تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):نشانه هاى مؤمن پنج چيز است: ... و بلند گفتن بسم اللّه  الرحمن الرحيم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816717588




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تجليل از افتخارآفرينان معلول ايراني در دفتر نمايندگي ايران در سازمان ملل


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: تجليل از افتخارآفرينان معلول ايراني در دفتر نمايندگي ايران در سازمان ملل
ورزش. جانبازان ومعلولين. جوانان
نيويورك - مراسم قدرداني از افتخار آفريني اعضاي تيم‌هاي وزنه برداري و دو و ميداني جوانان معلول كشورمان در رقابتهاي جهاني جوانان معلول در آمريكا روز جمعه به وقت محلي در دفتر نمايندگي ايران در سازمان ملل برگزار شد.

‪ ۲۰‬ورزشكار ايراني اعزامي به چهارمين دوره رقابتهاي ورزشي معلولان جوان جهان در آمريكا موفق شدند ‪ ۱۶‬مدال طلا،شش نقره و چهار مدال برنز اين مسابقات را از آن خود كنند.

به گزارش خبرنگار ايرنا از نيويورك ،مهدي دانش يزدي سفير و معاون نمايندگي ايران در سازمان ملل در اين مراسم كه با حضور ورزشكاران و كادر فني تيم‌هاي اعزامي برگزار شد، گفت كه حركت شما افتخار بزرگي را نصيب ملت ايران كرد.

دانش يزدي افزود اين باعث افتخار است كه ايران چنين فرزندان رشيد و برومندي دارد و نشانه‌اي از مديريت بسيار عالي و مطلوب فدراسيون جانبازان و معلولان است .

محمود خسروي وفا رييس فدراسيون ورزشي جانبازان و معلولان كشور نيز طي سخنان كوتاه با تمجيد از روحيه و اخلاق اسلامي و ورزشي اعضاي تيم اعزامي به گوشه‌هايي از افتخار آفريني اعضاي تيم اعزامي پرداخت .

وي اظهارداشت : همه اعضاي تيم و كادر همراه مجدانه تلاش كردند.

رييس فدراسيون ورزشي جانبازان و معلولان به طور نمونه به شگفتي‌سازي سيامند رحمان وزنه بردار ايراني در اين مسابقات اشاره كرد كه با بلند كردن وزنه ‪ ۲۳۰‬كيلوگرمي ، بيش از ‪ ۷۰‬كيلو ركورد جهاني اين وزن معلولان را جابجا كرد.

ركورد جهاني اين وزن تاكنون ‪ ۱۵۷/۵‬كيلو بود.

در پايان اين مراسم هدايايي به رسم يادبود به اين ورزشكاران پرافتخار ايراني اهدا شد.

تيم ‪ ۱۰‬نفره وزنه برداري معلولان جوان ايران روز پنجشنبه موفق شده بود با كسب ‪ ۸‬مدال طلا و دو نقره شگفتي ساز اين مسابقات جهاني شود و به مقام نخست اين رقابتها دست يابد.

در تركيب تيم وزنه برداري جوانان معلول و جانباز ايران سعيد رسولي ، عليرضا قلعه ناصري ، روح الله رستمي ، امير جعفري ارنگه ، سيد حامد صالحي پور آونجي ، علي نجات خواه ، سعيد حبيبي نقدي عليا، صمد عباسي ، سيدمحمود ميرموسوي و سيامند رحمان قرار دارند.

مسابقات قهرماني جوانان معلول جهان از روز شنبه به وقت محلي و با حضور حدود ‪ ۳‬هزار ورزشكار از سراسر جهان در ايالت نيوجرسي آمريكا آغاز و تا روز يكشنبه ادامه مي‌يابد.

اين مسابقات در پنج رشته وزنه برداري ، دو و ميداني ، تنيس روي ميز ، تيراندازي با كمان و شنا برگزار مي‌شود.

در اين مسابقات عباسي در وزن ‪ ۴۸‬كيلوگرم ، جعفري در وزن ‪ ۵۲‬كيلوگرم ، قلعه ناصري در وزن ‪ ۶۰‬كيلوگرم ، رستمي در وزن ‪ ۵ / ۶۷‬كيلو گرم ، سعيد رسولي در وزن ‪ ، ۸۲/۵‬سيد محمد ميرموسوي در وزن ‪ ۹۰‬كيلوگرم ، سعيد حبيبي در وزن ‪ ۱۰۰‬كيلوگرم و سيامند رحمان در وزن بعلاوه ‪ ۱۰۰‬كيلوگرم مدال طلا كسب كردند.

صلحي پور آونجي و نجات خواه نيز مدال نقره وزنهاي خود را به دست آوردند تا به اين ترتيب با اين مدال ها،تيم ايران به عنوان تيم نخست وزنه برداري حاضر در اين مسابقات معرفي شود و تيم انگليس در رديف بعدي قرار گيرد.

محمدرضا حبيبي راد نيز مسووليت مربيگري تيم وزنه برداري معلولان ايران را كه براي نخستين بار در اين رقابتها شركت كرده بود، برعهده داشت به عبارتي همه ‪ ۲۰‬عضو تيم‌هاي وزنه برداري و دو ميداني جوانان معلول ايران مدال آوردند و برخي از آنها با شركت در كلاسهاي مختلف اين مسابقات ، حتي با دو تا سه مدال به خانه باز مي‌گردند.

اما تيم دو و ميداني ايران نيز در اين مسابقات جهاني ، هشت مدال طلا، چهار نقره و چهار برنز را از آن خود كرد.

از تيم دو و ميداني ايران عبدالكاظم صاكي و احسان اباظهري هر يك ، دو مدال طلا و يك نقره اين دوره از مسابقات را از آن خود كردند.

فرزاد سپهوند يك مدال طلا و يك مدال برنز و احمد طرفي نيز يك مدال نقره و يك مدال برنز اين مسابقات را تصاحب كردند تا به اين ترتيب تيم ده نفره دو و ميداني ايران بتواند با يك ركورد شكني ، ‪ ۱۶‬مدال اين مسابقات جهاني در آمريكا را از آن خود كند.

در مجموع اعضاي ‪ ۲۰‬نفره تيم‌هاي وزنه برداري و دو و ميداني معلولان جوان ايران اگر حتي در دو بازي باقي مانده رشته دو و ميداني نيز نتوانند مدالي كسب كنند‪ ۲۶‬مدال از اين مسابقات جهاني در آمريكا را براي ملت بزرگ ايران به ارمغان مي‌آورند.
 شنبه 5 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن