تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند به ازاى هر حرفِ آن چهار هزار...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815303648




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عمده مصوبات سفر هيئت دولت به استان سمنان در بخش مخابرات تحقق يافت


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: عمده مصوبات سفر هيئت دولت به استان سمنان در بخش مخابرات تحقق يافت
سمنان ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : 8 مصوبه از 9 مصوبه سفر رئيس جمهور و هيئت دولت به استان سمنان در بخش مخابرات با پيشرفت بيش از 100 درصد به اجرا درآمده است .
بگزارش خبرنگار ما بنقل از روابط عمومي شركت مخابرات استان سمنان در جريان سفر هيئت دولت به استان سمنان 9 مصوبه مربوط به شركت مخابرات استان سمنان با حجم اعتباري بالغ بر 85 ميليارد و 783 ميليون و 300 هزار ريال از محل اعتبارات سرمايه اي شركت مخابرات مورد تصويب قرار گرفت كه تاكنون 8 مورد از اين مصوبات با پيشرفت فيزيكي صددرصد و بيشتر به مورد اجرا گذاشته شده است .
گزارش خبرنگار ما حاكيست واگذاري تا سقف 7200 شماره تلفن ثابت در شهرهاي مختلف استان از جمله مصوبات سفر هيئت دولت به استان سمنان بوده است كه با واگذاري 14 هزار و 207 شماره تلفن ثابت اين مصوبه با صرف اعتباري بالغ بر 12 ميليارد و 960 ميليون ريال به پيشرفت فيزيكي 197 درصد رسيده است .
براساس اين گزارش برقراري ارتباط با 25 روستا در سطح استان از ديگر مصوبات اين سفر بوده كه تاكنون با صرف اعتباري بالغ بر 6 ميليارد و 600 ميليون ريال 31 روستاي جديد استان شامل يك روستا در شهرستان سمنان 5 روستا در شهرستان شاهرود 13 روستا در شهرستان دامغان و 12 روستا در شهرستان گرمسار داراي ارتباط گرديده و به اين ترتيب اين مصوبه نيز از پيشرفت فيزيكي 124 درصد برخوردار شده است .
در اين گزارش از نصب و راه اندازي 41 سايت « بي . تي . اس » تلفن همراه بعنوان يكي ديگر از مصوبات سفر رئيس جمهور به استان سمنان ياد شده است كه شركت مخابرات استان سمنان تاكنون موفق شده است با صرف بالغ بر 17 ميليارد و 384 ميليون ريال اعتبار نسبت به نصب و راه اندازي 61 سايت تلفن همراه با رشد 149 درصدي نسبت به مصوبه سفر اقدام نمايد .
گزارش خبرنگار ما بنقل از روابط عمومي شركت مخابرات استان سمنان مي افزايد بهره برداري از 84 2 كيلومتر فيبرنوري جديد با صرف اعتباري بالغ بر 3 ميليارد و 500 ميليون ريال و رسيدن به مرز پيشرفت 210 درصدي نسبت به 40 كيلومتر مصوب سفر تاسيس دو دفتر « اي . سي . تي » روستايي با هزينه 200 ميليون ريال تحت پوشش قرار دادن يك شهر فاقد ديتا و نصب 280 پورت جديد ديتا با هزينه 3 ميليارد و 900 ميليون ريال اجراي فيبر نوري سوئيچ و تجهيزات 14 مركز دانشگاهي استان با اعتبار يك ميليارد و 47 ميليون و 300 هزار ريال و اجراي صددرصد اين سه مصوبه نصب و راه اندازي 241 دستگاه تلفن همگاني در شهرهاي مختلف استان با صرف اعتباري بالغ بر 196 ميليون ريال و رسيدن به مرز 344 درصد پيشرفت فيزيكي نسبت به مصوبه سفر از جمله موفقيت هاي شركت مخابرات استان سمنان در اجراي مصوبات سفر هيئت دولت به اين استان بوده است .
روابط عمومي شركت مخابرات استان سمنان همچنين از رشد 51 درصدي يكي از مصوبات سفر هيئت دولت به استان سمنان خبر داد و افزود : اين مصوبه در رابطه با اجراي فيبر نوري ميامي بيارجمند و بردسكن بوده است كه تاكنون با صرف 40 ميليارد ريال اعتبار 51 درصد از آن به مورد اجرا گذاشته شده است و باقيمانده آن در مهلت باقيمانده به مورد اجرا گذاشته خواهد شد .
 چهارشنبه 2 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن