تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815624885




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارش فيلمهاي آغاز هفته سيما «در كمال خونسردي» و «ستارگان زندان»


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: گزارش فيلمهاي آغاز هفته سيما «در كمال خونسردي» و «ستارگان زندان»


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: تلويزيون و راديو

شبكه‌هاي تلويزيوني در روزهاي آغازين هفته بيش از يازده فيلم سينمايي را به روي آنتن مي‌فرستند كه در اين بين آثاري كه در قالب «سينما اقتباس» و «سينما پنج» به روي آنتن مي‌روند؛ در زمره‌ي فيلمهاي مطرح سينماي جهان هستند.

به گزارش خبرنگار سرويس تلويزيون ايسنا، فيلمهاي «در كمال خونسردي»،«ستارگان زندان»، «پناهنده»، «زندگي‌ام بدون من»، «روياي زندگي»، «سايه‌هاي خورشيد»،«گاليور»، «تولد يك پروانه» و «باغبان» به همراه سري دوم انيميشن‌هاي

«گارفيلد» و «گوي بخار» در روزهاي شنبه تا سه شنبه از شبكه‌هاي مختلف پخش مي‌شوند.

** شبكه چهار: «در كمال خونسردي»

برنامه سينما اقتباس اين هفته فيلم «در كمال خونسردي» را يكشنبه ساعت 20 و 30 دقيقه به روي آنتن مي‌برد. اين فيلم كه در زمره 100 فيلم برتر تاريخ سينماي هاليوود قرار مي‌گيرد در سال 1967 ساخته شده و يك درام دادگاهي است. در اين فيلم پري اسميت و ديك هيكاك دو يار همبند در زندان ايالتي كانزاس، پس از آزادي به دنبال راهي براي كسب پول هنگفت و بي‌دردسر هستند.

فيلم سينمايي «ستارگان زندان» يكشنبه ساعت 22 از شبكه تهران و در قالب برنامه «سينما پنج» پخش مي‌شود. اين فيلم محصول سال 1979 انگستان است. داستان فيلم درباره زنداني است كه اكثر زندانيان آن بخاطر دزدي و خلافكاري‌هاي كوچك به سالها حبس محكوم شده‌اند. فيلم زندگي جواني به نام راچ را در اين زندان دنبال مي‌كند.

برنامه «تماشاخانه» سري دوم انيميشن «گارفيلد» را شنبه ساعت 13 و 30 دقيقه به روي آنتن مي‌برد. در اين فيلم جان، صاحب گارفيلد تصميم مي‌گيرد كه به كشور انگليس سفر كند. در انگليس پيرزني ثروتمند تمامي اموالش را به گربه خود كه بسيار شبيه گارفيلد است مي‌بخشد.

اين برنامه «گوي بخار2» را نيز دوشنبه (7 مرداد ماه) به روي آنتن مي‌برد. انيميشن «گوي بخار2» تلاشهاي دكتر استيم را براي اختراع به تصوير مي‌كشد.

** شبكه دو سيما:«پناهنده» و «زندگي‌ام بدون من»، «روياي زندگي» و «سايه‌هاي خورشيد»

شبكه دو سيما فيلم سينمايي «پناهنده» به كارگرداني رسول ملاقلي پور را شنبه ساعت 15 و 30 دقيقه تكرار مي‌كند. اين فيلم كه با بازي احمد نجفي، شهره لرستاني، مرضيه برومند و هنگامه مفيد در سال 72 ساخته شده است درباره «بنفشه» و

«سعيد» زن و شوهري است كه ده سال را در خارج از كشور با فعاليت در گروههاي مخالف سپري كرده‌اند؛ آنان به رغم مخالفت مافوقشان معروف به زاپاتا به ايران فرار مي كنند. آنها فكر مي‌كنند كه زاپاتا كشته شده است. در حاليكه او براي كشتن و يا باز گرداندن آنها به ايران آمده‌است. «سعيد» و «بنفشه» به طور اتفاقي با «علي» يك بسيجي كهنه كار و راسخ آشنا

مي‌شوند و در خانه او پناه مي‌گيرند.

فيلم سينمايي «زندگي‌ام بدون من» ساخته ايزابل كويست با بازي سارا پولي يكشنبه (6 مرداد ماه) در قالب جشنواره فيلم‌هاي سينمايي از شبكه دو روي آنتن مي‌رود.

اين فيلم محصول سال 2003 اسپانيا و كانادا است و داستان زني 23 ساله به نام آن است كه پزشك به او مي‌گويد كه بيماري سرطان دارد و دو ماه بيشتر زنده نيست؛ پس از اين اتفاق زندگي خانواده آن به هم مي‌ريزد و تصميم مي‌گيرد در فرصت باقيمانده كارهاي ناتمام خود را به پايان برساند.

شبكه دو فيلم «روياي زندگي» را ساعت 24 دوشنبه به روي آنتن مي‌برد. اين فيلم محصول سال 2005 ژاپن است و درباره دختري به نام آيا است كه پس از مدتي خانواده‌اش متوجه مي‌شوند كه بخشهايي از مغزش در حال تحليل رفتن است و در ده سال آينده نخواهد توانست روي پاي خود بايستد.

فيلم «سايه‌هاي خورشيد» سه شنبه از شبكه دو پخش مي‌شود.اين فيلم محصول مشترك دو كشور انگليس و ايتاليا است كه داستان نويسنده بزرگي را روايت مي‌كند كه به روستايي در ايتاليا مهاجرت كرده و يكي از سردبيران يكي از انتشاراتي‌ها سعي دارد او را برگرداند.

** شبكه سه سيما:«گاليور»، «تولد يك پروانه» و «باغبان»

قسمت اول فيلم سينمايي «گاليور» شنبه ساعت 16 و 45 دقيقه از سينما گلخانه پخش مي‌شود و قسمت دوم آن يكشنبه به روي آنتن مي‌رود. گاليور پزشك انگليسي در سفر دريايي كشتي‌اش غرق مي‌شود و پس از هشت سال به خانه باز مي‌گردد و با مسائل عجيب و غريب فراوان برخورد مي‌كند كه باعث مي‌شود، مردم تصور كنند كه او ديوانه است.

فيلم سينمايي «تولد يك پروانه» محصول سال 76 ايران دوشنبه از شبكه سه پخش مي‌شود. اين فيلم به كارگرداني مجتبي راعي و با بازي ياشار محمودي، رحيم جهاني، محمود نظر عليان، محمد ناجي و سپيده جباري درباره معلمي است كه در يكي از روستاها شاگردان را از طريق طبيعت با خدا آشنا مي‌كند.

شبكه سه فيلم سينمايي «باغبان» محصول هند را سه شنبه (8 مرداد ماه) به روي آنتن مي‌برد. فيلم درباره مرد بانكداري است كه بعد از بخشيدن دارايي‌هايش به فرزندانش، دچار بي مهري فرزندانش شده ولي درنهايت خود عنان زندگيش را در دست مي‌گيرد.

انتهاي پيام
 شنبه 5 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 210]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن