته پيش جواد نكونام در مصاحبه‌اي اعلام كرد كه پس از بازگشت به ايران در استقلال يا پرسپوليس بازي خواهد كرد. آيا دوست داريد او را جذب كنيد؟

جواد از فوتباليست‌هاي خوب ايران است و صددرصد از آمدن او استقبال مي‌كنيم.

*نظرتان در مورد بازي با صنعت نفت آبادان چيست؟

خوشحال شدم كه اين بازي با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد. فقط ازتماشاگران خونگرم آباداني خواهش مي‌كنم مراقب باشند تا محروم نشوند و حيف است كه بازي‌هاي صنعت نفت بدون تماشاگر برگزار شود. من همين‌جا از همشهري‌هاي آباداني‌ام رخصت مي‌گيرم تا در ديدار با صنعت نفت روي نيمكت بنشينم. مطمئناً‌ مقابل اين تيم خوب بازي سختي در پيش داريم ولي اميدوارم سه امتياز را بگيريم.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 204]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن