تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا شما را به چيزى با فضيلت‏تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاه نكنم؟ آن چيز اصلا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815446199




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اظهارات عجيب برخي از بازيكنان تيم ملي در سايت فدراسيون فوتبال؛ ....


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: اظهارات عجيب برخي از بازيكنان تيم ملي در سايت فدراسيون فوتبال؛
كولر نمي‌خواهيم؛ هوا خنك است؛ گاوداري كجا بود!:a (25)::a (25)::a (25)::a (26):
از آب و هوا واقعا لذت مي‌بريم:b (19):


[تصویر: wh120-1855.JPG]


درپي انتقادات اخير رسانه‌ها از شرايط اردوي تيم ملي فوتبال در اتريش، سايت فدراسيون در در گفت‌وگو با برخي از بازيكنان تيم ملي، آسمان ريسمان بافته تا همه چيز اردو را خوب نشان دهد! بازيكنان از شرايط اردو كاملا ابراز رضايت كرده و تاكيد كرد‌ه‌اند كه اردوي بسيار با كيفيت و خوبي را پشت سر گذاشته‌اند.

به گزارش ايسنا؛ محمد نصرتي در اين باره گفت: « آرامش خوبي داريم و اينجا طبيعت بكري دارد و ما از حضور در اين مكان لذت مي بريم . شرايط آب و هوايي،‌ زمين تمرين، ‌تغذيه و امكانات هتل را عالي مي دانم و نيازي به كولر وجود نداشت و هوا آن‌قدر خنك بود كه حتي شب‌ها با لحاف مي خوابيديم.»

نصرتي انجام بازي‌هاي دوستانه با تيم‌هاي اروپايي را در پايان فصل بدنسازي مناسب توصيف كرد و گفت:«به نظر من زمان زيادي تا جام ملت‌ها وقت نداريم و اين اردوها كمك مي كند تا بچه ها به يك تفاهم تاكتيكي و اخلاقي برسند».

وي ادامه داد:« در اين چند روز هيچ سر وصدايي در هتل بازيكنان را آزار نداده و من پشه اي هم نديدم كه نياز به حشره كش باشد.»

نصرتي عيار فوتبال هر كشور را تيم ملي آن كشور دانست و اضافه كرد:«تمام باشگاهها در صدد تشكيل يك تيم ملي قدرتمند باشند. من كه 9 سال است عضو تيم ملي هستم و افتخار هم مي‌كنم نظرم اين است كه اگر تيم ملي قوي داشته باشيم، ‌باشگاههاي ما هم رشد مي كنند و بايد از كوچكترين فرصت‌ها براي برپايي اردوها و بازيهاي تداركاتي با تيم هاي خوب دنيا استفاده كرد.»

وي رابطه‌ي بازيكنان در اردو را بسيار صميمي دانسته و مهمترين دليل آن را آرامش اردو و دور بودن از هياهو دانست و گفت:«فصل آينده در تراكتورسازي بازي خواهم كرد.»

هم‌چنين حنيف عمران زاده، بازيکن تيم استقلال تهران که در اردوي اتريش حضور دارد گفت: امکانات بسيار خوب است و همه تيم‌ها آرزو دارند در چنين کمپي اردو بزنند. هوا و زمين خوب، تمرينات منظم و من کاملا راضي هستم. بازيکناني که در باشگاههاي‌شان کار بدنسازي را انجام داده و از فشار آن خارج شده‌اند، همه بازيکنان، با تمريناتي که اينجا انجام شده کاملا به آمادگي رسيده و خود من با آمادگي کافي به باشگاهم بازخواهم گشت. اينجا همه چيز روي حساب و کتاب و منطق پيش مي رود.»

عمران‌زاده درباره ديدارهاي تدارکاتي انجام شده، افزود: «دو بازي با دو تيم قوي اروپايي انجام داديم. به نظر من اتفاقا تيم‌هاي آسيايي نيز فيزيکي هستند و اين ديدارها و همچنين بازي برابر لاتزيو براي ما بسيار مناسب بوده است».

وي درباره قرار گرفتن هتل تيم جنب گاوداري يا کارخانه چوب بري گفت: اصلا ما چنين چيزي نديديم. هوا و منظره بسيار خوب که روحيه مضاعفي به ما داده در اينجا وجود دارد.»

وي درباره هدف تيم ملي که قهرماني آسياست نيز معتقد است اين بستگي به کادر فني و بچه ها دارد. با همکاري باشگاهها و فدراسيون مي توانيم به مقام شامخي دست يابيم و اين اصلا دور از دسترس نيست.

اين بازيکن ملي پوش فضاي اردو را بسيار خوب و دوستانه دانست و گفت: انشاالله همه بزرگان تيم‌ها مثل کريمي باشند. همه بازيکنان حتي بازيکنان هم پست به هم کمک مي کنند و يک رقابت سالم درون اردو وجود دارد و همه رفيق هستند.

هم‌چنين خسرو حيدري که در اين فصل از استقلال تهران به سپاهان اصفهان پيوسته درباره شرايط کمپ اتريش گفت: همه چيز ازجمله امکانات هتل، تمرين، تغذيه عالي است و نبودن کولر هم مشکل خاصي نيست. من هم در اينجا به جز مناظر زيبا و هواي خوب چيزي نديدم و گاوداري احتمالا نزديک هتل دوستان ديگر است. اينجا که ما چيزي نديديم.

وي تمرينات را که کار با توپ است خوب ذکر کرد و گفت که بازيکنان کار بدنسازي را با باشگاه‌هاي‌شان انجام داده‌اند و اين تمرينات و ديدارهاي تدارکاتي مي تواند در آماده تر شدن بچه‌ها بسيار کمک کند. بازي با ستاره سرخ و واشاش بسيار خوب بود و همه بچه ها بازي به بازي بهتر مي شوند. خود من صددرصد با آمادگي به باشگاهم بازخواهم گشت، زيرا احساس مي کنم تمرينات تيم ملي مهم است و بايد براي ان ارزش قايل شد.»

حيدري فضاي اردو را بسيار دوستانه دانست و گفت: بزرگترهاي تيم مثل ميرزاپور و کريمي فضايي را براي جوانترها فراهم کرده اند که توانايي هايشان را به نمايش بگذارند.

هم‌چنين محمدرضا خلعتبري عضو باشگاه ذوب آهن اصفهان هم درباره اين اردو گفت: ما با ذوب آهن چند روزي در ترکيه بوديم و سپس به اينجا آمديم. به نظر من شرايط اردو و تمرينات بسيار خوب است مشکل خاصي وجود نداشته و يکي از بهترين اردوهايي بود که من در آن حضور داشتم.

وي گفت: شرايط بدني‌ام اکنون بهتر از قبل شده است. در اين اردو بيشتر کارهاي تاکتيکي انجام داديم. جو خوبي در اردو برقرار است و بازيکنان باتجربه‌تر خيلي به بقيه کمک مي کنند.

خلعتبري درباره شرايط هتل گفت که بسيار مکان مناسبي است و از اين آب و هوا واقعا لذت برديم و هيچ چيز اينجا ما را آزار نداد.

وي درباره جام ملت‌هاي آسيا هم گفت: تيم ما لياقت قهرماني دارد و با اضافه شده لژيونرها وضعيت بهتر هم مي شود. بودن کريمي در اردو هم يک نعمت است و با چنين وضعيتي مي‌توانيم نماينده شايسته‌اي براي فوتبال ايران در جام ملتها باشيم. من شخصا بسيار دوست دارم که پس از ناکامي در راهيابي به جام جهاني بتوانيم قهرمان آسيا شويم تا دل مردم کشورمان را شاد کنيم و من به عنوان يک بازيکن نهايت تلاشم را در اين راه خواهم کرد.

ابراهيم ميرزاپور يکي ديگر از بازيکنان قديمي تيم ملي نيز مکان اردوي اتريش را يکي از مکانهاي زيبا و خوش آب و هوا و براي آمادگي تيمها بسيار مناسب دانست. وي از تمرينات دروازه بانان نيز ابراز رضايت کرد و گفت: رشيدي از دروازه بانهاي بزرگ و باسابقه ايران بوده و من مي دانم که هميشه دنبال علم روز است و در دو اردويي که من خدمت ايشان بودم چيزهاي زيادي ياد گرفتم و با آمادگي به باشگاهم بازخواهم گشت.

وي بازي با واشاش را که درون دروازه ايستاده بود را بازي خوبي ارزيابي کرده و گفت: دو سال بدليل مصدوميت هايي که داشتم از تيم ملي دور بودم اما اکنون احساس مي کنم که در اوج آمادگي هستم.

ميرزاپور هتل محل اقامت تيم را يکي از بهترين مکانها دانست و گفت: آرامش و سکوت خوبي در اينجا حکمفرماست و ما اصلا مشکلي نداشتيم و افراد اضافي هم دور تيم نبودند.

وي درباره جام ملت‌هاي آسيا گفت: هدف فدراسيون و قطبي قهرماني در آسياست و رسيدن به اين هدف نياز به اردوها و بازي‌هاي تدارکاتي خوب دارد که اميدواريم انجام شود، زيرا مربيان در اين ديدارهاست که مي توانند نقاط ضعف و قوت تيم را تشخيص داده و روي آنها کار کنند تا به ترکيب نهايي دست يابند.

دروازه‌بان با سابقه تيم ملي ايران در پايان درباره اعتراض باشگاه‌ها به زمان برپايي اين اردو گفت: از سه ماه پيش اين اردو اعلام شده بود و به نظر من باشگاهها بايد برنامه خودشان را هماهنگ مي کردند نه اينکه از يکي دو هفته مانده به اردو شروع به اعتراض کنند. ما بايد همه دست بدست هم بدهيم تا به هدف فوق برسيم.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 256]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن