تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس وصيت ميت را در كار حج بر عهده بگيرد، نبايد در آن كوتاهى كند، زيرا عقوبت آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816212846




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قطعي برق تهران، 4 ساعته مي‏شود


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: قطعي برق تهران، 4 ساعته مي‏شود
مديرعامل شركت توزيع نيروي برق تهران افزود: وزارت نيرو برنامه خاموشي‌ ها را اعلام كرده كه قطعا با همراهي مردم و صرفه‌ جويي آنها، قابل تغيير بوده و كاهش ساعات قطعي برق را در پي خواهد داشت.
مديرعامل شركت توزيع نيروي برق تهران گفت: با افزايش دماي هوا در روز هاي اخير و كاهش توليد برق به علت خشكسالي، احتمال قطعي برق در دو مرحله دو ساعته در تهران وجود دارد.

مهذب ترابي مديرعامل شركت توزيع نيروي برق تهران در گفتگو با شبكه خبر گفت: مصرف برق با افزايش گرما در كشور افزايش يافته اين در حالي كه با خشكسالي و كاهش آب هاي سطحي و ذخيره سدها، توليد برق در نيروگاه هاي برق آبي با كاهش مواجه شده است، از اين رو با كاهش مصرف بايد مشكل كمبود برق در كشور را حل كنيم.

مديرعامل شركت توزيع نيروي برق تهران افزود: وزارت نيرو برنامه خاموشي‌ ها را اعلام كرده كه قطعا با همراهي مردم و صرفه‌ جويي آنها، قابل تغيير بوده و كاهش ساعات قطعي برق را در پي خواهد داشت.

مهذب ترابي از همه مشتركان تجاري خواست با تعويض لامپ‌هاي پرمصرف مدادي و استفاده از لامپ‌هاي كم مصرف، مشكلات توزيع برق را در تابستان كاهش دهند.

وي تصريح كرد : بيشتر مردم و مراكز تجاري مي‌توانند در روز، با كاهش ده درصدي مصرف برق، خيلي از مشكلات كمبود برق را حل كنند.

مديرعامل شركت توزيع نيروي برق تهران افزود: متاسفانه به دليل شرايط بارندگي ميزان توليد نيروگاهه اي برقي آب محدود شده است و با توجه به اين موضوع وزارت نيرو بايد براي زمان خشكسالي و كمبود برق برنامه‌ريزي كند.

مدير عامل شركت توزيع نيروي برق تهران گفت: براي تنظيم برنامه‌ريزي شهروندان در تابستان، برنامه‌هاي خاموشي احتمالي هر هفته اعلام مي‌شود اما اگر مشتركان با توجه به ضرورت صرفه‌جويي، ميزان مصرف انرژي برق را كاهش دهند مدت زمان قطعي برق هم كاهش خواهد يافت.

مهذب ترابي با بيان اينكه مردم همكاري خوبي در بهينه‌سازي مصرف انرژي برق دارند، گفت: با توجه به محدوديت توليد انرژي برق، هر گونه افزايش مصرف باعث افزايش قطعي احتمالي برق خواهد شد.

مديرعامل شركت توزيع نيروي برق تهران گفت: خوشبختانه رسانه ملي در تشويق شهروندان به مصرف بهينه برق تلاش‌هاي خوبي كرده است كه اميدواريم همكاري‌ها مشتركان برق هم بيشتر شود.
مديرعامل شركت توزيع نيروي برق تهران با توجه به افزايش دماي هواي بيشتر استان هاي كشور در روزهاي پاياني تير و هفته ابتدايي مرداد امسال كه سبب افزايش ميزان مصرف انرژي و كاهش بازده توليد نيروگاه هاي كشور شده است ، ضمن تشكر صميمانه از همراهي مردم عزيز كشورمان در مصرف بهينه آب و برق درهفته هاي اخير از هموطنان خواست در مصرف برق حداكثر صرفه جويي را به عمل آورند تا روزهاي گرم سال را كه معضلات ناشي از بحران خشكسالي نيز به آن اضافه شده است با كمترين مشكل پشت سر بگذاريم .
 سه شنبه 1 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 127]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن