تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):دو خصلت است كه بالاتر از آنها چيزى نيست: ايمان به خدا و سود رساندن به برادران.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813118043




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

همه مامان هاي رئيس جمهور ( ابراهيم نبوي )


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: مشکل ايران و آمريکا هم خدا را شکر در حال حل است. همه چيز آماده حل اين مشکل است، فقط يک دردسر وجود دارد و آن اينکه از طرف آمريکا موضوع بحث و نماينده و محل و چيزهاي ديگر همه معلوم است، اما از طرف ايران هنوز معلوم نيست که قرار است مذاکره انجام بشود يا بناست جنگ بشود؟ و معلوم هم نيست که مذاکره در مورد چيست؟ و معلوم هم نيست که نماينده ايران چه کسي است؟ عده اي مانند متکي و سلطانيه و غيره آماده مذاکره اند، اما حکومت آنها را براي مذاکره مناسب نمي داند. کساني هم هستند مانند ظريف که براي اين مذاکره مناسب است، اما خودش حاضر به شرکت در مذاکره نيست، يک گروه سوم هم وجود دارد که هم خودش مناسب است و هم حاضر است مذاکره کند، مثل جواد لاريجاني که بقيه با او مخالفند. فعلا که جواد ظريف گفت: « امکان شرکت در مذاکره با آمريکا را ندارم، آماده بازگشت به تهران هستم.» همزمان با همين مذاکرات و يک هفته مانده به قطعنامه سوم، ديروز 9 فقره يا فروند يا اسکادران يا قطعه يا واحد ناو جنگي آمريکا وارد خليج فارس شدند. در همين راستا سارکوزي نيز گفت: « من فکر مي کنم نبايد در تشديد تحريم هاي ايران ترديد کرد.»

گروگان در مقابل گروگان
واقعا نبوغ بيداد مي کند! اصلا فکرش را هم نمي توانستيد بکنيد که احمدي نژاد چنين چيزي به ذهنش خطور کند، بيخودي نيست که اين آقاي کروبي يک ساعت خوابيد، راي احمدي نژاد دو ميليون تا رفت بالا. تازه به قول محسن رضايي اين نيروي دست ششم شان است و اين کارهاي شکوهمندانه و نبوغ آسا و مبتکرانه به ذهن شان مي رسد، واي به اينکه نيروهاي دست اول شان بيايند که آن وقت معرکه مي شود. به عقل چه کسي مي رسيد که در براي آزادي گروگان هاي آمريکايي که اين آمريکايي هاي چشم سفيد و زورگو از سفارت ايران در اربيل گرفتند، جمهوري اسلامي هم به جايش پنج نفر از اتباع آمريکايي را گرفته است و حالا اين را ول مي کنم تو هم آن را ول کن، فقط نکته اش اين است که آمريکايي ها ايراني ها را به عنوان گروگان دستگير مي کنند، ايراني ها هم در عوض خود ايراني ها را دستگير مي کنند. وزارت امور خارجه و وزارت علوم طي اطلاعيه مشترکي با همکاري زندان اوين از کليه استادان و دانشجويان دانشگاههاي هاروارد، ام آي تي، مريلند، برکلي، استنفورد، دنورو تگزاس درخواست کرد که براي همکاري با دولت مهرورز جمهوري اسلامي و مبارزه با آمريکاي جهانخوار از طريق توسعه علمي سريعا ويزاي ايران را گرفته و براي کاهش دردسر برادران اطلاعات مستقيما از فرودگاه مهرآباد خودشان به اوين بروند. سازمان اتوبوسراني تهران اعلام کرد خط مهرآباد- اوين بطور رايگان آماده خدمت به هموطنان عزيز است. در راستاي دستگيري هاله اسفندياري، آخرين عضو انجمن طرفداران گفتگو با دولت ايران و معروف به عامل جمهوري اسلامي و نازي عظيما، کيان تاجبخش پژوهشگر ايراني آمريکايي نيز دستگير شد. يکي ديگر از دوستان را هم گرفته اند که هرجوري فکر مي کنم اين بنده خداي سازشکار و عامل جدي جمهوري اسلامي را چرا گرفته اند، نمي فهمم؟ عفو بين الملل اعلام کرد که وضع حقوق بشر در ايران، بدتر از هميشه است. سخنگوي دولت اعلام کرد: عوضش همه چي گرون مي شه.

استقبال پرهزينه يا کم هزينه
احمدي نژاد فردا وارد اصفهان مي شود، البته نه از تهران، بلکه از اوکراين، به نظر مي رسد کمي نياز به محبوبيت دارد و براي همين اصفهان را همزمان با قضيه کتک خوردن که دارد به يک پديده ملي در کل کشور تبديل مي شود، انتخاب کرده است. معاون استاندار اصفهان که خودش مي داند قضيه از چه خبر است، گفت: « استقبال پرهزينه از رئيس جمهور ممنوع است.» ظاهرا دفعه هاي قبل هزينه استقبال آنقدر بالا بوده که سروصداي آشپزباشي را هم درآورده است. شما يک نگاه به عکس هاي جمعيت بکنيد تا بفهميد که علت استقبال پر هزينه چيست.

البرادعي، گم شده در ترجمه
البته يک بدي اش اين است که بعضي ها انگليسي بلد نيستند و نمي فهمند البرادعي چه چيزهاي خوبي به ما مي گويد، در عوض يک خوبي هم دارد که وقتي خودمان گفته هاي البرادعي را ترجمه مي کنيم، بسياري از چيزهايي را که البرادعي حالي اش نبوده و بايد مي نوشته و ننوشته، به جاي او مي نويسيم و مشکل را حل مي کنيم. ديروز ممد، منظورم همين برادعي خودمان است، گزارشي از آخرين آبشارهايي که روي کليه تپه هاي نطنز و اصفهان و بوشهر، ايران به کار انداخته است و ساير قضايا را به سازمان ملل تقديم کرد. البرادعي سرپيچي ايران از قطعنامه شوراي امنيت را تائيد کرد. لاريجاني همين موضوع را ترجمه کرد و گفت: « گزارش البرادعي نشان از حرکت ايران در چارچوب حقوق بين المللي دارد.» همچنين البرادعي گفت: « جمهوري اسلامي مانع بازرسي ها شده است.» محمد سعيدي، همين موضوع را ترجمه کرده و گفت: « هيچ مانعي براي بازرسي هاي آژانس وجود ندارد.» البرادعي گفت: « نمي توان اطمينان حاصل کرد که برنامه هسته اي ايران، صرفا صلح آميز است.» سلطانيه مترجم رسمي و قسم خورده دادگستري نيز اين جمله را ترجمه کرده و گفت: « گزارش البرادعي سند ديگري بر صلح آميز بودن فعاليت هسته اي ايران است.» در پايان البرادعي افزود: « ايران به برنامه غني سازي خود سرعت بخشيده است.» فعلا نهضت ترجمه ادامه دارد، فقط يک اشکالي وجود دارد که اين رهبران کشورهاي ديگر که عليه ما قطعنامه صادر مي کنند، به جاي اينکه ترجمه فارسي گزارش البرادعي را بخوانند، متن انگليسي اش را مي خوانند، اين مشکل جدي است، بايد آن را حل کرد.

همه مامان هاي رئيس جمهور
يکي است که ما دوست نداريم رئيس جمهور باشد، ولي خودش دوست دارد رئيس جمهور باشد و روز به روز هم اين مشکلش جدي تر مي شود. يکي ديگر هم هست که ما دوست داريم رئيس جمهور شود، ولي مامانش راضي نيست. مادر سيد محمد خاتمي گفت: « به محمد گفتم راضي نيستم اگر دوباره رئيس جمهور شوي.» در عوض مادر احمدي نژاد گفت: اوي محمود! با لباس سياه رفتي تهرون، با کفن سفيد برمي گردي، اگر ببينم دور بعد رئيس جمهور نشدي، ديگه خونه نمي آي. در همين راستا محسن رضايي گفت: « احمدي نژاد حداکثر يک استاندار است و کابينه اش نيروي دست ششم است.»





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 126]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن