تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):خردمند به کسى که از او نصیحت مى خواهد، خیانت نمى کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820867654




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حمايت از سرمايه گذاري مشكلات بيكاري در كرمانشاه را كاهش مي دهد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: حمايت از سرمايه گذاري مشكلات بيكاري در كرمانشاه را كاهش مي دهد
كرمانشاه - خبرگزاري مهر: دادستان عمومي و انقلاب دادگستري استان كرمانشاه گفت: حمايت از سرمايه گذاري در استان كرمانشاه موجب رفع مشكلات بيكاري و توسعه استان خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر در كرمانشاه، مجتبي ملكي پيش از ظهرچهار شنبه در ديدار رئيس و جمعي از اعضاي هيئت نمايندگان اتاق بازرگاني كرمانشاه اظهار داشت: حساسيت موضوع سرمايه گذار به صورت عام در سطح كشور و به صورت خاص در سطح استان وجود دارد.

وي افزود: حمايت از سرمايه گذاري در استان موجب رفع مشكلات بيكاري و به نوعي كمك به سيستم قضايي از باب پيشگيري از وقوع جرم است، پس مي طلبد كه همه ما در حمايت از سرمايه گذاري در استان گامهاي بلندتري برداريم.

ملكي تصريح كرد: بايد تلاش كرد تا بهره وري افزايش يابد و افراد را در سرمايه گذاري مشاركت دهيم و در اين راستا نظرات ارشادي نيز به افراد داده شود.

در ادامه كيوان كاشفي رئيس اتاق بازرگاني و صنايع و معادن كرمانشاه نيز با بيان مشكلات بخش خصوصي در استان، خواستار نگاه جديد اقتصادي در بازنگري قوانين شد و اظهار داشت: حمايت از كارآفريني و سرمايه گذاري در كشور، توسعه، اشتغال و رشد اقتصادي كشور را به همراه خواهد داشت.

وي افزود: با ايجاد فضاي كسب و كار و سرمايه گذاري در كشور، نظام كارآمدي خواهيم داشت و بسياري از مشكلات برطرف و توسعه پايدار به وجود خواهد آمد.

رئيس اتاق بازرگاني كرمانشاه در ادامه با اشاره به تشكيل شوراي حل اختلاف اتاق بازرگاني گفت: اين شورا در جهت حل و فصل و شكايتهاي مرتبط با صنف تشكيل شده است كه خوشبختانه در كار خود موفق بوده و در حال حاضر آنچه مهم است تقويت ارزش اين شورا است.

رضا سليم ساساني از اعضاي هيئت نمايندگان اتاق بازرگاني و صنايع و معادن كرمانشاه، برگزاري اين چنين جلسات با مقامات قضايي را نويد بخش و موثر در جهت اجراي اصل 44 قانون اساسي عنوان كرد و گفت: ايجاد امنيت جهت سرمايه گذاران، زمينه ساز جذب سرمايه ها وسرمايه گذاري براي كارآفريني است كه اين مهم نجات بخش جامعه از محروميت بوده و رونق بازار كار و توسعه اقتصادي را در پي خواهد داشت.

محمود بهرامي از اعضاي هيئت نمايندگان اتاق بازرگاني كرمانشاه نيز ضمن برشمردن مشكلات متعدد تجار و بازرگانان گفت: تجارت بين الملل اتاق بازرگاني همواره مقررات واحدي دارد وق وه قضاييه به اين مقررات توجه داشته كه اميد است از اين پس نيز بيشتر مورد توجه قرار گيرد.

وي بي قانوني در عراق، تهديد امنيت سرمايه گذاري، قاچاق كالا و تهديد توليدات ايراني با ورود كالاهاي بدون كيفيت چيني را از جمله مشكلات تجار استان خواند و خواستار رفع آنان شد.

منوچهر فخري، نايب رئيس اتاق بازرگاني كرمانشاه نيز بحث امنيت در توسعه اقتصادي را داراي اهميت زيادي دانست و گفت: خوشبختانه امنيت در كرمانشاه وجود دارد.

وي اجراي دقيق اصل 44 را زمينه پيوستن ايران به سازمان تجارت جهاني دانست و تصريح كرد: در حال حاضر 151كشور عضو سازمان تجارت جهاني هستند كه 95 درصد از معاملات تجاري جهان مربوط به اين كشور هاست و اين امر لزوم پيگيري و تسريع روند الحاق ايران به WTOرا آشكار مي سازد.

فخري افزود: كشور ما به عنوان عضو ناظر WTOشناخته شده و زمينه مشاركت و آمادگي لازم جهت پيوستن ايران نيز به تجارت جهاني فراهم شده است.

نايب رئيس اتاق بازرگاني كرمانشاه تاكيد كرد: اكنون شرايط آماده است كه ديپلماسي فعال زمينه حضور پر رنگ تر اقتصاد ايران در عرصه جهاني را فراهم كند و توقع بخش خصوصي اين است كه ديپلماسي فعال در روابط بين الملل به نحوي تامين شود كه زمينه حضور اقتصادي ايران گسترده شود.

استقرار دبيرخانه كميته حمايت قضايي در اتاق بازرگاني و تعيين يك يا دو شعبه خاص جهت ارجاع پرونده هاي اقتصادي از جمله ديگر پيشنهادات مطروحه در اين جلسه بود.
 چهارشنبه 2 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 162]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن