تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):اگر به تعداد اهل بدر [مؤمن كامل] در ميان شما بود، قائم ما قيام می ‏كرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815257812




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پيوند فرهنگي مجموعه سعدآباد و جمهوري آذربايجان


واضح آرشیو وب فارسی:سياست روز: پيوند فرهنگي مجموعه سعدآباد و جمهوري آذربايجان
گروه گردشگري- عدالت ولي‌اف معاون وزير فرهنگ و توريسم جمهوري آذربايجان و عباسعلي حسن اف سفير آذربايجان همراه با هيئتي در ديدار با عشرت شايق رياست مجموعه فرهنگي-تاريخي سعدآباد به تبادل نظر و گفت وگو در خصوص مشتركات و همكاري‌هاي فرهنگي پرداختند.
به گزارش روابط عمومي مجموعه سعدآباد، در اين نشست عشرت شايق ضمن معرفي امكانات و جاذبه‌هاي منحصربه‌فرد طبيعت زيبا، بناها، كاخ‌موزه‌ها و پيشينه تاريخي سعدآباد گفت: مشتركات فرهنگي و پيشينه ارتباطي ايران و آذربايجان، مبنايي براي تقويت هر چه بيشتر دوستي و برادري دو كشور است و پل ارتباطي مستحكمي در تبادلا‌ت فرهنگي دو كشور ايجاد مي‌كند.
شايق درجهت افزايش ارتباطات بين موزه‌اي، برنامه‌هاي متعددي را پيشنهاد كرد و افزود: مجموعه سعدآباد با داشتن موزه سيار و طرح‌هاي مختلف استادان برجسته و ممتاز ايران زمين، امكان برگزاري نمايشگاه‌هاي متعددي را در آن جمهوري داشته و همچنين مي‌تواند ميزبان نمايشگاه‌ها و هفته فرهنگي آن كشور باشد.
عدالت ولي اف معاون فرهنگ توريسم جمهوري آذربايجان با استقبال از پيشنهادات مطرح‌شده، آمادگي كشورش را براي برگزاري سمپوزيوم‌هاي علمي، برنامه‌هاي نمايشگاهي و تبادل برنامه‌هاي فرهنگي اعلا‌م كرد.وي ضمن دعوت از شايق براي بازديد از موزه ملي جمهوري آذربايجان در باكو، اين حركت را مقدمه ايجاد پل ارتباطي و پيوند ارتباطات فرهنگي و تاريخي بين موزه‌اي دانست.
 شنبه 5 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سياست روز]
[مشاهده در: www.siasatrooz.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن