تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به آنچه می ‏داند عمل كند، خداوند دانش آنچه را كه نمی ‏داند به او ارزانى م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815399952




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مدير مشمولان ستاد كل نيروهاي مسلح : سربازان در طول مدت خدمت سربازي آموزش فني و حرفه‌اي مي‌بينند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مدير مشمولان ستاد كل نيروهاي مسلح : سربازان در طول مدت خدمت سربازي آموزش فني و حرفه‌اي مي‌بينند
اجتماعي. ستاد كل . سربازي
سرتيپ دوم پاسدار موسي كمالي مدير مشمولان ستاد كل نيروهاي مسلح گفت:
سربازان سرمايه‌هاي اين كشور هستند و در طول مدت خدمت سربازي آموزشهاي سازنده و مفيد فني و حرفه‌اي مي‌بينند.

به گزارش روز شنبه ايرنا به نقل از معاونت فرهنگي و تبليغات دفاعي ستاد كل نيرهاي مسلح، سرتيپ دوم پاسدار موسي كمالي كه به مناسبت فرا رسيدن روز ملي مهارت (ششم مرداد ماه) سخن گفت ،افزود: هر ساله تعداد قابل توجهي از جوانان ذكور كشور در قالب سربازي در نيروهاي مسلح كشور مشغول خدمت شده و به عنوان چشم‌هاي بيدار ملت وظيفه مهم و خطير حراست از عزت، استقلال ، تماميت ارضي، نظام مقدس جمهوي اسلامي ايران، امنيت و جان و مال و نواميس مردم را بر عهده مي‌گيرند.

مدير مشمولين نيروهاي مسلح گفت : خدمت سربازي يكي از اركان دفاعي و امنيتي كشور بوده و غيور مردان سرباز جهت ايفاي نقش خود بسياري از آموزشهاي دفاعي و امنيتي را طي مي‌نمايند با توجه به ماهيت خدمت سربازي و ساختار نيروهاي مسلح، دوران خدمت سربازي بستر مناسبي براي بسياري از آموزشهاي مفيد و سازنده براي اين سرمايه‌هاي جوان انساني مي‌باشد تا بعد از اتمام خدمت در اولويت نيروهاي مسلح قرار دارد .

سربازان علاوه بر آموزشهاي نظامي، آموزشهاي فني همچون جوشكاري، تعمير وسايل خانگي ، سيم پيچي ، صافكاري ، مكانيكي ، نجاري ، برق ، خراطي مي بينند و در پايان دوره خدمت سربازي و طي اين دوره‌ها مدرك رسمي فني حرفه اي به آنان اعطا مي‌شود كه اين مدرك براي اشتغال بعد از خدمت آنها بسيار موثر است .

وي در ادامه افزود: در اين راستا مراكز ذيربط آموزشي همچون دانشگاه پيام نور ،علمي كاربردي ، سازمان فني حرفه‌اي مي‌توانند از بستر و پتانسيل مناسب به نحوه شايسته جهت آموزش جوانان استفاده كنند و دوره‌هاي مناسب با وضعيت سربازان (اعم از ديپلم ،كارداني كارشناسي ، كارشناسي ارشد و دكترا ) در داخل نيروهاي مسلح ايجاد كنند.

سازمان فني حرفه‌اي كشور يكي از سازمانهايي است كه از سال ‪ ۷۲‬به كمك جوانان سرباز شتافته و با همكاري نيروهاي مسلح بخشي از توان خود را جهت آموزش جوانان سرباز شتافته و با همكاري نيروهاي مسلح بخشي از توان خود را جهت آموزش جوانان سرباز اختصاص داده است كه هر ساله تعدادي از سربازان در يگانهاي محل خدمت آموزشهاي فني و حرفه‌اي را طي مي‌كنند.

كمالي گفت: انتظار ما از ديگر سازمانهاي ذيربط اين است كه همچون سازمان فني حرفه‌اي به كمك سربازاني كه مسووليت عظيم حراست از اين كشور را برعهده دارند شتافته و امكان آموزشهاي مفيد و سازنده را در پادگانها فراهم نمايند .
 شنبه 5 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 123]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن