تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):در تفسير آيه «با مردم به زبان خوش سخن بگوييد» فرمود: يعنى با همه مردم، چه مؤمن و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816493197




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

از سوي سازمان سنجش؛دفترچه راهنماي انتخاب رشته كنكور سراسري 87 منتشر شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: از سوي سازمان سنجش؛دفترچه راهنماي انتخاب رشته كنكور سراسري 87 منتشر شد
دفترچه راهنماي انتخاب رشته كنكور سراسري 87 بر روي سايت سازمان سنجش آموزش كشور قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاري مهر، داوطلبان مجاز به انتخاب رشته كنكور بايد قبل از اقدام به انتخاب رشته به مطالعه دقيق دفترچه راهنماي انتخاب رشته و دستورالعمل نحوه انتخاب رشته اينترنتي پرداخته و با مراجعه به سايت سازمان سنجش به نشاني www.sanjesh.org كارنامه نتايج اوليه آزمون را مشاهده كنند.

همچنين قبل از مراجعه به بخش انتخاب رشته سايت سازمان با توجه به ضوابط مندرج در دفترچه‌هاي راهنماي آزمون سراسري (دفترچه‌هاي شماره 1 و شماره 2) و مطالعه دستورالعمل نحوه انتخاب رشته اينترنتي، ابتدا رشته ‌هاي مورد علاقه خود را از دفترچه ‌هاي شماره 2 استخراج و به ترتيب تقدم علاقه آنها مرتب كرده و سپس در فرم پيش‌ نويس مندرج در دستورالعمل انتخاب رشته درج و پس از اطمينان، نسبت به ورود كد رشته ‌هاي انتخابي خود در سايت سازمان اقدام كنند.

داوطلبان بايد كليه مراحل انتخاب رشته را كه با عنوان گام در اين برنامه تعريف شده با دقت و به صورت كامل طي كنند و به تذكرات و خطاهايي كه ارائه مي شود، توجه كرده و آنها را رفع كند.

در صورتي كه اطلاعات داوطلبي به صورت كامل دريافت شده باشد، سيستم يك رسيد 15 كاراكتري (كد رهگيري) به عنوان رسيد دريافت انتخاب رشته ارائه مي ‌دهد اين رسيد پس از انجام كامل مراحل و ارسال اطلاعات، در يك صفحه مجزا ارائه مي ‌شود.

داوطلب تنها يكبار اجازه انتخاب رشته دارد در صورت انتخاب رشته و دريافت رسيد 15 كاراكتري به هيچ عنوان اجازه تصحيح و يا انتخاب رشته مجدد را ندارد.

داوطلب بايد پس از دريافت رسيد از بخش مشاهده اطلاعات حتما از فهرست كد رشته‌هاي انتخابي خود در فرم انتخاب رشته اينترنتي كه بالاي آن رسيد 15 كاراكتري و شماره پرينت درج شده است، يك نسخه پرينت تهيه و آن را تا زمان اعلام نتايج نهايي نزد خود نگهداري كند.

داوطلباني مي ‌توانند رشته‌ هاي تحصيلي دوره ‌هاي روزانه و شبانه (اعم از متمركز و نيمه‌متمركز) دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالي را انتخاب كنند كه در دوره‌ هاي روزانه، شبانه و نيمه‌حضوري مندرج در كارنامه مجاز شده باشند.

داوطلباني مي ‌توانند رشته ‌هاي تحصيلي دوره ‌هاي مجازي و بين‌ الملل دانشگاه و مؤسسات آموزش عالي را انتخاب كنند كه بر اساس كارنامه نتيجه اوليه مجاز به انتخاب رشته‌هاي تحصيلي دوره روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نيمه‌حضوري و مؤسسات غيرانتفاعي بوده باشند.

آن دسته از داوطلباني كه در دو گروه و يا سه گروه آزمايشي شركت كرده و بر اساس كارنامه نتيجه اوليه در دو گروه و يا هر سه گروه آزمايشي مربوط مجاز به انتخاب رشته شده‌اند، لازم است كليه كد رشته‌ هاي مورد علاقه خود را از هر يك از گروه ‌هاي آزمايشي مربوط از طريق اينترنت منحصراً در يك فرم انتخاب رشته از اولويت 1 تا 100 اقدام كنند.

با توجه به اينكه گزينش داوطلبان در كد رشته هاي انتخابي بر اساس نمره كل اكتسابي و ساير ضوابط و شرايط صورت مي گيرد لذا اولويت كد رشته‌ هاي انتخابي در فرم انتخاب رشته‌هاي تحصيلي صرفاً تقدم ترتيب علاقه داوطلب را به ادامه تحصيل در هر يك از رشته محلهاي انتخابي وي تعيين مي ‌كند و تأثير ديگري در پذيرفته شدن وي ندارد.

نظر به اينكه پذيرفته ‌شدگان دوره ‌هاي روزانه (اعم از رشته‌هاي تحصيلي متمركز و يا نيمه‌متمركز) آزمون سراسري سال 1387 حتي با انصراف قطعي از تحصيل، حق ثبت ‌نام و شركت در آزمون سال 1388 را نخواهند داشت، لذا به داوطلبان توصيه مي‌شود كه در انتخاب رشته به اين امر توجه داشته باشند.
 شنبه 5 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 452]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن