تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن چون خشمگين شود، خشمش او را از حق بيرون نبرد و چون خشنود شود، خشنوديش او را به ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820830000




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خبرهاي كوتاه راديو


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: خبرهاي كوتاه راديو
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: تلويزيون و راديو

**صداي آشنا*

*پوريا شكيبايي مهمان شب شنيدني

شب شنيدني برنامه‌اي است زنده از گروه طرح و توليد حوزه آمريكا در شبكه جهاني صداي آشنا كه شب‌هاي پنج‌شنبه از اين شبكه پخش مي‌شود.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اين برنامه كه از بخش‌هاي متعددي چون تحليل اخبار ايران و جهان، بررسي تصانيف قديمي، و ... تشكيل شده است، فردا پنج‌شنبه سوم مرداد با دعوت از پوريا شكيبايي فرزند زنده ياد خسرو شكيبايي، ياد اين هنرمند ايران را گرامي خواهد داشت. وي از ناگفته‌هاي پدرش خواهد گفت. زيبا بروفه و مهرانه مهين‌ترابي مهمانان تفني اين برنامه خواهند بود تا هريك از خسرو شكيبايي يادي كنند.

در بخشي از برنامه افشين زينوري دوبلور برنامه‌هاي كودك، مهمان شب شنيدني خواهد بود و از فعاليت‌هايش در اين عرصه خواهد گفت، بخش‌هايي از چند برنامه كودك كه وي در آنها به جاي شخصيت‌هاي مختلف صحبت كرده است، در اين برنامه پخش خواهد شد. شب شنيدني پنج‌شنبه‌ها ساعت ‌٢١/٠٠ به وقت تهران برابر با ساعت ‌١٦/٣٠ به وقت گرينويچ از شبكه جهاني صداي آشنا به نشاني اينترنتي www.sedayeashna.ir و ماهواره هات‌برد، فركانس ‌١٢٤٣٧، قطييت افقي و سيمبل ريت ‌٢٧٥٠٠، پخش مي‌شود.

**راديو سلامت**

*عمو بن

چيمن و آرش دو پسر بچه هستند از دو طبقه كاملا" متفاوت كه علي رغم همه تفاوتها و حتي دوريها دوستي آنها شكل مي گيرد . دوستي كه شروع آن يك تيله و يك دوچرخه است . يك روز اين ....

*نقطه سرخط

عنوان برنامه اي است شاد مفرح كه در قالب هنري ، اجتماعي و ‌٠٠٠٠ به روان درماني مي پردازد .

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، بهروزي سردبير اين برنامه گفت : اين برنامه با آيتم هاي مختلف و با حضور طنز پردازان مطرح حوزه هاي مختلف و هنرمندان طنز به خنده درماني مي پردازد .

وي در مورد ضرورت يك برنامه طنز در حوزه سلامتي گفت : روانكاوي سنتي هرچه داراي مزاياي بي شماري است و امروزه جاي خود را به روش ها و شيوه هاي جديد درمان از جمله تئاتر درماني ، رنگ درماني ، موسيقي درماني ، كتاب درماني ، خنده درماني و ‌٠٠٠٠٠٠ داده است و اين شيوه ها نه تنها به موفقيت هاي بسياري دست يافته و حتي بهبودي كامل را در بيماراني كه مورد آزار و اذيت هاي احساسي قرار گرفته اند را بهبود بخشيده است . وي در مورد انگيزه ساخت اين برنامه گفت : برنامه « نقطه سرخط » به اين معناست كه نگاه كهنه را با يك نقطه به پايان برسانيم و نگاه تازه را از سرخط ترويج كنيم .

بهروزي در مورد آيتم هاي مختلف برنامه گفت : ما در اين برنامه با دعوت از هنرمندان به بررسي خنده درماني از طريق رسانه مي پردازيم . همچنين بخشي خبرهاي اينترنتي به خبرهاي شاد و مفرح مي پردازد و جواد انصاري گزارشگر طنز راديو به پخش گزارشهاي مفرح مي پردازد . همچنين با بخش تكه هايي از صداهاي فيلم طنز به تداعي اين فيلم در ذهن شنوندگان مي پردازيم .

اين برنامه اين هفته جمعه ‌٤ مرداد با حضور رامبد جوان هنرپيشه و سردبيري بهروزي و تهيه كنندگي يوسفي ساعت ‌٢٠ /‌١١ تا ‌٤٥ / ‌١٢ پخش مي شود .

* با نخبگان سلامت

عنوان برنامه اي است از گروه عصر گاهي راديو سلامت كه باحضور يكي از نخبگان پزشكي به مرور خاطرات دروان كودكي تا حال ايشان پرداخته مي‌شود و روند پيشرفت او از كودكي تا مدارج عالي تحصيلي وي بررسي مي شود . اين برنامه جمعه ‌٤ مرداد با حضور دكتر پيمان عشقي فوق تخصص خون و انكولوژي ساعت ‌١٥ پخش ميشود.

**راديو تجارت**

*" دست نامرئي " جنگ اقتصادي شبكه تجارت

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا،برنامه " دست نامرئي " برنامه اي زنده از گروه دانش و تجارت است كه روزهاي جمعه هر هفته از شبكه راديويي تجارت پخش مي شود . اين برنامه هر هفته با بحث هاي متنوع اقتصادي - كارشناسي ارائه مي شود . روز جمعه چهارم مرداد ماه مديريت زمان ، الفباي تجارت ، تاريخ تجارت ، مسائل حقوقي تجارت و اخلاق در تجارت عناوين موضوعات برنامه است . اين برنامه از ساعت ‌١٠:15تا تا ‌١١:30 از راديو تجارت پخش مي شود . ميهمانان برنامه كوروش سليماني وكيل پايه يك دادگستري ، علي تهران وند كارشناس ارشد اقتصاد ، دكتر اسماعيل محمدي استاد دانشگاه و سعيد سليماني كارشناس ارشد تاريخ تجارت هستند .

* " ژرفا " با نظام بانكداري

نظام بانكداري و رابطه آن با بازار سرمايه موضوع اين هفته برنامه " ژرفا " است . اين برنامه روز جمعه چهارم مرداد ماه از ساعت ‌١١:35 تا ‌١٢:55 از راديو تجارت پخش مي شود . در اين برنامه دكتر بيژن عبدي اقتصاددان و دكتر فرزاد هاشمي ، محمد پور عمران استاد دان دانشگاه و افشين پژمان به عنوان كارشناس مجري حضور دارند و در باره موضوع عنوان شده به بحث و تبادل نظر مي پردازند .

*" صداي بازرگان " و اصلاح نظام توزيع كالا

برنامه زنده " صداي بازرگان كاري از گروه دانش و تجارت شبكه راديويي تجارت است كه روزهاي شنبه هر هفته پخش مي شود . اين برنامه در روز شنبه پنجم مرداد ماه موضوع طرح اصلاح توزيع كالا را بررسي مي كند .ميهمانان برنامه مفتح معاون وزير بازرگاني ، فراهاني رئيس انجمن توزيع كالا و يك نفر از اقتصاد دان پاسخگوي سوالات مطرح شده هستند . " صداي بازرگان " از ساعت ‌١١:35 تا‌١٢:55 دقيقه پخش مي شود . اين برنامه به سردبيري و تهيه كنندگي حسن بنائي تقديم علاقمندان مي شود .

" پويش سبز " با قطعه سازان خودرو

برنامه " پويش سبز" در ادامه بحث هاي گذشته خود در روز شنبه پنجم مرداد ماه آخرين بخش از بررسي بازار تجاري قطعه سازان خودرو را ارائه مي كند . در اين برنامه دكتر آروند عضو انجمن قطعه سازان خودرو حضور دارد و به سوالات مطرح شده پاسخ مي دهد . برنامه " پويش سبز " كاري از گروه ايران و تجارت است كه روزهاي شنبه از ساعت ‌١٣:15 تا ‌١٣:45 دقيقه از راديو تجارت پخش مي شود . اين برنامه توليدي به سردبيري ماكنعلي و تهيه كنندگي مقدسي تهيه مي‌شود.

انتهاي پيام
 چهارشنبه 2 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن