تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): فضاى هر ظرفى در اثر محتواى خود تنگ‏تر مى‏شود مگر ظرف دانش كه با تحصيل علوم، فضاى آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815274699




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قاليباف خبر دادپاركينگ ها به صورت مستقل خريد و فروش مي شوند


واضح آرشیو وب فارسی:موج: قاليباف خبر دادپاركينگ ها به صورت مستقل خريد و فروش مي شوند
خبرگزاري موج - گروه اقتصاد اجتماعي شهردار تهران گفت:با هماهنگي هاي به عمل آمده از سازمان ثبت اسناد و املاك كشور از اين پس پاركينگ ها به صورت مستقل خريد و فروش مي شوند.
به گزارش خبرنگار موج، دكتر محمدباقر قاليباف در حاشيه مراسم افتتاح پروژه هاي شهرداري منطقه 12 با اعلام اين خبر افزود: با توجه به اينكه سرانه خودروها بيشتر از سرانه خانه هاست از اين پس پاركينگ ها به صورت مستقل خريد و فروش مي شوند تا مشكل كمبود پاركينگ در تهران برطرف شود.
وي اظهار اميدواري كرد:روزي شاهد اين باشيم كه براي هر سند خودرو داشتن يك پاركينگ الزامي باشد.
قاليباف تاكيد كرد:علاوه بر هماهنگي هاي به عمل آمده پاركينگ هاي طبقاتي نيز در تهران به سرعت در حال احداث هستند.
شهردارتهران در ادامه در پاسخ به اين سوال كه تثبيت گورستان تلو در شرق تهران چه شد، گفت: احداث گورستان در تهران تبديل به يك معضل شده است علاوه بر اين بايد ضرورت هايي كه از سوي سازمان محيط زيست براي احداث گورستان در نظر گرفته شده مد نظر شهرداري قرار گيرد.
وي عنوان كرد:رايزني هايي را با محيط زيست براي احداث گورستان تلو انجام داده ايم.
قاليباف همچنين در خصوص پيشنهاد رياست كميته محيط زيست كه چندي پيش مطرح شده، گفت:مهم نيست كه چه كسي مسئول كميته محيط زيست تهران باشد آنچه مهم است اينكه آلودگي تهران به حد اوج رسيده و بايد هر چه سريعتر براي رفع اين آلودگي چاره اي بيانديشيم.
وي در خصوص ايجاد سد معبر توسط برخي از مغازه دارها گفت:مغازه دارهايي كه به صورت بي رويه معابر عمومي شهر تهران را سد مي كنند با برخورد شديد شهرداري مواجه خواهند شد.
وي همچنين در مورد توقيف روزنامه همشهري عصر خاطر نشان كرد: همشهري عصر توقيف نشده بلكه قرار است ساختمان اين روزنامه به جاي ديگري منتقل شود و بعد از اين انتقال و جابه جايي كار روزنامه مجددا آغاز خواهد شد.
 شنبه 5 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن