تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه يكى از شما به خانه خود وارد مى‏شود، سلام كند، چرا كه سلام بركت مى‏آورد و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815272894




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شهردار تهران در پاسخ به ايسكانيوز: گورستان جديد در تهران به مشكل جدي تبديل شده است// چهار هزار پاركينگ در حال احداث است


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: شهردار تهران در پاسخ به ايسكانيوز: گورستان جديد در تهران به مشكل جدي تبديل شده است// چهار هزار پاركينگ در حال احداث است
تهران - خبرگزاري ايسكانيوز: شهردار تهران گفت: شهرداري براي احداث گورستان جديد به جمع بندي هاي لازم نرسيده و اين اقدام به مشكل جدي تبديل شده است.
به گزارش روز شنبه خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، شهردار تهران پيش از ظهر امروز در مراسم افتتاحيه پروژه هاي عمراني، فرهنگي و ورزشي منطقه 12 شهرداري تهران كه در مجموعه ورزشي حاج احمد متوسليان برگزار شد درخصوص اقدامات شهرداري پيرامون رفع سد معبر اعلام داشت: درخصوص اين معضل با يك تضاد رو به رو هستند.

** مهم نيست چه كسي مسوول كميته محيط زيست باشد
وي افزود: وقتي با دستفروش ها برخورد مي كنيم، اعلام مي كنند كه در شرايط سخت اقتصادي بر مردم سخت نگيريد و زماني كه با مغازه داران به دليل ايجاد سد معبر برخورد مي شود دلايل ديگري مطرح مي شود.
قاليباف تاكيد كرد: شهرداري براي رفع اين مشكلات بايد برخورد جدي انجام دهد چرا كه مغازه داران نبايد محل رفت و آمد شهروندان را به محل كسب درآمد خود و توسعه مغازه شان اختصاص دهند.

** مسووليت كميته محيط زيست با شهرداري نيست
وي در پاسخ به سوال خبرنگاري درخصوص پذيرفتن احتمالي سمت رياست كميته محيط زيست شهر تهران گفت: در اين زمينه اخباري به گوشم رسيده است مهم آن است كه معضلات محيط زيست شهر تهران همچون آلودگي هاي هوا و ساير معضلات برطرف شود.
وي افزود: اگر چه جلسات اين كميته مدت ها تشكيل نشده است اما مسووليت اين كميته با شهردار تهران نبوده بلكه به سازمان محيط زيست ارتباط دارد.

** انجام هر عمليات عمراني در سطح شهر به پيوست محيط زيست نياز دارد
دكتر قاليباف در پاسخ به سوال خبرنگار ايسكانيوز درخصوص معلق بودن احداث گورستان جديد در سطح شهر تهران خاطرنشان كرد: شهردار تهران هنوز براي احداث گورستان جديد به جمع بندي هاي لازم نرسيده و اين مساله به معضلي تبديل شده است.
وي افزود: براي حل اين معضل نياز به توسعه بهشت زهرا(س) داشته يا بايد احداث گورستان در محل جديدي همچون شرق تهران قطعيت يابد.
وي در برابر اين سوال كه آيا احداث گورستان به مجوز محيط زيست نياز دارد خاطرنشان كرد: رعايت نكات زيست محيطي اساس كار است چرا كه در شوراي شهر تصويب شد كه هر فعاليت عمراني در شهر تهران پيوست سازمان محيط زيست را نياز دارد و اين اقدام قبل از آنكه يك قانون باشد يك ضرورت اجتناب ناپذير و وظيفه انساني است.

** روزنامه همشهري عصر به زودي فعال مي شود
قاليباف در پاسخ به سوال خبرنگاري درخصوص توقيف شدن روزنامه همشهري عصر در جمع خبرنگاران اعلام داشت: ساختمان همشهري محله در حال جا به جا شدن بوده و در صورت انجام شدن كار جا به جايي فعال خواهد شد.

** چهار هزار پاركينگ در حال احداث است
وي با اشاره به معضل مربوط به كسري پاركينگ در شهرتهران خاطرنشان كرد: كار احداث پاركينگ هاي عمومي با سرعت در حال انجام شدن است كه به عنوان نمونه بزرگترين پاركينگ در جنب پايانه كاوه در حال احداث است و چهار هزار پاركينگ احداث خواهد شد.
وي افزود: بخش خصوصي با همكاري سازمان ثبت اسناد اقدام به احداث پاركينگ در محلات كرده و براي هر پاركينگ سند مجزا تهيه مي كنند كه بر اين اساسي بخش خصوصي نيز اقدام به احداث پاركينگ در محلات خواهند كرد.
به گفته وي لازم است تا براي هر واحد مسكوني يك واحد پاركينگ داشته باشيم چرا كه در حال حاضر سرانه پاركينگ بوده و سرانه خودروها از سرانه خانه ها بيشتر شده است.//02/146/125
 شنبه 5 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن