تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بركت در مال كسى است كه زكات بپردازد، به مؤمنان مدد و يارى رساند و به خويشاوندان كمك نما...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821225471




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سارقان حين زورگيري از طعمه 13 ساله دستگير شدند


واضح آرشیو وب فارسی:قدس: سارقان حين زورگيري از طعمه 13 ساله دستگير شدند
گروه حوادث: دو سارق زورگير كه قصد سرقت تلفن همراهي را كه دست يك پسر بچه 13 ساله بود داشتند توسط مأموران انتظامي دستگير شدند.
مأموران كلانتري شهرك ناجاي مشهد حين گشتزني در حوزه استحفاظي خود به دو مرد جوان كه دور يك پسر بچه را گرفته و به زور قصد داشتند چيزي را از او بگيرند مشكوك شده و بي درنگ به سمت آنها رفتند.
اين دو نفر كه با ديدن پليس دست و پاي خود را گم كرده بودند تلاش مي كردند با پاسخ ندادن به پرسشهاي مأموران انتظامي از محل بگريزند كه با هوشياري مأموران به كلانتري منتقل شدند.
با توجه به اظهارات پسر بچه 13 ساله مشخص شد اين دو نفر قصد سرقت تلفن همراه او را داشته اند.
«خليل» 13 ساله در اظهارات خود عنوان كرد: براي خريد از منزلمان خارج شدم كه احساس كردم دو نفر مرا تعقيب مي كنند، بنابراين بر سرعت خود افزودم اما آنها به من رسيدند، يكي از آنها يقه پيراهنم را گرفت و گفت: زود باش !گوشي موبايلت را به من بده! من خيلي ترسيده بودم، نمي دانستم بايد چكار كنم كه ناگهان خودروي گشت پليس از راه رسيد و اين دو نفر را دستگير كرد.
گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس خراسان رضوي حاكي است، با توجه به اعترافهاي متهمان، پرونده اي در اين خصوص تشكيل و براي سير مراحل قانوني به مقامهاي قضايي معرفي شدند.
 پنجشنبه 3 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قدس]
[مشاهده در: www.qudsdaily.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن