تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اولین چیزی که از انسانها سؤال می شود، نمازهای پنج گانه است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816459279




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شنيده ها و نكته ها


واضح آرشیو وب فارسی:رسالت: شنيده ها و نكته ها
تشديد بازرسى زوار ايرانى توسط آمريكايى ها در عراق

يك مسئول سياسى در مهران اعلام كرد: بازرسى غيرمرسوم زوار ايرانى توسط نيروهاى آمريكايى در خاك عراق ، در يك ماه اخير تشديد شده است .

اين مقام مسئول كه خواست نامش فاش نشود ، در گفتگو با خبرنگار خبرهاى 16ايرنا، افزود: نيروهاى آمريكايى علاوه بر بازرسيهاى بدنى واسكن عكس زوار، در بيشتر موارد از آنان بازجويى هم مى كنند.

وى ادامه داد: حتى گزارشهايى مبنى بر معطلى چهار ساعته زوار ايرانى با هدف اذيت آنان در خاك عراق نيز دريافت شده است . وى اين اقدام نيروهاى آمريكايى در نوار مرزى را خلاف مقررات دانست و افزود: تاكنون تذاكراتى به مرزبانان عراقى مبنى برجلوگيرى ازاين برخورد آمريكايى ها با زوار ايرانى داده شده است .

فعاليت جديد تروريست هاى رسمى رژيم صهيونيستى

گزارش هاى اطلاعاتى و مطبوعاتى اسرائيل حاكى است كه سازمان اطلاعات و امنيت خارجى رژيم صهيونيستى موسوم به موساد آمادگى خود را براى ترور مسئولان حزب الله اعلام كرده است .

به گزارش ايرنا، اين تلاش موساد پاسخى به ضربه سخت ناشى ازتوافق مبادله اسيران بين حزب الله و اسرائيل در هفته گذشته است كه مسئولان رژيم صهيونيستى آن را مايه ننگ براى خود دانسته اند.

بر اساس اين گزارش ، مسئولان سياسى و امنيتى در اسراييل اتفاق نظر دارند كه بايد از خشم اسرائيلى ها به دليل مبادله اسيران به عنوان علتى براى اجراى ترور مسئولان حزب الله استفاده كرد بدون آنكه اسرائيل مسئوليت آن را قبول كند، مانند آنچه كه در جريان ترورعماد مغنيه پيش آمد.

حضورمنافقين درتلويزيونهاى انگليس

يكى از اعضاى گروهك تروريستى منافقين، در شبكه تلويزيونى اسكاى نيوز انگليس ظاهر شد و به تبليغ عليه جمهورى اسلامى ايران پرداخت .

به گزارش ايرنا، اين عضو گروهك تروريستى منافقين عصر يكشنبه در يك برنامه زنده در تلويزيون اسكاى نيوز، جمهورى اسلامى ايران را به نقض حقوق بشر و دخالت در امور داخلى كشورهاى همسايه متهم كرد.

وى كه به دليل ضرب و شتم اعضاى جدا شده منافقين و برهم زدن ميتينگ هاى ديگر گروه هاى اپوزيسيون، به فالانژ معروف است، مدعى شد: رژيم ايران به طور روزانه مردم را اعدام و سنگسار مى كند.

عمر كارى يك ضد انقلاب ديگر نيز به سر رسيد

شهرام همايون گرداننده تلويزيون سلطنت طلب كانال يك كه پخش برنامه هايش از يك ماهواره قطع شده است با عصبانيت مدعى شد با گردن كلفتى مانع خواهد شد تاريخ مصرف زودهنگامى داشته باشد.

اين ضد انقلاب فرارى براى تامين منابع مالى به حراج اموال شبكه يك اقدام كرده است كه تاكنون از سوى ته مانده پهلوى تدارك شده بود. شهرام همايون براى انجام تصميم خود ضيا آتاباى را به كمك طلبيد.

بازى با روابط ايران و كويت از سوى چند روزنامه نگار كويتى

بررسى مطبوعات كويت طى چند ماه گذشته نشان مى دهد كه نگارش مقالات و مطالب ضد ايرانى به يك روال معمول و عادى تبديل شده است و بيشتر مقالات عليه ايران توسط چهار مقاله نويس السياسه و الوطن نگاشته مى شود.

اين دو روزنامه با طرح مطالب غير واقعى و كذب در صدد ايجاد اختلاف در ميان قوميت هاى متحد داخل كشور هستند و حمايت از گروهك تروريستى منافقين نيز از محورهاى دائمى اين مطالب است. از سوى ديگر به رغم شكايت درارتباط با اتهام برخى نويسندگان عليه ايران، اين شكايات مورد رسيدگى محاكم قضائى اين كشور قرار نگرفته و اين در حالى است كه دادگاه كويت با رسيدگى به شكايت كشورهاى عربى بويژه كشورهاى شوراى همكارى خليج فارس از جمله شكايت نخست وزير قطر از يك مقاله نويس الوطن، وى را مجرم شناخته و به پرداخت جريمه محكوم كرد.
 سه شنبه 1 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: رسالت]
[مشاهده در: www.resalat-news.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن