تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خواب روزه دار عبادت ، سكوت او تسبيح ، دعايش پذيرفته و عملش دو چندان است. دعاى روزه دار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821294506




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

IN-Voice


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: امروزه در ارتباط بودن با کسانی که دوست‌شان دارید بسیار آسان و برقراری تماس با شرکای تجاری‌تان بسیار کم‌هزینه است. با اینحال فن‌آوری‌های گوناگون، طرح‌های تعرفه مختلف، و اسبابک های پیشرفته به راحتی شما را سردرگم کرده و یافتن راه‌حلی را که برای شما، سبک زندگی‌تان، و نیازهای‌تان مناسب باشد، سخت خواهد نمود. علاوه بر آن، درست بعد از اینکه قرارداد را امضاء کردید سروکله هزینه‌های پنهان بر روی قبض‌تان پیدا خواهد شد.

‏ In-Voice راه‌حل کارآمدی است که سردرگمی و ریسک را از معادلات مخابراتی شما کنار زده و گزینه‌ای آسان، راحت و شخصی را در اختیارتان قرار می‌دهد. علاوه بر سخت‌افزار، نرم‌افزار و توانایی‌های انحصاری و نوآورانه،In-Voice به دقت وسایل ارتباطی و فن‌آوری پیشرو موجود در بازار را گلچین می‌نماید. این مسئله باعث ارائه محصولات و خدماتی می‌شود که نیازها و ترجیحات خاص کاربران را برآورده می‌نمایند.

In-Voice که برای راحتی شما در هنگام خرید در یک مکان آن‌لاین متمرکز شده است، پشتیبانی مشتریان و خدمات پس از فروش عالی، تنوع محصولات ارزان، و توضیحات قابل‌فهم و ساده‌ی فن‌آوری نوین را نیز ارائه می‌نماید. بدین ترتیب هر روز و در تمام طول روز، می‌توانید بدون اینکه نگران قبض‌تان باشید، مکالمات تلفنی داشته باشید.

In-Voice انسان‌ها را به هم نزدیک‌تر می‌کند.

مزایای اصلی

ارتباط بدون مرز
با استفاده از In-Voice همیشه و همه جا براحتی در دسترس باشید. راه حلهای انقلابی مخابرات راه دور که توسط In-Voice ارایه می شوند، باعث در تماس ماندن با افراد دلخواه و شرکای تجاری با ارزان ترین قیمت و آسانترین حالت می شود.

صرفه جویی در هزینه ها
همگرایی فنآوری ها و خدمات در In-Voice امکان می دهند تا 80% در هزینه های مخابرات راه دور صرفه جویی کنید. حتی راه هایی برای ارتباط رایگان نیز وجود دارد*!

انعطاف پذیری، جابجایی، سهولت
In-Voice راه حلی یکپارچه که با نیازهای مخابرات راه دور شما، متناسب شده است را ارایه می کند. از خطوط زمینی، موبایل، کامپیوتر شخصی، سخت افزار اختصاصی In-Voice و حتی تلفنهای سکه ای می توانید استفاده کنید… همه جا و همه وقت. انتخاب با شما است.

کنترل در اختیار شماست
شناسه خود را مدیریت کنید، میزان مصرف را پیگیری کنید، هیچ فرصت جدیدی را از دست ندهید. با استفاده از پرتال مدیریت شناسه، می توان بصورت آنلاین همه کاری انجام داد و بر همه چیز نظارت کرد.

پشتیبانی و ارتقای مداوم
In-Voice جز بهترینها را ارایه نمی کند. با حمایت سرویس دهنده مخابرات راه دور ما در انگلستان، ما بطور دایم در جستجوی فنآوریهای جدید برای ارایه خدمات با بهترین کیفیت و امکانات جدید هستیم؛ هر چه بیشتر،بهتر. تیم فنی ما همیشه در دسترس است، خدمات پشتیبانی ما کاملا در خدمت شماست.

محصولات

In-Voice Powered Nokia E52

با استفاده از گوشی Nokia E52 که به In-Voice مجهز است می توانید کارهای بیشتری انجام دهید.

Nokia E52دارای تقویم و دفترچه تماس پیشرفته، ایمیل تجاری در دست شما با امکانات ایمیل یکپارچه برای ®IBM یا Lotus Notes®Travelerبه علاوه پشتیبانی نمایش و ویرایش اسناد، کتاب‌کارها و فایل‌های نمایشی دریافت‌شده از طریق پیوست ایمیل می‌باشد. با استفاده از این امکانات، Nokia E52 قابلیت‌های ساده دفتر کار همراه را وارد سطح کاملا جدیدی می‌کند. علاوه بر آن، برنامه In-Voice Pro در تلفن همراه شما دارای ویژگی‌هایی است که ارتباط تجاری و شخصی شما را بسیار ساده‌تر می‌نماید.
Pirelli Netbook

Pirelli Netbook با وزن کم و ابعاد کوچک خود - مجهز به سیستم عامل Windows 7، هارد دیسک 160 گیگابایتی بوده و وسیله‌ای ایده‌آل برای استفاده‌های چندرسانه‌ای شما است. قابلیت WiFi و HSPA تعبیه‌شده در آن سهولت و راحتی استفاده از ارتباط پهن‌باند موبایل را به شما عرضه می‌نماید.

مشخصات
• Intel® Atom™ Processor N450
• حافظه‌ی RAM SO-DIMM DDR2 گیگابایت
• هارددیسک 160 گیگابایتی با 5400 دور در دقیقه
• Embedded Wireless LAN WiFi 802.11 b/g
• مودم HSPA 3G 7.2 MB
• Microsoft Windows 7
ميدياپلی ير

این ميدياپلی‌ير شیک، کوچک و سبک یک سرگرمی ایده‌آل و قابل‌حمل است. این وسیله فرمت‌های مختلف ویدئویی را با کیفیت بالا پخش می‌کند. علاوه بر آن، می‌توانید به موسیقی یا رادیو گوش داده، بازی کنید، کتاب‌‌های دیجیتال مطالعه نمایید، تصاویرتان را مشاهده کنید، بر روی آن فایل ذخیره کنید و فایل‌های صوتی را ضبط یا پخش نمایید. محتویات موجود بر روی این وسیله مانند ویدئوهای آموزشی تجاری و مربوط به محصولات، این میدیاپلی‌یر را به وسیله‌ای ایده‌آل برای آموزش انفرادی و ارائه مطالب تبدیل نموده است.
BlackBerry Bold 9700

چه شیوه بهتری از BlackBerry Bold 9700 برای برقراری ارتباط دائمی و به‌روزرسانی ارتباطات تجاری‌تان وجود دارد؟

این گوشی خوش‌ساخت، جذاب، شیک و پیشرفته با امکانات متنوع خود تجلی ظرافت و زیبایی است. صفحه کلید کامل و ترک‌پد جدید و با قابلیت استفاده آسان آن جابجایی بین صفحات ایمیل و اسناد و سایر ارتباطات را بسیار راحت نموده است. نمایشگر بزرگ و با دقت تصویر بالای آن، دوربین 3/2 مگاپیکسلی، عملکرد ضبط فیلم، و امکانات کار با اینترنت، این وسیله را به ترکیبی ایده‌آل از ابزار کار و سرگرمی تبدیل نموده است؛ کار و بازی در کنار هم.
‏Shark Phone

از Shark Phone به عنوان تلفن بی‌سیم دیجیتال خود در خانه یا تلفن VoIP phone خود استفاده نمایید. Shark Phone شبکه عمومی تلفن و ارتباطات اینترنتی را با یکدیگر ترکیب می‌کند، تا کاربران یا شرکت‌ها، قادر به استفاده همزمان از مزایای تماس اینترنتی در حین اتصال معمولی به شبکه تلفن محلی برای تماس‌های محلی باشند. خط تلفن ثابت و کابل اینترنت را به Shark Phone وصل کنید. اکنون، انتخاب نحوه تماس دراختیار شما است. برای انجام تماس‌های ارزان یا رایگان VoIP حتی به رایانه هم نیاز ندارید.

‏Pirelli RED Router

اتصال اینترنت را به اشتراک بگذارید و حتی بدون نیاز به روشن کردن کامپیوترتان، با استفاده از روتر Pirelli RED، تماسهای اینترنتی In-Voice بگیرید. کافیست خط اینترنت، خط تلفن معمولی را وصل کرده و شماره بگیرید. علاوه بر این پورت USB به شما اجازه می‌دهد که از این وسیله به عنوان چاپگر، ذخیره‌کننده چاپگر/ ذخیره‌کننده مشترک شبکه استفاده کنید


VoIP چیست؟

VoIP مخفف Voice over Internet Protocol است
آینده ارتباطات راه دور

Voice over Internet Protocol ) VoIP) را می توان به سادگی به عنوان برقراری تماس از طریق اینترنت تعریف کرد. این برنامه سیگنال های صوتی آنالوگ را دریافت و آنها را به داده های دیجیتال قابل انتقال از طریق اینترنت تبدیل می کند. استفاده از VoIP گسترش زیادی یافته است و انتظار می رود، با کاربرانی اعم از کاربران داخلی تا شرکت های چند ملیتی، رشد به مراتب چشمگیرتری داشته باشد.

کاربردهای متداول

PC به PC
ارزانترین و رایج ترین روش برای استفاده از VoIP است، چون معمولاً تماس ها رایگان هستند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که برنامه ای که معمولاً به softphone معروف است را دانلود کنید و آن را از طریق رایانه مورد استفاده قرار دهید. امروزه، می توانید از تماس های PSTN به PC  (شماره تلفن های عادی) که به بهایی مشخص در همه بسته های In-Voice عرضه می گردد نیز استفاده کنید.

آداپتور تلفن آنالوگ (ATA)
آداپتور، مانند (MIGS) In-Voice’s Mobile Intelligent Gateway System سیگنال های صوتی آنالوگ را به سیگنال های دیجیتال تبدیل و آنها
را از طریق اینترنت ارسال می کند. کافی است کاربر به اینترنت خانگی خود وصل شود و یک تلفن آنالوگ را به آداپتور وصل نماید.

گوشی هایIP
گوشی های IP گوشی هایی هستند که از آداپتورهای اضافی برای تسهیل تماس های VoIP برخوردار هستند.In-Voice گوشی Shark را عرضه می کند که امکانات به مراتب بیشتری از یک گوشی IP دارد. در واقع، یک گوشی دوگانه است که هم برای خط VoIP و هم برای خط تلفن ثابت مناسب است.

گوشی های Wi-Fi
گوشی های Wi-Fi تماس های VoIP از طریق اینترنت بی سیم را امکان پذیر می سازند و ضمن پشتیبانی از تماس های تلفن همراه معمولی از قابلیت تعویض آنی و بدون وقفه بین شبکه های VoIP و تلفن همراه برخوردار هستند. گوشی تلفن همراه In-Voice’s همه این قابلیت ها را دارد، و از این مزیت برخوردار است Pirelli پسندترین تلفن های هيبريد موجود در بازار است. که یکی از کاربر

مزایا

صرفه جویی در هزینه ها
ارائه دهندگان VoIP معمولاً تماس های رایگان VoIP در درون همان شبکه و نیز سایر خدمات تبلیغاتی را ارائه می دهند. توصیه می شود برای صرفه جویی بیشتر در هزینه ها، همواره گوش به زنگ باشید و سعی کنید از جدیدترین خدمات پیشنهادی توسط ارائه دهنده VoIP استفاده کنید.

آزادی محل
VoIP سیار و قابل حمل است. هنگام مسافرت می توانید تجهیزات خود را بردارید و از آنها استفاده کنید به شرطی که اتصال اینترنت با پهنای باند کافی وجود داشته باشد.

شماره های مجازی
بعضی از ارائه دهندگان VoIP شماره های مجازی را برای برخی از کشورها مانند بریتانیا، ایالات متحده یا استرالیا، ارائه می دهند. تماس گیرندگان از شماره های مجازی بیشترین بهره را می برند. به عنوان مثال، اگر شما در هند باشید و یک شماره مجازی بریتانیا را داشته باشید، دوستان شما در بریتانیا می توانند به جای گرفتن شماره هند شما، با شماره مجازی شما در بریتانیا تماس بگیرند و فقط هزینه های تماس محلی در بریتانیا را بپردازند.

رهنمودها
در ذیل فهرستی از رهنمودهای مفید ارائه شده که ممکن است برای شما سودمند باشد.

پهنای باند کافی
اکثر VoIP ها به گونه ای طراحی شده اند که با اتصال های اینترنتی پهن باند با پهنای باند حداقل 128kbps کار کنند، گرچه می توان با انجام تغییراتی استفاده از VoIP با اتصال اینترنتی دارای پهنای باند کمتر و یا حتی اینترنت دایل آپ را امکان پذیر ساخت. مهندسین زبده و ماهر In-Voice آماده اند تا هر زمان که لازم باشد به شما کمک کنند.

ویژگی های جایگزین
سعی کنید ارائه دهندگانی را پیدا کنید که یک ابزار جامع ارائه می دهند، به عنوان مثال اتصال اینترنتی ثابت، حفاظت در برابر نقص در سیستم برق رسانی، و غیره. می توانید از سایر ویژگی ها و قابلیت ها استفاده نمایید. In-Voice قابلیت های برگشت تماس و دسترسی محلی را با حداکثر انعطاف پذیری برای کاربران خود فراهم می سازد.

پیگیری ميزان استفاده
ارائه دهندگان VoIP کوچک عموماً یک گزارش جزئبات تماس (CDR) را ارائه نمی دهند. شاید CDR برای شما مفید باشد، چون به کمک آن می توانید ميزان استفاده از VoIP را پیگیری کنید. بنابراین، بهتر است ارائه دهنده VoIP را انتخاب کنید که همه این خدمات را ارائه دهد.

دغدغه های امنیتی
از ارائه دهندگان VoIP که دارای خط های نا امن یا برنامه های همتا به همتا هستند اجتناب کنید. در غیر این صورت ممکن است در معرض ویروس ها، تعرض به حریم خصوصی یا هکرها قرار گیرید.

مزایای استفاده

خدماتی برای نيازهای ارتباطی مختلف

In-Voice Callback

برای برخورداری از مزایای In-Voice Callback در کاهش هزینه، نیازی به دسترسی به اینترنت ندارید. این قابلیت یکی از دلایل تبدیل شدن In-Voice Callback به یکی از محبوب‌ترین ویژگی‌های In-Voice است؛
In-Voice Callback هم بر روی گوشی‌های موبایل و هم در خطوط ثابت قابل‌استفاده است.

برای استفاده از خدمات Callback سه راه وجود دارد. ا گر تلفنی دارید که می تواند تماس بین المللی بگیرد (Trigger Callback)، یا می تواند SMS بین المللی ارسال کند (SMS Callback)، یا ا گر به اینترنت دسترسی دارید (Web Callback)، می توانید حداقل از یکی از سه خدمات In-Voice Callback استفاده کنید.

Local Access

اگر نتوانید تماس بین المللی بگیرید یا دسترسی به اینترنت نداشتید، چه کار باید کرد؟ هیچ مشکلی نیست. اینجاست که دسترسی محلی، مطرح می شود.

هنگامی که به اینترنت دسترسی ندارید یا امکان برقراری تماس بین المللی یا SMS برایتان وجود ندارد، در مکان هایی که شماره های دسترسی محلی مجانی موجود باشند، می توانید با استفاده از خدمات دسترسی محلی از جمله، از طریق تلفن همگانی، اقدام به برقراری تماس In-Voice کنید. هرجا که In-Voice موجود است، راهی پیدا می شود!

In-Voice NetPhone

جهت دریافت تماس‌های اینترنتی از سرتاسر دنیا، نسخه‌ی بتای نرم‌افزار NetPhone را دانلود و بر روی رایانه‌تان نصب نمایید. رابط کاربر ساده‌ی این نرم افزار استفاده از آن را در حال و آینده آسان‌تر می‌نماید. تعداد دیگری از امکانات پیشرفته* - مانند پیام کوتاه، نمابر، کنفرانس ویدئویی، و چت - به زودی در NetPhone عرضه خواهند شد.

*به زودی قابل دسترس

‏In-Voice Softphone

In-Voice Softphone برنامه ای با فنآوری پیشرفته تلفن مجازی است که کامپیوترتان را به یک تلفن کارآمد کامل تبدیل می کند. از طریق نرم افزار In-Voice Softphone در کامپیوترتان، می توانید با هزینه تماس اینترنتی، با هر خط زمینی یا موبایل تماس بگیرید یا تماسها را پاسخ دهید. بعلاوه، می توانید با هر کسی که شماره In-Voice Softphone دارد، رایگان تماس بگیرید! کیفیت صدای عالی را، قیمت های پایین تماس بین المللی و امکانات بیشتر را با In-Voice Softphone:

In-Voice Pro

In-Voice Pro برنامه‌ای است که برای ترکیب با اکثر مدل‌های سری E نوکیا، iPhone، iTouch، و BlackBerry Bold 9700 طراحی شده تا برقراری تماس‌های‌تان تا حد امکان راحت و سریع شود. برنامه In-Voice Pro امکان دسترسی فوری به خدمات In-Voice را در Nokia Eseries فراهم می‌نماید. نیازی به حفظ کردن شماره تلفن، شناسه و شماره PIN نیست. In-Voice Pro خود، شماره را می‌گیرد. پس فقط لازم است صبر کنید و منتظر پاسخگویی طرف مقابل بمانید.

CLI-CK Card

CLI-CK Card امکان صدور کارت تماس است که برای دارندگان حساب In-Voice دارای اعتبار کافی هستند، عرضه می‌شود. تنها با با فشار دادن چند دکمه، دارندگان حساب In-Voice می‌توانند کارت‌های CLI-CK مجازی را برای فروش ایجاد نمایند. کاربران CLI-CK Card می‌توانند از طریق سرویس
Callback و In-Voice Softphone از نرخ‌های مکالمه رقابتی لذت ببرند.

انتقال تماس

از آنجایی که این سرویس از طریق اینترنت کار می‌کند، هنگامی که کاربران به اینترنت دسترسی ندارند، این سرویس قابل‌استفاده نیست. این محدودیت از طریق ویژگی انتقال تماس، که تماس‌های ورودی به یک شماره تماس اینترنتی را به یک شماره دیگر مانند یک شماره تلفن همراه منتقل می‌نماید، قابل حل است.

شماره تلفن جهانی

افرادی که مرتباً در سفر هستند می‌توانند از شماره شخصی In-Voice خود در بریتانیا بهره گرفته و بوسیله منتقل نمودن تماس‌های ورودی‌ای که به شماره آنها در بریتانیا می‌شود به یک شماره محلی، از آن به عنوان یک شماره جهانی استفاده نمایند


اشخاصی که قصد خرید یا آشنایی بیشتر با این محصول را دارند می توانند با ما در تماس باشند

تماس با ما


[تصویر: new_default_main_01.JPG]






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 580]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن