تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايمان، آس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813063850




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

علي ابادي خطاب به رضازاده: جهان پهلوان و قهرمان ايران خواهي ماند/رضازاده: دوست داشتم سومين مدال المپيك را هم...


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: علي ابادي خطاب به رضازاده: جهان پهلوان و قهرمان ايران خواهي ماند/رضازاده: دوست داشتم سومين مدال المپيك را هم...
خبرگزاري انتخاب : در پي تشخيص پزشكان و مسئولان فدراسيون وزنه برداري مبني بر حضور نيافتن حسين رضازاده در بازيهاي المپيك 2008 پكن، محمد علي آبادي معاون رييس جمهوري و رييس سازمان تربيت بدني ضمن تقدير از افتخارآفريني و مدال آوري حسين رضازاده براي ورزش كشور، با ارسال پيامي براي وي آرزوي سلامتي و تندرستي كرد.
در پي تشخيص پزشكان و مسئولان فدراسيون وزنه برداري مبني بر حضور نيافتن حسين رضازاده در بازيهاي المپيك 2008 پكن، محمد علي آبادي معاون رييس جمهوري و رييس سازمان تربيت بدني ضمن تقدير از افتخارآفريني و مدال آوري حسين رضازاده براي ورزش كشور، با ارسال پيامي براي وي آرزوي سلامتي و تندرستي كرد.

به گزارش خبرنگار سرويس ورزشي انتخاب در پيام رئيس سازمان تر بيت بدني خطاب به رضا زاده آمده است :

حسين جان!
خبر تاكيد پزشك معالج و فدراسيون وزنه برداري مبني بر عدم حضور شما در رقابت‌هاي المپيك 2008 پكن همه ما را نگران كرد و آنچه بيش از هرچيز برايمان حائز اهميت بود، سلامت و تندرستي پرچمدار عزت و سربلندي ايران اسلامي در ميدان هاي ورزشي است.

رقابت‌هاي المپيك يكي از رويدادهاي مهم جهاني است كه حضور در آن افتخار بزرگي محسوب مي شود و شما بارها با تكيه بر اعتقادات و باورهاي ديني و تمسك به حضرت اباالفضل (ع) توانستيد پرچم غرورآفرين جمهوري اسلامي ايران را به اهتزاز درآوريد.

محمد علي آبادي در اين پيام همچنين كسب افتخارات رضازاده را يكي از مهمترين حركت‌ها و افتخارآفريني جهان پهلوان عنوان كرد و گفت: خاطرات شيرين و افتخار آفريني شما از ذهن و خاطره هيچ يك از هموطنان خارج نشده و نخواهد شد و اين سرافرازي‌ها، همچون برگ زريني بر ورزش كشور خواهد درخشيد. ما به آينده روشن اميدواريم و ايمان داريم در سايه افتخارآفريني‌هاي شما جوانان برومند اين مرز و بوم راه قهرماني و پهلواني تداوم خواهد داشت.

رئيس سازمان تر بيت بدني در پايان پيام خود به قوي ترين مرد جهان آورده است : رضازاده عزيز!

اميدوارم در سايه توجهات حضرت ابوالفضل (ع) تندرست و مايه دلگرمي براي ديگر جوانان عزيز و مستعد كه مصمم به ادامه راه و افتخارات شما هستند، باشيد و ايمان داشته باشيد كه در تاريخ ورزش كشور از شما هميشه ايام به نيكي و خاطرات شيرين روزهاي پرغرور ياد خواهند كرد.

شما سرمايه‌اي گرانقدر براي ورزش ايران به شمار مي رويد كه ورزش كشور از اين سرمايه بنحو شايسته در جايگاه‌هاي مهم از توانمندي شما بهره‌مند خواهد شد.

خبرنگار انتخاب مي افزايد؛ حسين رضا زاده قويترين مرد جهان نيز با تشكر از ابراز احساسات مردم گفت : خيلي دوست داشتم سومين طلا را از بازيهاي المپيك براي كشورم به ارمغان بياورم اما به علت بيماري و توصيه اكيد پزشكان قادر نيستم سومين مدال المپيك را كه خيلي دوست داشتم، كسب كنم.

به گزارش واحد مركزي خبر قهرمان جهان و المپيك كه از دنياي قهرماني خدا حافظي كرده است افزود : از اينكه ديگر نمي‌توانم براي مردم خوب ايران مدال بياورم و دل رهبرم را شاد كنم، متاسفم.

وي گفت : دست همه مردم را مي بوسم در پكن مي خواستم دوباره 70 ميليون ايراني را شاد كنم اما شرايط به گونه اي رقم خورد كه شرمنده مردم شدم.

قهرمان نامي وزنه برداري ايران و جهان اضافه كرد : 9 ماه تمرينات دشوار و فشردهاي را به اين اميد پشت سر گذاشتم كه بتوانم با حضور در بازيهاي المپيك پكن بازهم دل مردم ايران و دل رهبر معظم انقلاب اسلامي را شاد كنم اما متاسفانه نشد.

پزشكان تصميم گرفتند كه براي حفظ سلامتي ام از دنياي قهرماني خداحافظي كنم كه من هم به ناچار پذيرفتم.

رضا زاده گفت : در تمام اين سالها مردم دوست داشتني كشورمان با دعاي خير خود كمك حال من بودند. هميشه موفقيت هايم را مديون دعاهاي آنان مي دانم و از همين جا دست تك تك آنان را مي بوسم و اميدوارم كه بازهم مرا از دعاي خير خود محروم نكنند.

قويترين مرد جهان ادامه داد: خاطرات زيادي در اين مدت داشته ام و موفقيت هاي زيادي را هم براي كشورم به ارمغان آوردم كه همه اينها را مديون زحمات همه مسئولان ورزش كشور، مسئولان فدراسيون وزنه برداري و مردم خوب كشورمان بودم.

وزنه بردار دسته فوق سنگين ايران در ادامه مي گويد : اميدوارم بتوانم در آينده با حضور در كلاس هاي بين المللي و آموختن نكات فني بازهم به ورزش و مردم كشورم خدمت كنم.

حسين رضازاده ياد آور شد : هر جا كه فدراسيون وزنه برداري بخواهد فعاليت خواهم كرد و اميدوارم بتوانم مفيد واقع شوم و قول مي دهم رضازاده‌هاي زيادي به ورزش كشور تقديم كنم.

ياد آور مي شود خداحافظي حسين رضازاده از دنياي قهرماني وزنه برداري بازتاب گسترده اي در رسانه هاي عربي داشته است.

پس از خداحافظي غير منتظره قوي ترين مرد جهان از دنياي قهرماني و انصراف از بازي‌هاي المپيك پكن بيشتر رسانه و شبكه هاي ورزشي عرب زبان به عنوان اين خبر پرداختند.

اكثر اين رسانه ها با جمله خداحافظي هركول ايراني از دنياي قهرماني اين خبر را اعلام كردند، بطوريكه شبكه تلويزيوني الجزيره عنوان نخست اخبار ورزشي خود را به خبركناره گيري حسين رضا زاده از رقابتهاي المپيك پكن اختصاص داد .

اين شبكه افزود : محافل ورزشي ايران و جهان از شنيدن خبر كناره گيري حسين رضا زاده ملقب به هركول ايران شگفت زده شدند.

مجموعه انتخاب براي جهان پهلوان رضازاده ارزوي تندرستي و موفقيت در زندگي شخصي و كاري دارد.

(افتخارات حسين رضازاده):
مدال برنز بازيهاي آسيايي 1998 تايلند
مدال برنز رقابتهاي جهاني 1999 يونان
مدال طلاي رقابتهاي آسيايي 1999 چين
مدال طلاي گراند پريكس جهاني 2000مجارستان
مدال طلاي المپيك 2000 سيدني
مدال طلاي مسابقات ستاره هاي جهان 2001 استراليا
مدال طلاي بازيهاي آسيايي 2002 بوسان
مدال طلاي رقابتهاي جهاني 2002 لهستان
مدال طلاي ستاره هاي جهان 2002 روسيه
مدال طلاي گراند پريكس جهاني 2002 نروژ
مدال طلاي رقابتهاي آسيايي 2003 چين
مدال طلاي رقابتهاي جهاني 2003 ونكوور
مدال طلاي گراند پريكس جهاني 2003 نروژ
مدال طلاي المپيك 2004 آتن
مدال طلاي گراند پريكس جهاني 2004 نروژ
مدال طلاي رقابتهاي آسيايي 2005 دوبي
مدال طلاي رقابتهاي جهاني 2005 قطر
مدال طلاي رقابتهاي جهاني 2006 دومنيكن
مدال طلاي بازيهاي آسيايي 2006 دوحه
 شنبه 5 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 131]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن