تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر گاه بنده‏اى هنگام خوابش، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد، خداوند به فرشتگان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820399686




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

صحبت‌های زنانه، به درگیری خونین انجامید


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: اين بحث که چرا فلاني چنين گفته، کار را به جايي رساند که آن ها تصميم گرفتند شبانه براي درستي و يا دروغ بودن حرف زنان خود به منزل يکي از بستگانشان بروند و با يکديگر روبه رو شوند.
خراسان: مرد افغاني که طي يک نزاع دسته جمعي در مشهد جواني را به ضرب چاقو کشته بود پس از ۲ ماه فرار با دستورات صريح قضايي و تلاش کارآگاهان شعبه جنايي پليس آگاهي خراسان رضوي دستگير و به پنجه عدالت سپرده شد.

۲۱ تيرماه سال جاري فردي به نام «جليل.ش» که يک فرد افغاني است و به همراه خانواده اش در شهرستان ساوه زندگي مي کند براي ديدار خانواده همسرش به مشهد آمد. او و همسرش پس از ديد و بازديدهاي معمولي درددل هاي خود را آغاز کردند که چرا همسر يکي از بستگان که در مشهد ساکن است پشت سر آن ها حرف هايي زده است.

اين بحث که چرا فلاني چنين گفته، کار را به جايي رساند که آن ها تصميم گرفتند شبانه براي درستي و يا دروغ بودن حرف زنان خود به منزل يکي از بستگانشان واقع در مطهري شمالي ۵۵ بروند و با يکديگر روبه رو شوند.

ساعت حدود يک بامداد دوشنبه بود که عده زيادي افغاني از طرف «جليل» و عده ديگري از طرف «محمد -ق» مقابل يکديگر قرار گرفتند و به گفت وگو پرداختند. نتيجه اين گفت وگوها تا حدود ساعت ۳ بامداد خوب بود،اما ناگهان به هنگام خداحافظي دوباره بحث ها شروع شد تا سرانجام، اين بار مشاجرات لفظي به درگيري خونين انجاميد.

در اين هنگام ديگر افغاني هاي حاضر در محل نيز به نزاع پرداختند اما ناگهان جليل با چاقويي که بيرون آورده بود ضربه اي به زير گردن محمد زد و او را نقش زمين کرد. محمد در حالي که از درد به خود مي پيچيد توسط اطرافيانش به بيمارستان شهيد هاشمي نژاد منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت اما دقايقي بعد به علت شدت خونريزي جان خود را از دست داد.

با اطلاع قتل جوان ۳۰ ساله افغاني به مرکز فوريت هاي پليسي ۱۱۰، ماموران انتظامي در جريان ماجرا قرار گرفتند و بلافاصله مراتب را به قاضي شاکر(قاضي ويژه قتل عمد در زمان حادثه) اطلاع دادند.

با حضور مقام قضايي در بيمارستان، تحقيقات قضايي دراين باره آغاز شد اما جليل که ۳۰ سال سن دارد به همراه همسرش متواري شده بودند. به دستور مقام قضايي جسد مقتول براي انجام معاينات به پزشکي قانوني حمل شد و ماموران انتظامي در اجراي دستورهاي ويژه اي که قاضي شاکر براي دستگيري متهم به قتل و عوامل شرکت کننده در نزاع دسته جمعي منجر به قتل صادر کرده بود، تلاش خود را آغاز کردند.

آنان روز گذشته موفق شدند حدود ۱۰ مرد و زن افغاني را که در اين نزاع خونين شرکت داشتند دستگير کنند، اما متهم به قتل اصلي که شناسايي نيز شده هنوز فراري بود لذا تصوير او به کليه يگان هاي انتظامي سراسر کشور ارسال شد.

پس از فرار متهم به قتل و همسرش، قاضي شاکر دستورات ويژه اي را براي دستگيري متهم صادر کرد و کارآگاهان با رديابي تلفن ها و سرنخ هاي موجود موفق شدند مخفي گاه متهم فراري را در يکي از باغ هاي اطراف شهرستان شهريار شناسايي کنند. آنان با اخذ نيابت قضايي شب سه شنبه گذشته و در يک عمليات غافلگيرانه متهم به قتل را به همراه همسرش در مخفي گاهشان دستگير کردند.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 123]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن