تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804889836




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رضازاده از وزنه برداري خداحافظي كرد


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: رضازاده از وزنه برداري خداحافظي كرد
"حسين رضازاده" قهرمان نامدار وزنه‌برداري ايران و جهان ، از حضور در بازي‌هاي المپيك منع شد.
به گزارش شبكه خبر ، در پي درخواست موكد پزشكان ، متخصصان ، رئيس فدراسيون ، رئيس كميته فني ، سرمربي تيم ملي و سرپرست تيم هاي ملي وزنه برداري مبني بر شركت نكردن حسين رضازاده در مسابقات وزنه برداري المپيك پكن اين قهرمان ملي و برنده مدال هاي متعدد جهاني اعلام كرد با وجود خواست قلبي و ميل باطني خود به توصيه و درخواست موكد پزشكان و متخصصان و مسئولان فدراسيون وزنه برداري از شركت در مسابقات المپيك پكن انصراف داد.

متن نامه پزشكان و مسئولان فدراسيون وزنه برداري كشورمان به حسين رضازاده و پاسخ وي به اين شرح است :

برادر عزيز آقاي حسين رضازاده
قهرمان محبوب جهان و المپيك

با سلا م و آرزوي سلامتي و توفيق روز افزون شما در هرحال و هر سنگر اعلام مي دارد

رضازاده عزيز ، رضازاده قهرمان و رضازاده پهلوان ، برهيچ كس پوشيده نيست كه شما براي كسب موفقيت به اهتزاز در آوردن پرچم ايران و طنين انداز نمودن سرود جمهوري اسلامي طي چند سال گذشته چه زحمات و مشقت هايي را متحمل شده ايد و براي رسيدن به اين جايگاه با چه آسيب ديدگي ها و صدماتي روبه رو شديد.

كسب بيش از 20 مدال طلا ي المپيك جهاني آسيايي و مسابقات بين المللي بي شك ميسر نمي شد ؛ مگر با انگيزه اي فراوان تلاشي وافر و همچنين توكل و توسل به خدا و ائمه اطهار كه جناب عالي ضمن رسيدن به اين مهم توانستيد با بانگ يا ابوالفضل ( عليه السلام ) مذهب تشيع را نيز به جهانيان بشاسانيد.

كسب وحفظ عنوان قوي ترين مرد جهان طي 8 سال گذشته نيز جز وگنجينه و افتخاراتي بود كه شما براي ملت شريف ايران به دست آورديد.

مردم و مسئولان همگي به خلوص نيت و پاكي شما ايمان داشته و اذعان مي دارندكه حسين رضازاده به عنوان فرزند پاك ميهن اسلامي دين خود را به ايران و ايران زمين و ايراني در سرتاسر دنيا ادا كرده است .

حال در آستانه بازي هاي المپيك 2008 پكن و سومين هماورد بزرگ پيش رو بايد در خواستي نمايم كه مطرح كردن آن براي من و همكارانم كادر فني تيم ملي و پزشكان نيز بسيار سخت و دردناك است .

اما چاره اي نيست چرا كه ما حسين رضازاده اي سلامت مي خواهيم نه مدالي به هر قيمت.

ما حسيني مي خواهيم كه بماند و الگويي شود براي همه نونهالان و آينده سازان ايران زمين ، حسيني كه در اوج و با تني سلامت بماند و در موقعيت و جايگاهي ديگر براي مردمش كه هميشه شاد كردن آن ها مهمترين هدفش بوده تلاش نمايد.

حسين جان گرچه اين خواسته براي من سخت ترين درخواست در طول زندگي مي باشد اما به خاطر خود تو و ميليون ها ايراني كه دوست دارند قهرمان و پهلوانشان را سلامت و پا بر جا ببينند با تقدير و تشكر از تلاش هاي فراواني كه براي سربلندي و افتخار ايران نموديد اعلام مي دارم كه به توصيه پزشكان و متخصصان و با توجه به آزمايشات انجام شده و گزارش پزشكان متخصص مبني بر منع فعاليت سنگين و اضطراب آور توجه نموده و از حضور در بازي هاي المپيك 2008 پكن كه مطمئناً ديداري سخت و سنگين خواهد بود انصراف دهيد.

البته تا پيش از اعلام نهايي آزمايشات پزشكي و تشخيص دقيق آنان براي خود من هم قابل قبول نبود كه قويترين مرد جهان از حضور در المپيك و كسب سومين طلا پا پس بگذارد اما حال چاره اي جز اين نيست و من همانند يك پدر كه به چيزي جز سلامت فرزندش توجه ندارد از تو مي خواهم كه به خاطرخود خانواده علا قمندان و همه ايرانيان اين خواسته سخت اما جدي را بپذيري .

با اين اميد كه در ساير سنگرهاي خدمت به ميهن عزيز موفق و مويد باشي.

ضمناً اين تصميم در كميته فني فدراسيون مطرح و مورد تاييد قرار گرفته است.

بهرام افشارزاده ، دكترصادق دوست ، پرويز جلاير ، رئيس فدراسيون ، پزشك معتمد فدراسيون ، رئيس كميته فني ، بهمن زارع ، مسعود قاسمي سرمربي تيم ملي ، سرپرست تيم هاي ملي ،

متن نامه حسين رضازاده قهرمان سنگين وزن وزنه برداري جهان به بهرام افشارزاده رئيس فدراسيون وزنه برداري جمهوري اسلامي ايران بدين شرح است :

جناب آقاي افشارزاده
رياست محترم فدراسيون وزنه برداري جمهوري اسلامي ايران
باسلا م واحترام

عطف به نامه شماره 1457 / 274 مورخ 31 / 4 / 87 فدراسيون با امضاي جنابعالي پزشك متعمد فدراسيون رئيس كميته فني سرپرست و سرمربي تيم هاي ملي وزنه برداري همانطور كه اطلاع داريد اينجانب از سنين نوجواني و بيش از 15 سال است كه در خدمت ورزش و كسب افتخار براي ميهن عزيز و مردم گرانمايه اين مرز و بوم هستم و در اين 15 سال لحظه اي از تلاش و كوشش و پايداري نه ايستاده ام و كارنامه درخشاني از پيروزي ها و درخشش در بزرگترين ميدان هاي مبارزه با پولاد سرد داشته ام و بارها در رويدادهاي بزرگ جهاني همچون بازي هاي المپيك بازي هاي آسيائي و رقابت هاي جهاني با به دست آوردن مدال طلا و رتبه نخست اين رويدادها گرانبها ترين مدال هاي افتخار را به سينه ملت شريف و بزرگوار ايران زمين آويخته و پرچم پر افتخار ميهن را بر فراز بلندترين قله هاي بالندگي به اهتزاز در آورده و مردم جهان را واداشته ام كه همراه ايرانيان سرود جانبخش ملي ايران را زمزمه كنند تا اين جاكه مورد تفقد رهبرمعظم انقلاب اسلامي ايران قرار گرفته و با پيام ايشان احساس سربلندي و غرور نمودم و در عين حال مرهون محبت هاي همه مسئولا ن محترم كشور اعم از مسئولان ورزشي و غير ورزشي رسانه ها و مطبوعات شدم .

اطمينان دارم كه دوستان جوان من به خوبي قادر خواهند بود كه افتخارات ملي ما را بار ديگر در بازيهاي المپيك 2008 پكن تكرار كرده و استمرار ببخشند و به همين جهت توصيه پزشكان را مي پذيرم.

در اين رويداد هر چندكه در همه لحظه ها همراه وپا به پاي ديگر قهرمانان ملي تلا ش مضاعفي را براي به دست آوردن پيروزي قهرمانان ايراني به عمل خواهم آورد و همه تجربيات و دانش را كه طي اين ساله ها پر مشقت آموخته را در اختيارهم رزمانم قرار خواهم داد تا انشاء الله به ياري حق و با دعاي مردم خوب ميهن اسلامي و با تمسك به ائمه اطهار و به خصوص حضرت ابوالفضل (ع) بار ديگر برق شادماني را در چشمان مردمي كه طي اين سال ها هميشه و به هرشكل و صورت مرا مورد توجه تشويق محبت و لطف خالصانه خود قرار داده اند مشاهده كنيم و اين بار نيز همگي و يكپارچه سرود مقدس كشور پهناور اسلا مي خود را در اوج شكوه و قدرت مترنم كنيم.

جناب آقاي افشارزاده با عذرخواهي مجدد و تشكر از آن همه محبت پدرانه مشفقانه و دلسوزانه كه در حق من مبذول نموديد ، خواهشمند است مراتب اعتذار مرا به هرنحو كه صلاح مي دانيد به پيشگاه مردم شريف ورزش دوست برسانيد تا در جريان قرارگرفته و موجب شرمندگيم فراهم نشود.

حسين رضازاده فرزند خاكسار ملت ايران

گفتني است از جمله افتخارات حسين رضازاده به عنوان قوي ترين مردجهان مي توان به اين موارد اشاره كرد:

مدال برنز بازي هاي اسيايي 1998 تايلند
مدال برنز رقابت هاي جهاني 1999 يونان
مدال طلاي رقابتهاي اسيايي 1999 چين
مدال طلاي گراندپريكس جهاني 2000 مجارستان
مدال طلاي المپيك 2000 سيدني
مدال طلاي مسابقات ستاره هاي جهان 2001 استراليا
مدال طلاي بازي هاي آسيايي 2002 بوسان
مدال طلاي رقابت هاي جهاني 2002 لهستان
مدال طلاي ستاره هاي جهان 2002 روسيه
مدال طلاي گراندپريكس جهاني 2002 نروژ
مدال طلاي رقابت هاي اسيايي 2003 چين
مدال طلاي رقابت هاي جهاني 2003 ونكوور
مدال طلاي گراندپريكس جهاني 2003 نروژ
مدال طلاي المپيك 2004 آتن
مدال طلاي گراند پريكس جهاني 2004 نروژ
مدال طلاي رقابت هاي آسيايي 2005 دوبي
مدال طلاي رقابت هاي جهاني 2005 قطر
مدال طلاي رقابت هاي جهاني 2006 دومنيكن و مدال طلاي بازي هاي آسيايي 2006 دوحه.
 چهارشنبه 2 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 131]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن