تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):داناترين مردم كسى است كه دانش ديگران را به دانش خود بيفزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820878337




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

... تا گردنم بالا آمده، مزاجم خوب نيست!(خبر ويژه)


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: ... تا گردنم بالا آمده، مزاجم خوب نيست!(خبر ويژه)
طنزنويس فراري روزنامه هاي زنجيره اي دچار افسردگي و به هم ريختگي مزاج شده است.
ابراهيم نبوي با بيان اينكه ذهنش قفل شده و «برخي خبرها از فرط مسخرگي از طنز جلو مي زنند، فقط بايد كپي پيست كني» مي نويسد: «اين حجم وحشتناك مسخرگي، گفته هاي باطبي در روزهاي اخير، نوشته هاي سجادي و جاهد و درخشان، انتخابات كانون نويسندگان كه محض رضاي خدا لااقل سه تا را انتخاب نكردند كه حداقل دو تا كتاب نوشته باشند و... كار از خنده و گريه گذشته است... حداقل من كه امروز طنزيم ام كاملا به هم خورده است. به قول حميد هامون «مزاج»ام خوب نيست. يك جورهايي ذهنم نه تاب ماندن دارد، نه شهامت برگشتن، شهامت كه مي گويم معني اش جرات و جسارت نيست، عقلم هم حكم نمي كند. دلم تاب ندارد و عقلم ثواب نمي بيند. حالا هم مانده ام صواب است يا ثواب؟ كاش متني از داريوش سجادي بود ببينم چطور نوشته بفهمم برعكس اش را اگر بنويسم درست است. سياست تا گردنم بالا آمده و دارد خفه ام مي كند. هوس داستان نوشتن و نقد فيلم نوشتن و ترانه ساختن و فيلمنامه نوشتن دارم. بايد حمام روح گرفت شايد حالت بهتر بشود. نمي دانم.»
وي مي افزايد آمدم مطلبي بنويسم كه «مبارزه ايراني» چگونه است؟ كلي هم سوژه بامزه داشتم، ولي آخرش هرچه سعي كردم ديدم امروز را اينكاره نيستم. مطلبي از عباس عبدي ديدم كه از حالا چوب برداشته تا ماجراي تحريم را پي بگيرد، بايد بعدا چيزي برايش بنويسم و شايد بحثي با او بكنم، اما امروز اصلا حالم براي اينجور چيزهاي جدي خوب نيست. نمي دانم شايد بتواني شعر بنويسي، شايد اصلا بتواني هيچ ننويسي. شايد بتواني اين هيچ را كه مثل گردباد مي آيد و تو را از جا مي كند و به در و ديوار مي كوبد و خسته و كوفته مي چسباندت به ديوار توصيف كني. حالم خوش نيست. فكر كنم فردا بهتر بشوم. امروز كه طنزيم نيستم.
ابراهيم نبوي اخيرا به بازگويي عبرت هاي خود خطاب به باطبي درباره آلت دست واقع شدن از سوي اپوزيسيون پرداخت اما تحت فشار همان جريان مجبور شد سخنانش را پس بگيرد.
 شنبه 5 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن