تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سزاوار است كه عاقل ، از مستى ثروت، قدرت ، دانش ، ستايش و مستى جوانى بپرهيزد، چرا ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821228628




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه فرهنگي


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: اخبار كوتاه فرهنگي
تهران / واحد مركزي خبر / مكتوب 87/05/01
مراسم نكوداشت سعيد كاظمي آشتياني ، دانشمند فقيد علوم ژنتيك در نخستين جشن تكريم چهره هاي نوآور شهر تهران ، عصر دوشنبه 21 مرداد در فرهنگسراي هنر برگزار مي شود .
----------------------------------------------------------
جشنواره ملي طرح هاي پژوهشي " ابوريحان بيروني" اسفند امسال برگزار مي شود .
اين جشنواره با هدف معرفي طرح هاي تحقيقاتي برگزيده در حوزه افكارسنجي و در 5 بخش تحقيقات بازار ، مطالعات سياسي و رفتار انتخاباتي ، مطالعات اجتماعي و فرهنگي ، مطالعات شهري و مطالعات پايه برگزار مي شود .
علاقمندان به شركت در اين جشنواره بايد آثار خود را حداكثر تا 15 آذر امسال به دبيرخانه جشنواره در خيابان انقلاب اسلامي ، خيابان فخر رازي ، خيابان شهداي ژاندارمري ،‌ پلاك 172 طبقه اول ارسال كنند .
متقاضيان شركت در اين جشنواره براي كسب اطلاعات بيشتر در اين باره به پايگاه اينترنتي مركز افكار سنجي دانشجويان ايران (ايسپا) به نشانيwww.ispa.ir مراجعه يا با شماره تلفن 66971196 تا 9 تماس بگيرند .
----------------------------------------------------------
سلسله كارگاه هاي آموزشي روان شناسي كودك از دوره هاي " سراي خانواده " در هشت جلسه ، چهارشنبه هر هفته از ساعت 18 تا20 در فرهنگسراي خانواده در نارمك تهران برگزار مي شود .
اين كارگاه هاي آموزشي با هدف ارتقاي سطح آگاهي ، بهبود مهارتي فردي و پايه اي مورد نياز هر يك از اعضاي خانواده ، ايجاد كانون خانواده پويا در سطح شهر تهران و توجه به خانواده به عنوان يكي از اركان اساسي جامعه برگزار مي شود .
علاقمندان به نام نويسي و شركت در اين كارگاههاي آموزشي با شماره تلفن 77826475 تماس بگيرند .
همچنين دوره جديد سلسله نشست هاي ادبي با عنوان "سعدي ، آموزگار اخلاق شهروندي" و "مثنوي خواني" در فرهنگسراي خانواده تهران برگزار مي شود .
همچنين برگزاري كارگاه "‌داستان نويسي خلاق" از ديگر برنامه هاي تابستاني فرهنگسراي خانواده اعلام شده است .
علاقمندان به نام نويسي و شركت در اين برنامه ها با شماره تلفن : 77815173 تماس بگيرند .
-------------------------------------------------------
فرهنگسراي دختران با هدف آشنايي كودكان با اخلاق شهروندي ، سه شنبه هر هفته از ساعت10 تا 12 ، كارگاه " قصه هاي خواندني ، قصه هاي شنيدني " برگزار مي كند.
به گزارش روابط عمومي اين فرهنگسرا در اين كارگاه كه در كتابخانه فردوس برگزار مي شود .
----------------------------------------------------
ويژه برنامه " ميز صبحانه با كودكان "با هدف ايجاد روحيه نشاط در كودكان و ارتقاي فرهنگ تغذيه درست در خانواده ها 9 تا10صبح فردا در فرهنگسراي طبيعت تهران برگزار مي شود .
علاقمندان به حضور در اين برنامه با شماره تلفن 77354735 تماس بگيرند .
همچنين همايش " والدين ، جوانان و ارتباط متقابل " با هدف ايجاد ارتباط درست ميان خانواده ها با مشاركت سازمان ملي جوانان و فرهنگسراي طبيعت 3 مرداد در اين فرهنگسرا برگزار مي شود .
 سه شنبه 1 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 186]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن