تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هیچکس تا زبانش را نگه ندارد از گناهان در امان نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813116601




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تاكيد مجمع عمومي عادي سالانه موسسه مالي و اعتباري سينا بر تبديل شدن اين موسسه به بانك


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: تاكيد مجمع عمومي عادي سالانه موسسه مالي و اعتباري سينا بر تبديل شدن اين موسسه به بانك
مجمع عمومي عادي سالانه موسسه مالي و اعتباري سينا بعد از ظهر روز دوشنبه 31 تيرماه با حضور بيش از 94درصد سهامداران اين موسسه برگزار شد.


مديرعامل و نايب‌رييس هيات‌مديره موسسه مالي و اعتباري سينا كه رياست مجمع را بر عهده داشت، از پيوستن موسسه به طرح شتاب تا دو هفته آينده خبر داد.
دكتر عبدالناصر همتي با اشاره به برنامه‌هاي در دست اجراي موسسه، امسال را سال گذار براي موسسه خواند و خاطرنشان كرد: طي يك سال گذشته بالغ‌بر 5/12ميليارد تومان براي راه‌اندازي سيستم يكپارچه بانكداري متمركز و الكترونيك در موسسه هزينه‌شده است كه اجرايي شدن آن مي‌تواند زمينه‌ساز ارائه نوعي جديد از خدمات پيشرفته بانكي به مشتريان باشد.
وي گفت: در حال حاضر حدود 90شعبه موسسه به سيستم يكپارچه بانكي مجهز شده‌اند و اميدواريم تا پايان آذرماه تمامي شعب موسسه بتوانند از اين طريق خدمات ارائه كنند.
دكتر همتي در ادامه فعاليت ارزي و صدور چك بانكي را از جمله محدوديت‌هاي اساسي موسسه خواند و تصريح كرد: ما به طور جدي به دنبال تامين پيش‌نيازهاي تعيين‌شده از سوي بانك مركزي هستيم تا با صدور مجوز بانك اين محدوديت‌ها نيز به زودي مرتفع گردد.
وي همچنين با اشاره به برنامه‌هاي گسترده سرمايه‌گذاري موسسه در بخش‌هاي مختلف گفت: با برنامه‌هايي كه از قبل پيش‌بيني شده بود، سود موسسه در سه ماه اول سال جاري به طور قابل‌توجهي افزايش پيدا كرده به طوري كه 38درصد بودجه مربوط به سود هر سهم (EPS) را نيز پوشش داده است.
در اين جلسه، آقاي رحمت‌ا... صادقيان نماينده بنياد مستضعفان انقلاب اسلامي ضرورت تبديل شدن هرچه سريع‌تر موسسه به بانك را گوشزد كرد و بر حمايت بنياد مستضعفان انقلاب اسلامي از سهام موسسه در بازار بورس تاكيد نموده و اعلام كرد: با برنامه‌ريزي‌هاي انجام‌شده توسط هيات‌مديره محترم شاهد رشد و اعتلاي هرچه بيشتر موسسه و به تبع آن افزايش ارزش سهام موسسه در بورس اوراق بهادار در سال جاري خواهيم بود.
در اين جلسه پس از قرائت گزارش هيات‌مديره، گزارش عملكرد مالي و سود و زيان موسسه مطرح و به تصويب مجمع رسيد. از جمله مهم‌ترين موارد تصويب‌شده پيگيري امور مربوط به تبديل شدن موسسه به بانك و ادامه فرآيند تجهيز موسسه به فن‌آوري بانكداري متمركز و بهينه‌سازي شعب بود.
در اين جلسه به پيشنهاد هيات‌مديره و تصويب سهامداران حاضر در مجمع، مبلغ 165ريال سود به ازاي هر سهم بين سهامداران تقسيم شد كه تا پايان مردادماه به حساب سهامداران حقيقي و تا پايان شهريورماه به حساب سهامداران حقوقي واريز خواهد شد.
همچنين سازمان حسابرسي به عنوان حسابرس و بازرس قانوني موسسه براي سال 87 انتخاب و روزنامه اطلاعات نيز به عنوان روزنامه رسمي براي سال‌مالي 1387 انتخاب و مقرر شد كليه اخبار و اطلاعات مالي و اقتصادي از طريق روزنامه دنياي اقتصاد منتشر شود.
 شنبه 5 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن