تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر کس دو رکعت نماز بخواند و بداند چه می گوید، از نماز فارغ می شود، درحالی که میا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816611979




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پيش از آغاز مسابقات فوتسال زنان غرب آسيا، ناظر كميته‌ي ملي المپيك: بازيكنان روحيه‌ي قهرماني دارند بازيكنان ما عاشق فوتبال و فوتسال هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: پيش از آغاز مسابقات فوتسال زنان غرب آسيا، ناظر كميته‌ي ملي المپيك: بازيكنان روحيه‌ي قهرماني دارند بازيكنان ما عاشق فوتبال و فوتسال هستند


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال

ناظر كميته ملي المپيك در فوتبال و فوتسال بانوان در آستانه اعزام تيم‌ ملي فوتسال به مسابقات غرب آسيا گفت: عمر تجربه مربيان به اندازه‌ي قدمت هشت ساله‌ي فوتسال است. بنابراين بايد براي پيشرفت از تجربه مردان به نفع بانوان بهره ببريم.

رقيه پرتوي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با بيان اين كه اگر حجاب بانوان قابل قبول نبود، هيچ تيمي به رقابت‌هاي برون مرزي اعزام نمي‌شد، اظهار كرد: استارت استفاده از پوشش توسط بانوان با مسابقات فوتبال خورد و دولت حجاب زنان ايراني را تاييد كرد. متاسفانه، هنوز در جامعه مردم شناخت و آگاهي كافي ندارند. حدود هشت سال در فوتسال و سه سال در فوتبال فعاليت كرد‌ه‌ايم كه معتقدم بايد از نظر فني به تيم‌هاي بانوان كمك شود.

وي ادامه داد: اگر به عمر مربي‌گري داخلي توجه كنيم، چيزي در حدود عمر فوتبال زنان است. در كشور ما قدمت فوتبال و تجربه مربيان با هم، همخواني دارد. بايد از نظر فني، شرايطي ايجاد شود كه از شعور فني مردان به عنوان مشاور و مدير فني استفاده كنيم. چرا كه عمر فوتبال در مردان 50 سال و در زنان حدود 9 سال است.

ناظر داوري فوتبال بانوان تصريح كرد: زنان ايراني در مسابقات برون مرزي، تماشاگر مرد دارند ولي در داخل كشور علاوه بر اينكه مردان بازي آنها را نمي‌بينند، نمي‌توانند از وجود مربيان مرد بهره‌مند شوند.

وي درباره‌ي روند آمادگي تيم ملي فوتسال پيش از مسابقات غرب آسيا متذكر شد: بانوان به طور مرتب تمرين و اردو دارند و روند كاري آنها خوب و روبه بهبود است. پيشرفت قابل توجهي به نسبت اردوهاي نخست كردند و به آمادگي خوبي در بحث فني و جسماني رسيدند.

ناظر كميته‌ي ملي المپيك در فوتبال و فوتسال بانوان با اشاره به اينكه نتيجه تيم در غرب آسيا از اهميت ويژه‌اي برخوردار است، گفت: از حريفان تيم ملي شناخت كافي نداريم و براي نخستين بار در مسابقات غرب آسيا حاضر مي‌شويم. تيم‌ها از نظر فني براي كادرفني مجهول هستند و اطلاعات كافي از آنها در دست نداريم. ناچاريم، در بازي‌هاي نخست تيم‌ها را آناليز كنيم چرا كه نتيجه گرفتن در اردن بسيار مهم است. مسوولان بايد تلاش كنند به هر صورت به تيم ملي كمك مالي و فني كنند.

پرتوي درباره‌ي حمايت فدراسيون از فوتسال بانوان اظهار كرد: فدراسيون حامي تيم ملي است و با وجود همه‌ي مشكلات از جمله اسكان، شرايط خوبي را براي تيم ايجاد كرده است. بانوان، به ورزشگاه اختصاصي نياز دارند كه خوشبختانه به تازگي كلنگ اين مجموعه زده شده است.

مدرس داوري درباره‌ي وضعيت تيم ملي فوتسال يادآور شد: تيم بسيار خوبي داريم كه از روحيه‌ي بالايي برخوردار است. با اين تيم در ماكائو نتيجه نگرفتيم؛ چرا كه يك مربي خارجي ناآشنا به امور فني در راس تيم ملي قرار داشت و روحيه بازيكنان را پايين آورد. در شرايطي كه نيروهاي جوان به تيم تزريق شدند و اردوهاي منظم براي آنها برپا مي‌شود روحيه‌ي قهرماني به تيم ملي برگشته است. اميدوارم در اردن قهرمان شويم تا جاي پاي خودمان را براي مسابقات داخل سالن ماكائو محكم كنيم.

وي در پايان درباره‌ي آخرين وضعيت تيم ملي فوتبال گفت: تيم فوتبال زنان شرايط خوبي دارد. در ويتنام به مرحله‌ي دوم مقدماتي جام ملت‌ها صعود كرديم. در نخستين حضور رسمي آسيايي خوب ظاهر شديم و تيم چين تايپه را كه به مرحله‌ي بعد صعود كرد، شكست داديم. معتقدم با حمايت دولت و فدراسيون و پشتكار بانوان مي‌توانيم نتايج خوبي بگيريم. بازيكنان فوتبال و فوتسال عاشق ورزش هستند و گرماي ويتنام و اردن را تحمل مي‌كنند تا به هر شكل در مسابقات شركت و پيشرفت كنند.
 يکشنبه 6 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن