تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806935014




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه و خواندني


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: كوتاه و خواندني
احتمال تغيير نرخ تعرفه هاي مخابراتي

به گفته مدير عامل شركت مخابرات استان تهران افزايش قيمت پالس به نظر اپراتور و تاييد سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي بستگي دارد و تا زماني كه سهام مخابرات مال دولت است و دولت مالك شركت هاي مخابرات است تكليفي كه دولت و مجلس تعيين مي كنند حرف آخر را خواهد زد. محمد روح اللهي در گفت وگو با ايسنا، اظهار كرد: سه سال است كه نرخ پالس با مصوبه مجلس و تاكيد دولت ثابت مانده است و در نتيجه در مخابرات هيچ گونه افزايش نرخي نداشتيم بلكه اگر نرخ تورم و ارزش پول را مشاهده كنيد در مخابرات كاهش نرخ پالس به اين معنا وجود داشته و قيمت ها در حوزه مخابرات تغيير نكرد بلكه با يك بخشنامه و تكليف ثابت مانده است. وي تاكيد كرد: اما اگر اپراتور بعدا به هر صورتي خصوصي شود، روابط مشخصي در پروانه اش هست كه براي افزايش، كاهش يا به طور كلي تغيير نرخ تعرفه سرويس ها بايد روندي را طي كند و در نهايت سازمان تنظيم مقررات اگر صحه گذاشت اين تغيير اعمال مي شود. مدير عامل شركت مخابرات استان تهران گفت: مخابرات استان براي تغيير نرخ تعرفه ها تابع پروانه و مقررات است اما اگر واگذار شود، خود اپراتور و صاحبان سهام مي تواند نقشي در اين موضوع داشته باشند. به گفته وي در حال حاضر عملا مخابرات ايران نقشي در تعيين تعرفه ندارد و با توجه به مالكيت دولت موظف به انجام آن چيزي است كه دولت تكليف مي كند. اما در شرايطي كه اپراتور خصوصي شد گرچه باز هم نقش مطلق را نخواهد داشت اما مي تواند آغازكننده موضوع باشد. روح اللهي در بخش ديگري از اين گفت وگو درباره كارت هاي تلفن همگاني اظهار كرد: دو نوع كارت تلفن توسط شركت مخابرات استان تهران به فروش مي رسد; يك نوع كارت تلفن همگاني معمولي داراي چيپ است و در تلفن هاي كارتي وصل شده در خيابان ها مي توان از آن استفاده كرد و فروش آن ها در ماه متوسط بيش از يك ميليون قطعه است.

ارائه بانك جامع اطلاعات اقتصادي توسط وزارت اقتصاد

وزارت اقتصاد و دارايي هفته آينده بانك جامع اطلاعات اقتصادي را در راستاي طرح تحول اقتصادي در حضور رييس جمهوري ارائه مي كند. به گزارش فارس، نرم افزار بانك جامع به منظور ارايه اطلاعات به هنگام اقتصادي و امكان تصميم گيري هاي صحيح و به موقع هفته آينده در حضور رييس جمهور ارايه خواهد شد. بنابراين گزارش، فاز اول اين طرح در خصوص اطلاعات زير مجموعه هاي وزارت امور اقتصادي و دارايي خواهد بود و با تكميل آن در غالب يك طرح كلي در اختيار متولي ايجاد بانك جامع كه احتمالا مراكز آمار خواهد بود قرار خواهد گرفت.

تامين كسري حقوق سال 87 كاركنان دولت از بودجه جاري دستگاه ها

معاونت برنامه ريزي و و نظارت راهبردي رييس جمهور موظف شد، كسري حقوق سال 87 كاركنان دولت را از محل اعتبارات هزينه اي دستگاه هاي دولتي تامين كند.
به گزارش فارس، وزيران عضو كميسيون امور اجتماعي و دولت الكترونيك در جلسه مورخ 1387/3/5 بنا به پيشنهاد شماره 54/1/335 مورخ 1387/1/10 وزارت اقتصاد و به استناد اصل يكصد و سي و هشتم قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران و با رعايت تصويب نامه شماره /164082ت373ه- مورخ 1386/10/10، آيين نامه اجرايي اعتبار هزينه اي جز» (16) رديف (550000) جدول شماره (9) قانون بودجه سال 1387 كل كشور را تصويب نمودند.

قيمت انواع ماكاروني اعلام شد

قيمت انواع ماكاروني فرمي در بسته هاي 500 گرمي براي مصرف كننده حداكثر 735 تومان تعيين شد. مهدي آثاريان رييس هيات مديره انجمن صنفي صنعت ماكاروني ايران در گفت و گو با ايسنا افزود: قيمت اوزان ديگر ماكاروني نيز به همين نسبت افزايش يافته و كارخانه ها مجاز به افزايش حداكثر 40 درصدي قيمت ها نسبت به قبل هستند. رييس هيات مديره انجمن صنفي صنعت ماكاروني ايران درباره قيمت ماكاروني هاي غني شده گفت: در حال حاضر برخي كارخانه ها ماكاروني را با انواع ويتامين، آهن و فيبر غني سازي مي كنند كه اين ماكاروني ها مشمول قيمت گذاري نيست. آثاريان درباره ماكاروني هايي كه به صورت فله به فروش مي رسند نيز تصريح كرد: فله فروشي ممنوع بوده و هيچ كارخانه اي حق فروش ماكاروني فله را نداشته و تمام انواع ماكاروني بايد در پاكت هاي سربسته به فروش برسند. پيش از اين نيز رييس هيات مديره انجمن صنعت ماكاروني ايران اعلام كرده بود كه حداكثر قيمت ماكاروني 700 گرمي صاف كه بيشترين مصرف را در بازار دارد، براي مصرف كننده 900 تومان و ماكاروني 500 گرمي صاف نيز براي مصرف كننده 650 تومان تعيين شده و كارخانه ها حق افزايش قيمت بيش از اين حد را ندارند.

روند كاهش قيمت سيمان ادامه دارد

پس از اجراي نخستين مرحله خروج سيمان از سبد حمايتي به نظر مي رسد كه قاچاق اين كالا نيز از كشور غيراقتصادي و حذف شده باشد. فرامرز دارسرايي كارشناس صنعت سيمان در گفت وگو با ايسنا، با بيان اين مطلب گفت: با قيمت هاي فعلي سيمان در كشور به نظر مي رسد كه قاچاق سيمان همانند گذشته عملي اقتصادي نبوده و ميزان آن كاهش زيادي يافته باشد. وي با اشاره به اين كه اعمال عوارض روي صادرات سيمان اقدامي موقتي است، عنوان كرد: وضعيت بازار سيمان هم اكنون نيز سردرگم بوده، اما طي دو ماه آينده بازار سيمان در كشور متعادل شده و روند كاهش قيمت ها ادامه پيدا مي كند. وي تصريح كرد: قيمت سيمان در حال حاضر در بازار رو به كاهش بوده و با فرارسيدن فصل زمستان و كاهش ميزان ساخت و سازها در كشور اين كاهش قيمت شدت بيشتري خواهد گرفت. دارسرايي با بيان اين كه سپردن توزيع سيمان به دست انجمن صنفي توليدكنندگان سيمان به معناي دخالت دادن بخش خصوص در منافع خود است، خاطرنشان كرد: به نظر مي رسد برخي از واردكنندگان بخش دولتي كه سيمان را به قيمت بالا از خارج از كشور خريداري كرده بودند، پس از خروج سيمان از سبد حمايتي متضرر شوند. وي اظهار كرد: سيمان پيش از خروج از سبد حمايتي در اختيار عده اي انحصارطلب بود، اما هم اكنون توليد و مصرف آن در كشور تقريبا هم سطح شده اند.

قائم مقام بانك مركزي:
توقف تسهيلات بانكي شايعه است

قائم مقام بانك مركزي توقف تسهيلات بانكي را شايعه بي اساس دانست و گفت: بانك ها در سه ماه ابتداي امسال بيش از 1500 ميليارد تومان تسهيلات در بخش مسكن پرداخت كرده اند. حسين قضاوي در گفت و گو با برنا انتشار خبر توقف تسهيلات بانكي را شايعه اي بي اساس دانست و با اشاره به اينكه بانك ها در سال جاري به ارايه تسهيلات پرداختند گفت: در طول 3 ماه اول سال جاري بانك ها در بخش مسكن بيش از 1500 ميليارد تومان تسهيلات پرداخت كرده اند. قائم مقام بانك مركزي افزود: مانده تسهيلات بانكي در پايان ارديبهشت ماه سال جاري نسبت به پايان سال 86 حدود يك درصد افزايش يافته است; در حالي كه اين رقم در پايان ارديبهشت سال 86 حدود 2/5 درصد بود.

در صورت كاهش 10 درصدي مصرف برق;
سهميه خاموشي در استان ها كاهش مي يابد

معاون دفتر مديريت مصرف شركت توانير گفت: سهميه خاموشي در استان هايي كه موفق به كاهش10 درصدي مصرف برق شوند كاهش مي يابد. به گزارش ايسنا، عليرضا احمد يزدي گفت: به دنبال مصوبات شركت توانير ستاد مديريت مصرف كشور به استان هايي كه بتوانند ميزان 10 درصد از برق مصرفي خود را كاهش دهند سهميه خاموشي اعمال نمي كند و يا كاهش مي دهد. وي ضمن ارائه گزارش با عنوان بندي هاي مهم مصوبات و اقدامات وزارت نيرو و شركت توانير پيرامون كنترل مصرف برق و ارزيابي كميته هاي مديريت مصرف در استان ها، تلاش براي گسترش فرهنگ بهينه مصرف از طريق برگزاري جلسات و آگاه سازي آحاد مردم را امري ضروري ذكر و خاطرنشان كرد: طبق گزارشات ارائه شده خوشبختانه ستاد مديريت مصرف در سطح برق هاي منطقه اي به صورت فعال و پيگير در جهت مصرف بهينه برق موفق بوده اند.

خبازها: وزارت اقتصاد در پرداخت سهام عدالت بازنشستگان تامين اجتماعي تعلل كرده است

رييس كانون بازنشستگي سازمان تامين اجتماعي با بيان اينكه ميزان افزايش حقوق بازنشستگان اين سازمان از ميان نرخ هاي 17/5 و 18/25 انتخاب مي شود، گفت: اين كانون درصدد است تا هيات دولت در مصوبه خود بيشترين نرخ حقوق را براي دريافتي ماهيانه بازنشستگان در نظر گيرد.علي اكبر خبازها در گفت و گو با برنا، با بيان اينكه كانون بازنشستگي سازمان تامين اجتماعي هنوز منتظر دريافت مصوبه دولت به منظور تعيين ميزان افزايش حقوق بازنشستگان است، اظهار داشت: در حال حاضر نرخ جديد 18/25 درصد نيز براي افزايش حقوق بازنشستگان مطرح شده است كه كانون بازنشستگي سازمان تامين اجتماعي تلاش خواهد كرد تا اين نرخ مبناي افزايش حقوق بازنشستگان باشد.وي افزود: كانون بازنشستگي سازمان تامين اجتماعي به محض دريافت مصوبه دولت آن را در دستور كار خود قرار خواهد داد و ظرف مدت 10 روز پس از ابلاغ مصوبه آن را اجرا خواهد كرد.رييس كانون بازنشستگي سازمان تامين اجتماعي در رابطه با زمان ارايه سهام عدالت به بازنشستگان سازمان تامين اجتماعي گفت: كانون بازنشستگي سازمان تامين اجتماعي از مدت ها پيش اقدام به ارايه اطلاعات اعضاي اين كانون به وزارت اقتصاد كرده است اما هنوز هيچ يك از اعضاي كانون بازنشستگان سازمان تامين اجتماعي سهام خود را دريافت نكرده اند.وي با بيان اينكه سازمان خصوصي سازي و وزارت اقتصاد بايد برنامه اي براي آغاز ارايه سهام به بازنشستگان سازمان تامين اجتماعي داشته باشند، خاطرنشان كرد: اطلاع رساني ارگان هاي دولتي در رابطه با تخصيص سهام عدالت به بازنشستگان سبب به وجود آمدن توقعاتي در ميان اين افراد شد و به نظر مي رسد در حال حاضر زمان مقتضي براي اختصاص سهام عدالت به اين دهك درآمدي جامعه نيز فرا رسيده باشد.

ورود 13 ميليون لامپ كم مصرف به بازار

معاون وزير نيرو از ورود 13 ميليون شعله لامپ كم مصرف تا 15 مردادماه جاري به بازار خبر داد و گفت: هموطنان اين لامپ ها را از فروشگاه هاي معتبر و با دريافت ضمانتنامه خريداري كنند.
محمد احمديان در گفت وگو با مهر از ورود 13 ميليون شعله لامپ كم مصرف تا 15 مردادماه جاري خبرداد و گفت: وزارت نيرو متعهد شده بود تا تسهيلاتي را از نظر استفاده از لامپ هاي كم مصرف فراهم كند كه اين كار خوشبختانه صورت گرفت و لامپ هاي كم مصرف يارانه اي تا چند روز آتي روانه بازار مي شوند.
 چهارشنبه 2 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن