تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهشت را درى است كه ريّان ناميده مى شود از آن در، جز روزه داران وارد نشوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813027158




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كاهش وزن ، موثرترين راه كنترل ديابت


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: كاهش وزن ، موثرترين راه كنترل ديابت
تهران/واحد مركزي خبر/بهداشت و سلامت 1387/05/03
دبير انجمن ديابت ايران گفت : كاهش وزن ،‌ارزانترين ،‌موثرترين و مطمئن ترين راه كنترل ديابت نوع 2 و پيشگيري از عوارض ان است .
به گزارش خبرنگار ما ، دكتر امير كامران نيكوسخن در گردهمايي علمي اموزشي بزرگداشت مرحوم فاطمه طالقاني كه عصر امروز در حسينيه ارشاد برگزار شد ‌‌،افزود:‌اگر چه داروهاي جديدي براي كنترل ديابت به بازار امده است اما تا شيوه زندگي اين افراد تغيير نكند هيچ توفيقي حاصل نخواهد شد.
معاون فدراسيون بين المللي ديابت در ايران گفت :‌بر اساس تحقيقات معتبر ،‌افراد مبتلا به ديابت اگر وزن خود را بتوانند كنترل كنند در طول زمان نه تنها تعداد قرص هاي مصرفي انها افزايش نمي يابد بلكه كاهش نيز خواهد يافت .
در اين جلسه دكتر اسدالله رجب رئيس انجمن ديابت ايران و همسر مرحوم فاطمه طالقاني نيز ضمن خوش آمدگويي به حضار گفت :‌مجور تاسيس ساختمان مركز اموزشي ديابت در شهريار را دريافت كرده ايم كه تا دو ماه آينده ساخت ان اغاز مي شود .
وي افزود:‌ساختمان اين مجموعه را خانم طايي اهدا كرده اند .
كد 0001/10107/98
 پنجشنبه 3 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 182]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن