تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه سپر آتش (جهنم) است. «يعنى بواسطه روزه گرفتن انسان از آتش جهنم در امان خواهد بود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804600545




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تازه ها


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: تازه ها
تهاجم تبليغاتي وسيع منافقين عليه رسانه هاي مستقل عراقي
منافقين با پرداخت مبالغي بين يكصد تا پانصد دلار به برخي از مطبوعات همسو با خود براي ايجاد تفرقه و دشمني بين دو كشور ايران و عراق تلاش مي كنند. گروهك تروريستي منافقين همچنين عليه رسانه هاي مستقل عراق كه خواهان تعيين تكليف و خروج منافقين از كشورشان مي باشند تهاجم وسيعي را آغاز نموده اند. به گزارش سايت آفتاب باند مزدور رجوي كه از زمان اعدام صدام عليه افشاگري هاي مطبوعات و ساير رسانه هاي مستقل عراق جبهه گرفته بود در يك سال اخير حجم تهاجمات خود را به شدت افزايش داده است . بر اساس اين گزارش منافقين با پرداخت مبالغي به برخي از مطبوعات همسو با خود ضمن تلاش براي ايجاد تفرقه و دشمني بين دو كشور ايران و عراق از نويسندگان اين رسانه ها مي خواهند تا از سياست نزديكي و تفاهم بين مقامات سياسي ايراني و عراقي انتقاد كنند و ايجاد و گسترش رابطه تجاري بين دو كشور را به ضرر عراق و سود يك طرفه ايران تفسير كنند. براساس اين گزارش شبكه ماهواره اي الشرقيه البابليه (وابسته به يكي از نمايندگان پارلمان عراق ) رافدين و روزنامه الزمان از رسانه هاي همسو با منافقين هستند كه در جبهه مقابل آنها نيز شبكه تلويزيوني الفرات سايت خبري برانانيوز نهرين نت روزنامه البينه الجديده و مجله المنهال قرار دارد. منافقين با استفاده از همين ترفندها تاكنون بارها به درگيري قومي و قبيله اي و اختلاف نظرهاي ميان تشيع و اهل تسنن در عراق دامن زده اند و با حمايت از گروه القاعده و بقاياي حزب بعث نيز به دنبال ايجاد سپر امنيتي براي اقدامات خود مي باشند.
يك ديپلمات سابق انگليس : براون صهيونيست است
يك ديپلمات سابق انگليس از حمايت همه جانبه براون از رژيم صهيونيستي و اظهارات جنگ طلبانه وي در پارلمان رژيم صهيونيستي (كنست ) بشدت انتقاد كرد. « كريگ موري » سفير سابق انگليس در ازبكستان در بيانيه اي كه در لندن منتشر كرد تاكيد نمود اقدام براون در انتقاد از برنامه هسته اي ايران هنگام سخنراني در پارلمان رژيم اسراييل بدون اشاره به زرادخانه غيرقانوني هسته اي آن رژيم اقدامي بزدلانه بود. براون روز دوشنبه طي سخناني در كنست به ايران هشدار داد كه به تهديدات خود عليه اسراييل پايان دهد. وي ايران را به تلاش براي توليد سلاح هسته اي متهم كرد و بر ضرورت توقف برنامه هاي هسته اي ايران تاكيد نمود. نخست وزير انگليس با اشاره به سوابق ارتباطات خانوادگي خود با يهوديان و اسرائيل گفت : انگليس دوست واقعي اسرائيل است دوستي كه كنار شما خواهد ايستاد و از موجوديت شما و تلاش تان براي آزادي دفاع خواهد كرد. كريگ موري گفت : چنين سخناني مايه شرمساري براي براون و همچنين همكاران سابق من در وزارت خارجه انگليس است كه بيانيه هاي جهت دار را براي نخست وزير تهيه مي كنند. وي اظهارداشت : ايستادن در پارلمان اسراييل و تلاش در راه جلب حمايت براي اسراييل در مقابل ايران علاوه بر اينكه تعجب آور بوده نوعي دو رويي آشكار نيز مي باشد و ما بايد تلاش كنيم كلمات مناسب را براي محكوم كردن آن بيابيم . سفير سابق انگليس در ازبكستان گفت : براون در حالي در سخنان خود تاكيد مي كرد كه انگليس در راه مبارزه براي آزادي در كنار اسراييل ايستاده است كه هيچ تناسبي ميان اسراييل و آزادي وجود ندارد.
آگهي تبليغاتي سفير اسرائيل در هفته نامه آمريكايي نيوزويك عليه ايران
سفير رژيم صهيونيستي در پايان ماموريت خود در سازمان ملل در يك آگهي تبليغاتي در هفته نامه آمريكايي نيوزويك خواهان تشديد فشارها عليه ايران شده است . « دن گيلرمن » در اين آگهي تبليغاتي بيشتر تلاش كرده خود را نماينده اي موفق جلوه دهد تا به اين ترتيب كاري براي خود دست و پا كند. او پس از آنكه هويت واقعي جان بولتون سفير وقت آمريكا را در يك ميهماني با گروهي از صهيونيست ها فاش و اين موضوع به بيرون از آن نشست درز كرد با انتقادهايي مواجه شده بود. گيلرمن در آن نشست گفته بود كه بولتون به عنوان سفير آمريكا در سازمان ملل در حقيقت ششمين ديپلمات اسرائيل در اين سازمان است . گيلرمن نماينده رژيم صهيونيستي در بخشي از اين آگهي تبليغاتي گفته است هيچ ترديدي ندارم اگر ايران اجازه يابد برنامه هسته اي داشته باشد بسياري از كشورهاي منطقه از جمله عربستان و مصر اين مساله را دنبال خواهند كرد.
وال استريت ژورنال : آمريكا در حال تنظيم تحريمهاي جديد عليه ايران است
روزنامه آمريكايي وال استريت ژورنال در گزارشي نوشته است كه آمريكا در حال تنظيم يكسري تحريم هاي مالي جديد عليه ايران است كه همه چيز از واردات بنزين تا بخش بيمه را هدف قرار خواهد داد. اين روزنامه نوشت : چشم انداز اعمال چنين تحريم هايي پس از آنكه مذاكرات روز شنبه در ژنو به پيشرفتي دست نيافت بيشتر قوت گرفته است وال استريت ژورنال افزوده است مقامات آمريكايي و اروپايي مي گويند چنانچه تلاش هاي ديپلماتيك آنها نتواند ايران را به تعليق برنامه هسته اي متقاعد كند تلاش ها براي تشديد اين مجازات ها افزايش خواهد يافت . به نوشته اين روزنامه چنين تحريم هاي جديد مي تواند شامل ممانعت از فعاليت هاي كشتيراني ايران در خليج فارس و فعاليت هاي بانكي آن در آسيا و خاورميانه گردد.
واكنش وزير نيرو به طرح ايجاد سازمان مديريت انرژي زيرنظر رئيس جمهور
وزير نيرو در واكنش به پيشنهاد آقاي احمدي نژاد مبني بر ايجاد سازمان مديريت انرژي زير نظر رئيس جمهور گفت : راه اندازي چنين سازماني مستلزم گسترش سيستمهاي اداري است اين در حالي است كه توسعه سازمانهاي اداري بايد در مجلس به تصويب برسد. به گزارش خبرگزاري مهر پرويز فتاح گفت : اين طرح به دست اعضاي دولت نرسيده و بايد به لحاظ كارشناسي تمامي جوانب آن سنجيده شده و سپس براي تصويب به كميسيون تخصصي دولت و در نهايت به دولت و مجلس براي تصويب ارائه شود. وزير نيرو درپاسخ به سئوال مهر افزود : راه اندازي چنين سازماني مستلزم گسترش سيستمهاي اداري است اين در حالي است كه توسعه سازمانهاي اداري كشور بايد در مجلس به تصويب رسيد ضمن اينكه در راه اندازي چنين سازماني بايد تمام جوانب انرژي بررسي شود. وي تصريح كرد : راه اندازي چنين سازماني فراتر از حوزه وزارت نيرو است و به نظر مي رسد تمامي دستگاه هاي تحت الشعاع در موضوع انرژي بايد در اين رابطه به جمع بندي برسند ولي در عين حال اگر اين طرح در كميسيونهاي تخصصي دولت پذيرفته شود از كانال هيئت دولت مورد تصويب قرار مي گيرد و در نهايت به تصويب مرجع قانونگذار كشور يعني مجلس شوراي اسلامي رسيد عملياتي خواهد شد. اسماعيل ساعي ور رئيس كميسيون انرژي مركز بررسي هاي استراتژيك رياست جمهوري از پيشنهاد تشكيل سازمان مديريت انرژي زير نظر رئيس جمهور خبر داده و گفته است دكتر محمود احمدي نژاد دستور بررسي اين پيشنهاد را صادر كرده است .
بيانيه وزراي خارجه اتحاديه اروپا
وزراي خارجه اتحاديه اروپا ديروز اعلام كردند كه از حمله نظامي به ايران حمايت نخواهند كرد اما گفتگوهاي بيشتر براي حل و فصل نگراني هاي موجود درباره برنامه هسته اي ايران را خواستار هستند . به گزارش خبرگزاري آسوشيتدپرس وزراي خارجه 27 كشور عضو اتحاديه اروپا در جلسه ديروز خود بر سر مسئله نشست شنبه ميان نمايندگان ايران اتحاديه اروپا و گروه 1 +5 تبادل نظر كردند و حل بن بست موجود درباره برنامه هسته اي ايران از طريق راه هاي ديپلماتيك را خواستار شدند. « ديويد ميليبند » وزير خارجه انگليس اظهار داشت : « انگليس و ديگر كشورهاي اين مذاكرات با ايران براي حل و فصل ديپلماتيك موضوع هسته اي جمهوري اسلامي 100 درصد آمادگي دارند و از اقدام نظامي عليه اين كشور حمايت نمي كنند. » ميليبند افزود : « اكنون به ايران بستگي دارد كه چه پاسخي به قدرت هاي جهاني و « خاوير سولانا » مسوول سياست خارجي اتحاديه اروپا در خصوص پيشنهادهاي موجود پس از نشست ژنو ارائه دهد. آمريكا و رژيم صهيونيستي اخيرا بر فشارهاي خود بر ايران براي تعليق غني سازي اورانيوم تشديد كرده اند.
تشديد بازرسي غيرمرسوم زوار ايراني توسط آمريكايي ها در عراق
يك مسوول سياسي در مهران اعلام كرد بازرسي غير مرسوم زوار ايراني توسط نيروهاي آمريكايي در خاك عراق در يك ماه اخير تشديد شده است . اين مقام مسوول افزود : نيروهاي آمريكايي علاوه بر بازرسيهاي بدني اسكن عكس زوار در بيشتر موارد از آنان بازجويي هم مي كنند. وي ادامه داد : حتي گزارشهايي مبني بر معطلي چهار ساعته زوار ايراني باهدف اذيت آنان در خاك عراق نيز دريافت شده است . وي اين اقدام نيروهاي آمريكايي در نوار مرز را خلاف مقررات دانست و افزود : تاكنون تذكراتي به مرزبانان عراقي مبني بر جلوگيري از اين برخورد آمريكايي ها با زوار ايراني داده شده است .
 چهارشنبه 2 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن