تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توكل بر خداوند، مايه نجات از هر بدى و محفوظ بودن از هر دشمنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815394920




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

برگزاري مرحله مقدماتي مسابقات سراسري حفظ قرآن در عراق


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: برگزاري مرحله مقدماتي مسابقات سراسري حفظ قرآن در عراق
گروه بين‌الملل: مرحله مقدماتي رقابت‌هاي سراسري حفظ، تلاوت و تفسير قرآن كريم به همت مؤسسه شهيد محراب نجف در عراق در حال برگزاري است.
شيخ «باسم العابدي» مدير دفتر امور قرآني مؤسسه شهيد محراب نجف در گفت‌و‌گوي تلفني با خبرنگار بخش بين‌الملل خبرگزاري قرآني ايران(ايكنا) با اعلام اين خبر گفت: اين مسابقات با حضور زنان و مردان عراقي مراكز حفظ قرآن سراسر عراق و در گروه‌هاي سني ده تا پنجاه سال برگزار خواهد‌شد.

سردبير نشريه تخصصي قرآن كريم «معا» افزود: شركت‌كنندگان در اين مرحله از مسابقات در رشته‌هاي حفظ كامل قرآن، حفظ بيست جزء، حفظ ده جزء، حفظ پنج جزء و حفظ سه جزء با يكديگر به رقابت خواهند‌نشست.

العابدي در ادامه تصريح‌كرد: اين مرحله از رقابت‌ها با هدف انتخاب برترين فعالان قرآني شهرهاي مختلف عراق براي حضور در مسابقات سراسري برگزار شده‌است.

وي اظهار‌كرد: رقابت‌هاي قرآني در عراق همواره با استقبال گسترده گروه‌هاي مختلف اين كشور مواجه‌مي‌شود و حضور جوانان و نوجوانان در اين مسابقات چشم‌گيراست.

باسم العابدي در پايان با اشاره به حضور قاريان و حاقظان عراقي در بيست‌و‌پنجمين دوره مسابقات حفظ، تلاوت و تفسير قرآن ايران در مشهد مقدس يادآور‌شد: ديوان وقف شيعي اين كشور وظيفه ساماندهي اين گروه از فعالان قرآني و اعزام آنان به ايران را بر عهده‌دارد.

يادآوري‌مي‌شود مسابقات سراسري حفظ، تلاوت و تفسير قرآن كريم عراق دوم شهريور سال جاري در اين كشور برگزارمي‌شود و آخرين مرحله مقدماتي اين مسابقات نيز 20 مرداماه با برپايي رقابت ميان فعالان قرآني استان «اربيل» عراق برگزارمي‌شود.
 يکشنبه 6 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 120]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن